AZ-Gil Vicente FC (do 18 aug, 21.00u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

072 schreef: 18 aug 2022, 20:33 Gelukkig heeft het halve team een kaart inmiddels, zie dit nog wel fout gaan. En dan hoef ik niks van Jansen te horen over een tweede helft
Het pessimisme en cynisme zit wel echt ingebakken zeg ...
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

mitch schreef: 19 aug 2022, 08:22 Genoten gisteren in het stadion! Mooie pot. Goed voetbal. Ik ben vrij kritisch geweest in eerdere posts op Verhulst en Reijnders. Prachtig dat deze kerels mijn mondje even snoeren.
Hoezo? Verhulst heeft toch niets gedaan?

Of krijgen we nu een weer een mysterieuze verhandeling over de verdediging vertrouwen geven?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

MB80 schreef: 18 aug 2022, 20:32 Wachten op 1-1 en/of rood
Is 4-0 en geen rood ook goed?

Het pessimisme en cynisme zit wel echt ingebakken zeg ... (Deel 2.)
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 19 aug 2022, 08:25 Het pessimisme en cynisme zit wel echt ingebakken zeg ... (Deel 2.)
Je kunt er nog vele delen aan toevoegen, een heel boek.
we can come an end
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Ikkyu-San schreef: 18 aug 2022, 19:41 Zag ik nou Hatzidiakos een goede voetballende actie aan de zijlijn maken.
Nee nee dat kan niet, een speler die eenmaal het stempel 'slecht' heeft gekregen kan geen, nooit meer een goede actie maken, laat staan goed spelen. Eigenlijk mag je het helemaal niet hier vermelden (dat zijn de forumregels) :roll:
Laatst gewijzigd door FugAZi op 19 aug 2022, 09:56, 1 keer totaal gewijzigd.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Antti Opdam schreef: 19 aug 2022, 07:17 Helemaal mee eens.

Misschien wel één van de beste Europese wedstrijden ooit.

Thuis tegen Dundee en Vitesse was AZ ook al ongekend sterk op het moment dat de knietjes zouden moeten knikken.
Je zou bijna denken dat dat de hand van de trainer is, maar dat is hier op het forum niet echt een populaire gedachte
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DonnyDelano schreef: 19 aug 2022, 09:53 Je zou bijna denken dat dat de hand van de trainer is, maar dat is hier op het forum niet echt een populaire gedachte
:lol:

Nog één compliment aan het adres van onze trainer en mensen gaan je blokkeren vermoed ik.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 19 aug 2022, 09:58 :lol:

Nog één compliment aan het adres van onze trainer en mensen gaan je blokkeren vermoed ik.
:lol:
Ik zou graag de lijst van meest geblokkeerde forumleden willen weten. Ik denk dat ik een goede kans maak :mrgreen:
mitch
Herry en/of Berry
Berichten: 57
Lid geworden op: 22 mei 2005, 11:43

Antti Opdam schreef: 19 aug 2022, 08:24 Hoezo? Verhulst heeft toch niets gedaan?

Of krijgen we nu een weer een mysterieuze verhandeling over de verdediging vertrouwen geven?
Deze wedstrijd niet veel te doen voor Verhulst daar heb je een punt maar vorige week cruciale redding, of was je die vergeten….en zo mysterieus als jij het schetst is het niet hoor, verre van dat.😁
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

mitch schreef: 19 aug 2022, 10:54 Deze wedstrijd niet veel te doen voor Verhulst daar heb je een punt maar vorige week cruciale redding, of was je die vergeten….en zo mysterieus als jij het schetst is het niet hoor, verre van dat.😁
Mijn mening over Verhulst kan je - nogal vervelend uitgebreid - lezen in het Verhulst topic.

Maar ik waak er voor dat we nu zelfs wedstrijden dat hij helemaal niets doet aan hem toe gaan schrijven.

Ik vind het al erg genoeg dat hij wordt opgehemeld bij elke bal die recht op hem afkomt.

