FK Jablonec-AZ (do 25 nov, 21.00u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AfbeeldingAfbeelding

Historie:
4 augustus 2011
FK Jablonec-AZ 1-1

Kaartverkoopinfo volgt later.
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Even afwachten of Jablonec uitpubliek toelaat… ik heb interesse om daar es te kijken. Echter zijn de standaard verbindingen of minder aanwezig en best duur of zeer omslachtig. Ik vroeg me af of er voor deze 930 km verre uitwedstrijd meer liefhebbers zijn om es te kijken? Wellicht delen brandstofkosten / paar uur sturen, busje huren, dat soort werk… ik vind overnachten geen probleem.
Ted_AZ
Supporter
Berichten: 235
Lid geworden op: 07 jan 2008, 11:13

Heb al vliegticket naar Praag vandaar bus naar Jablonec.(1,5uur in bus)
1 Nadeel feyenoord voetbalt zelfde avond in Praag.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Denniz schreef: 20 okt 2021, 07:46 Even afwachten of Jablonec uitpubliek toelaat…
Hoezo dit? Een club kan niet zomaar besluiten om geen uitpubliek toe te laten.

Of bedoel je vanwege de Corona-cijfers? In Tsjechië gaat het zeker niet zo slechts als in Roemenië en daar was ook gewoon uitpubliek welkom. Weliswaar alleen met vaccinatiebewijs (wat bij het betreden van het uitvak dan wel weer niet gecontroleerd werd).
Ted_AZ
Supporter
Berichten: 235
Lid geworden op: 07 jan 2008, 11:13

Kaart geregeld.
Je kan ze bestellen
Angele_ligthart
Teletext-supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2020, 18:32

Dinsdag avond 23 november gaan mijn vader en ik rijden, we hebben nog ruimte voor 5 personen. Mochten er nog mensen mee willen rijden zouden we dat erg gezellig vinden en fijn vinden om de benzinekosten te kunnen verdelen :)
Laatst gewijzigd door Angele_ligthart op 09 nov 2021, 09:47, 1 keer totaal gewijzigd.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Angele_ligthart schreef: 09 nov 2021, 09:44 Dinsdag avond 23 november gaan mijn vader en ik rijden, we hebben nog ruimte voor 5 personen. Mochten er nog mensen mee willen rijden zouden we dat erg gezellig vinden en fijn vinden om de benzinekosten te kunnen verdelen :)
Goed initiatief👍
Gatalin
Supporter
Berichten: 238
Lid geworden op: 24 jan 2009, 14:06
Locatie: Amersfoort

Ook in Tsjechië hebben ze last van oplopende coronacijfers, vandaar dat ze daar naar 2g gaan vanaf maandag. Dat betekent dat je niet meer met een test naar restaurant, kroeg, hotel en de wedstrijd mag. Geldt niet voor mensen onder de 18 of zij die kunnen aantonen dat ze niet gevaccineerd kunnen worden.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Voor iedereen die via Duitsland naar Tsjechië reist: Nederland geldt vanaf zondag als risicogebied, en dus moet je je van te voren aanmelden op www.einreiseanmeldung.de. Voor de terugreis moest dat sowieso al omdat Tsjechië al langer op de risicolijst staat.

Als je alleen op doorreis bent hoeft dat volgens mij niet. :?:
DeRodeBaron1967
Supporter
Berichten: 192
Lid geworden op: 16 jul 2010, 13:07

