AZ-Dundee United FC (do 11 aug, 21.00u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

AZuid-Scharwoude schreef: 12 aug 2022, 16:45 Maar voor een taalpurist en autocorrectie agent als jij kan "hielt de nul" natuurlijk absoluut niet door de beugel. Al biedt het wel carrièrekansen: ze zoeken nog een stagiair bij voetbalprimeur. 😉
Is dit geen bewuste woordgrap dan? ;)
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

pAZcal schreef: 12 aug 2022, 21:23 Is dit geen bewuste woordgrap dan? ;)
Daar zal het wel weer op uitdraaien uiteindelijk. Of iets met een smiley. :wink:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZuid-Scharwoude schreef: 12 aug 2022, 22:10 Daar zal het wel weer op uitdraaien uiteindelijk. Of iets met een smiley. :wink:
Nee hoor, gewoon een foutje. Niks menselijks is mij vreemd (en dan toch die:) 😉

Ik geef mijn fouten grif toe. Anderen die ik er wel eens op aanspreek worden direct boos en noemen mij een taalpurist.

Maar eh: on topic!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

salmonyappi schreef: 13 aug 2022, 07:13 Nee hoor, gewoon een foutje. Niks menselijks is mij vreemd (en dan toch die:) 😉

Ik geef mijn fouten grif toe. Anderen die ik er wel eens op aanspreek worden direct boos en noemen mij een taalpurist.

Maar eh: on topic!
Hoho, daar ga jij niet over. Straks heeft MO7 geen werk meer.
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

salmonyappi schreef: 12 aug 2022, 16:14 Vanwege jet?
Je hebt gelijk: foutje, maar een typfoutje. Vind ik toch iets anders dan compleet verkeerd Nederlands. 😏😉
Typfoutje. Hahaha, daar knap ik nou weer van op
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

galblazer schreef: 15 aug 2022, 21:40 Typfoutje. Hahaha, daar knap ik nou weer van op
Zowel typfout als typefout is correct. Typ in typfout is de stam van het werkwoord typen ('tikken'). Type in typefout gaat wellicht terug op het zelfstandig naamwoord type (in de oude betekenis 'gegoten letter') of op het Engelse werkwoord to type.
😋
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

fcvictorie schreef: 12 aug 2022, 11:12 Al met al een uitstekende wedstrijd. Vorige week was dramatisch maar gisteren hebben ze de spreekwoordelijke handschoen opgepakt. Dundee is een sympathieke club met leuke fans maar voetballen kunnen ze niet. Ondanks een wat stroeve start werd gisteren het verschil in kwaliteit wel uitgedrukt in de score. Enig minpuntje blijf ik het gebrek aan speeltijd voor jeugdspelers vinden. Ik snap niet dat AZ enerzijds aangeeft dat ze het belangrijk vinden om de jeugd te laten doorstromen en anderzijds een trainer is aangesteld die duidelijk geen interesse heeft in het doorstromen van jeugdspelers.
Dat was inderdaad jammer. Bij 5-0 met de rust hoop je dat er in de rust wellicht al wat gewisseld wordt. Als dan binnen 2 minuten na rust zelfs de 6-0 wordt gemaakt, kun je gaan doorwisselen. Helaas wilt Pascal per se pas na de 60e minuut wisselen of zoiets.

Maar goed, met 7-0 heeft de winnende coach natuurlijk altijd gelijk :p
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

salmonyappi schreef: 16 aug 2022, 16:41 Zowel typfout als typefout is correct. Typ in typfout is de stam van het werkwoord typen ('tikken'). Type in typefout gaat wellicht terug op het zelfstandig naamwoord type (in de oude betekenis 'gegoten letter') of op het Engelse werkwoord to type.

😋
Heb je het opgezocht? \:D/
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

galblazer schreef: 20 aug 2022, 17:55 Heb je het opgezocht? \:D/
Ja, maar ik wist het al 😬
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Dundee staat inmiddels 0-7 achter tegen Celtic. Nog een halfuur te gaan.

Was AZ zo goed? of Dundee vooral heel mager?
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 28 aug 2022, 12:29 Dundee staat inmiddels 0-7 achter tegen Celtic. Nog een halfuur te gaan.

Was AZ zo goed? of Dundee vooral heel mager?
Het was een zwakke tegenstander die in een prachtige sfeer boven zichzelf is uitgestegen in hun thuiswedstrijd.
Maar AZ wint haast nooit met 7-0, dus dat zegt wel iets.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Die kunnen er gewoon geen klote van. Stijf onderaan in Schotland. Niveau Top Oss
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 28 aug 2022, 13:51 Die kunnen er gewoon geen klote van. Stijf onderaan in Schotland. Niveau Top Oss
Ik heb even de scores terug gekeken van de laatste jaren, nergens grote uitslagen vorig jaar 1-1 tegen celtic. AZ was echt een trentbreuk met die 7-0. En nu Celtic er nog dikker overheen. Ze zijn echt door hun hoeven gezakt.
Plaats reactie