Van mij mag er in dit topic van alles gebeuren, maar het ophemelen van Verhulst kan echt niet ...
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Genoten. Genoten van het spel op het veld, maar ook van de interactie tussen de supporters en spelers. Dat is ook onwijs belangrijk.
mitch
Herry en/of Berry
Berichten: 57
Lid geworden op: 22 mei 2005, 11:43

Antti Opdam schreef: 19 aug 2022, 11:09 Mijn mening over Verhulst kan je - nogal vervelend uitgebreid - lezen in het Verhulst topic.

Maar ik waak er voor dat we nu zelfs wedstrijden dat hij helemaal niets doet aan hem toe gaan schrijven.

Ik vind het al erg genoeg dat hij wordt opgehemeld bij elke bal die recht op hem afkomt.

Van mij mag er in dit topic van alles gebeuren, maar het ophemelen van Verhulst kan echt niet ...
Weet je de definitie van ophemelen wel? Ik vraag het mij oprecht af….
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Alles is wel zo'n beetje gezegd. Fantastische wedstrijd met een heel goed AZ. Wil alleen nog iets opmerken over het aantal gele kaarten dat dan een minpunt zou zijn. Ik zag (eindelijk) een AZ die knokte voor iedere bal. Geen 11 ideale schoonzonen, maar hard erin en niet de kaas van je brood laten eten. Dat je dan de pech hebt een scheidsrechter te treffen die echt overal voor floot, en voor ieder pietluttig dingetje een gesprek moest aangaan is dan jammer. Wat een mafklappers waren dit arbitrale trio... Een wereld van verschil met de Spaanse scheidsrechter van vorige week.

Ik kon gisteren maar 1 minpunt bij Verhulst bedenken. Wat heeft hij een slechte muzieksmaak die voor de wedstrijd gedraaid werd :lol:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

mitch schreef: 19 aug 2022, 12:49 Weet je de definitie van ophemelen wel? Ik vraag het mij oprecht af….
Een exacte definitie heb ik niet, maar ...

Als jij - in dit topic - stelt dat Verhulst je de mond gesnoerd heeft dan vind ik dat behoorlijk ophemelen.

Te meer het ook überhaupt nog wachten is op een redding van een bal die niet recht op hem afkomt.

(Ok, dat ene duikje in Dundee was nog net acceptabel.)
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1298
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Ik vond het trouwens wel bijzonder dat er voor deze wedstrijd een Spaanse arbiter was aangesteld. Je zou toch op zijn minst een meer "neutrale" scheids verwachten. Een Pool of een Oostenrijker ofzo.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik las ergens de grappige opmerking dat de lijnrechter en scheids hun lenzen hadden verwisseld :lol:
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

072 schreef: 18 aug 2022, 20:33 Gelukkig heeft het halve team een kaart inmiddels, zie dit nog wel fout gaan. En dan hoef ik niks van Jansen te horen over een tweede helft
Er bestaat zoiets als anti-depressiva. Probeer dát eens alvorens je weer op het forum post!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Antti Opdam schreef: 19 aug 2022, 13:20 Een exacte definitie heb ik niet, maar ...

Als jij - in dit topic - stelt dat Verhulst je de mond gesnoerd heeft dan vind ik dat behoorlijk ophemelen.

Te meer het ook überhaupt nog wachten is op een redding van een bal die niet recht op hem afkomt.

(Ok, dat ene duikje in Dundee was nog net acceptabel.)
Ga je nu Verhulst omlaag halen om (nog steeds…) je gelijk wat betreft Vindahl te halen? 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bombaman schreef: 19 aug 2022, 15:32 Ik vond het trouwens wel bijzonder dat er voor deze wedstrijd een Spaanse arbiter was aangesteld. Je zou toch op zijn minst een meer "neutrale" scheids verwachten. Een Pool of een Oostenrijker ofzo.
Zou je dat ook hebben als er bijvoorbeeld een Duitse i.p.v. Nederlandse scheidrechter wordt opgesteld bij wedstrijden van een Oostenrijks team?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1298
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

salmonyappi schreef: 19 aug 2022, 18:57 Zou je dat ook hebben als er bijvoorbeeld een Duitse i.p.v. Nederlandse scheidrechter wordt opgesteld bij wedstrijden van een Oostenrijks team?
Ja.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Plaats reactie