Probeer ik netjes mijn reis in Duitsland aan te melden, krijg ik de melding dat ik niet in een risicogebied ben geweest.....
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Nederland schijnt pas vanaf zondag die status te krijgen. Maar als je niet langer dan 24 uur in Duitsland bent hoeft het dus sowieso niet.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DeRodeBaron1967 schreef: 20 nov 2021, 12:15 Probeer ik netjes mijn reis in Duitsland aan te melden, krijg ik de melding dat ik niet in een risicogebied ben geweest.....
Manco in het systeem. Je kan pas 3 dagen van te voren je reis aanmelden, maar is je land pas later een risicogebied dan kan het dus nog niet. Morgen zou het wel moeten kunnen, want dan is Nederland wel een risicogebied.
MO7 schreef: 20 nov 2021, 13:29 Nederland schijnt pas vanaf zondag die status te krijgen. Maar als je niet langer dan 24 uur in Duitsland bent hoeft het dus sowieso niet.
Als je alleen op doorreis bent zonder een tussenstop te maken (even stoppen bij een tankstation telt niet als tussenstop) dan hoeft het inderdaad niet. Maar als je zoals DeRodeBaron1967 of ik overnacht in Duitsland dan moet het wel.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Gelijkspel genoeg voor groepswinst. Dat zal wel de insteek worden, om dan op het laatste moment een goal tegen te krijgen.
Spelen om te winnen lijkt me een beter uitgangspunt.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Metalingus schreef: 24 nov 2021, 12:06 Gelijkspel genoeg voor groepswinst. Dat zal wel de insteek worden, om dan op het laatste moment een goal tegen te krijgen.
Spelen om te winnen lijkt me een beter uitgangspunt.
Dit lijkt mij niet, AZ zal wel degelijk voor de 2e optie gaan. Of dat qua spel ook lukt is een tweede...
_________________
"I don't know that!"
Ted_AZ
Supporter
Berichten: 235
Lid geworden op: 07 jan 2008, 11:13

Beste AZ`er,

Zojuist hebben wij van de lokale autoriteiten in Tsjechië vernomen dat, binnen de huidige maatregelen wegens corona, de officiële training van AZ vandaag niet voor publiek toegankelijk is.

Hoop niet dat er morgen een mailtje komt met : wedstrijd vandaag niet voor publiek etc
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Kilkenny schreef: 24 nov 2021, 12:13 Dit lijkt mij niet, AZ zal wel degelijk voor de 2e optie gaan. Of dat qua spel ook lukt is een tweede...
Dat heeft alles met de echte drive te maken en hoe graag je dat wilt.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Metalingus schreef: 24 nov 2021, 15:43 Dat heeft alles met de echte drive te maken en hoe graag je dat wilt.
Ja en? Alsof ze dat niet willen.
_________________
"I don't know that!"
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Hij gaf aan misschien wel te gaan wisselen.

Dan zal hij wel als de altijd makkelijke optie Gudmundsson eruit halen. Of Reijnders erin voor Clasie/Midtsjo. Of matchwinner Aboukhlal erin natuurlijk.


Hadden ze deWit trouwens optijd gevonden voor de vlucht richting Tsjechie?, de man speelt al een paar weken verstoppertje. Met af en toe een ''Joehoe hier ben ik" door iemand omver te kegelen.

En dan morgen groot feest natuurlijk nadat we een puntje wegslepen na een voetbalgevecht en fier overwinteren in deze poule des doods.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Kilkenny schreef: 24 nov 2021, 20:29 Ja en? Alsof ze dat niet willen.
Dat zag je toch tegen Rijeka uit vorig jaar? Beetje tempoloos zoeken naar een gaatje om tot een aanval te komen. Pas toen de urgentie er echt was na een achterstand ging het tempo omhoog en werden de kansen direct bij elkaar gespeeld. Om vervolgens weer het tempo te laten zakken na de gelijkmaker.
Gewoon een keer tempo vanaf het begin.

De laatste weken is het iedere keer “we begonnen te slap”. En dat is nu weer het risico als een gelijkspel genoeg is.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Metalingus schreef: 24 nov 2021, 22:37 De laatste weken is het iedere keer “we begonnen te slap”.
Dat geeft toch aan dat het niet de bedoeling is? Het is gewoon een klacht aan het adres van de trainer, zo'n uitleg.
_________________
"I don't know that!"
Plaats reactie