AZ-FK Jablonec (do 30 sep, 18.45u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Afbeelding Afbeelding

Historie:
28 juli 2011
AZ-FK Jablonec 2-0

Kaartverkoopinfo volgt later.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Wie kent deze tegenstander?
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Shota-Arveladze schreef: 27 sep 2021, 09:31 Wie kent deze tegenstander?
Zo onbekend zijn ze toch niet? AZ heeft er al eens eerder tegen gespeeld.

Ze staan op dit moment slechts 10e in de Tsjechische competitie met 9 punten uit 9 wedstrijden. Ze wonnen in de eerste poulewedstrijd dan weer wel thuis van Cluj, wat vooraf toch als de sterkste tegenstander in deze groep mocht worden beschouwd.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Forza AZ schreef: 27 sep 2021, 10:10 Zo onbekend zijn ze toch niet? AZ heeft er al eens eerder tegen gespeeld.

Ze staan op dit moment slechts 10e in de Tsjechische competitie met 9 punten uit 9 wedstrijden. Ze wonnen in de eerste poulewedstrijd dan weer wel thuis van Cluj, wat vooraf toch als de sterkste tegenstander in deze groep mocht worden beschouwd.
Ja omdat dat Cluj een veldspeler had die dacht keeper te zijn :lol: .
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Alstublieft geen Clasie in de basis. Doorgaan met het team van gisteren met liefst Beukema in de basis
Volgend jaar april weten we meer
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Iemand enig idee hoeveel kaarten er verkocht zijn?
Gebruikersavatar
kobuz
Supporter
Berichten: 247
Lid geworden op: 06 sep 2006, 08:44
Locatie: Heiloo

AZ fanatic 4-life schreef: 27 sep 2021, 15:07 Iemand enig idee hoeveel kaarten er verkocht zijn?
Ik hoop veel.
Wat een kut keeper,
Wat een kut keeper hebben we toch.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZ fanatic 4-life schreef: 27 sep 2021, 15:07 Iemand enig idee hoeveel kaarten er verkocht zijn?
Bij AZ zal er vast wel iemand zijn die dat weet. ;)
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

kobuz schreef: 27 sep 2021, 16:27Ik hoop veel.
Mooie comeback! :D
_________________
"I don't know that!"
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Forza AZ schreef: 27 sep 2021, 17:29 Bij AZ zal er vast wel iemand zijn die dat weet. ;)
Ik zal mijn vraag voortaan beter formuleren :wink: . (Iemand op dit forum...)

Zelf overigens even gekeken maar gezien het aantal beschikbare kaarten op de vakken zal het weer aardig leeg zitten. Jammer. Blijkbaar zijn er ook veel scc houders die hun kaart niet opwaarderen
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Op donderdagavond om 18.45 uur beginnen met een tijdslot van 20 minuten werkt ook niet mee om een stadion vol te krijgen.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Joostess schreef: 28 sep 2021, 08:43 Op donderdagavond om 18.45 uur beginnen met een tijdslot van 20 minuten werkt ook niet mee om een stadion vol te krijgen.
Voor dat tijdslot hoef je het niet te laten, want daar wordt toch niet op gecontroleerd.

De aanvangstijd(en) van de thuiswedstrijden zijn inderdaad wel lastig voor veel mensen, dus dat zal zeker een hoop verkochte kaarten schelen. Al zou het misschien wel wat meer jeugd moeten trekken, want die kunnen nu wel en zouden niet komen als het pas om 21.00u begint.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Joostess schreef: 28 sep 2021, 08:43 Op donderdagavond om 18.45 uur beginnen met een tijdslot van 20 minuten werkt ook niet mee om een stadion vol te krijgen.
Tijdslot worden bij AZ niet gecontroleerd. Dat is al meerdere keren gecommuniceerd hier op het forum. Bovendien, na afgelopen weekend, na die vrijgave’s, geldt het al helemaal niet meer.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Zowel 18:45 als 21:00 is gewoon een klotetijd. 19:45 of 20:00 zou al een stuk beter zijn. Maatje van me met zijn zoon kunnen nu ook niet vanwege de voetbaltraining en 21:00 zou weer te laat zijn. Zijn er wel meer die op die manier afhaken, ook als je nog uit je werk moet komen met een flinke reisafstand.
Gelukkig werk ik niet op donderdagmiddag :D

Maar het is al jaren uiterst karig qua opkomst. Dat zal deels de tegenstanders zijn en deels de invoering van de 19:00 en 21:00 aanvangstijdstippen.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Metalingus schreef: 28 sep 2021, 17:54 Zowel 18:45 als 21:00 is gewoon een klotetijd. 19:45 of 20:00 zou al een stuk beter zijn. Maatje van me met zijn zoon kunnen nu ook niet vanwege de voetbaltraining en 21:00 zou weer te laat zijn. Zijn er wel meer die op die manier afhaken, ook als je nog uit je werk moet komen met een flinke reisafstand.
Gelukkig werk ik niet op donderdagmiddag :D

Maar het is al jaren uiterst karig qua opkomst. Dat zal deels de tegenstanders zijn en deels de invoering van de 19:00 en 21:00 aanvangstijdstippen.
Tja. En voor wat betreft de aanvangstijdstippen kunnen we elke keer over lopen zaniken, maar dat zal niet veranderen. Die worden bepaald door UEFA en zijn partners. Kan je maatje en zijn zoon beter is voor 1 keer die training overslaan. Is echt geen doodzonde hoor. Volgende week gaan ze gewoon weer. Effe een beetje flexibel zijn als je bij de wedstrijd wil zijn natuurlijk.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Roadman schreef: 28 sep 2021, 19:02 Tja. En voor wat betreft de aanvangstijdstippen kunnen we elke keer over lopen zaniken, maar dat zal niet veranderen. Die worden bepaald door UEFA en zijn partners. Kan je maatje en zijn zoon beter is voor 1 keer die training overslaan. Is echt geen doodzonde hoor. Volgende week gaan ze gewoon weer. Effe een beetje flexibel zijn als je bij de wedstrijd wil zijn natuurlijk.
Als je ook de trainer van het team bent op de donderdag wordt het lastig. En als je aan een teamsport meedoet dan hoor je er ook gewoon te zijn, ook op de training.

Alles voor de TV kijker, nou dan zitten we toch weer fijn met hooguit 10.000 man op de tribune
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Grappig dat bij ons de tijd een probleem is terwijl ik gisteren een wedstrijd keek die een kilometer of 40 verderop, om 19:00 uur, in een vol stadion werd gespeeld. Die supporters komen nog uit heel Nederland ook...
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Tja, als AZ ChL had gespeeld had tijd hier ook geen rol gespeeld.

Ik heb het trouwens liever over de wedstrijd dan over mensen die toch niet komen.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

In de voorbeschouwing op deze wedstrijd gisteren zegt Wijndal dat hij Jablonec niet heel goed kent. In dezelfde voorbeschouwing zegt Jansen dat ze genoeg weten van de tegenstander. Heeft Jansen deze kennis dan niet gedeeld met de selectie of heeft Wijndal zitten slapen. Allemaal weer eg amateuristisch. Je zou denken dat de hele selectie gewoon de wedstrijd Jablonec-Cluj terugkijkt en dan een strijdplan maakt. Jansen vindt dat schijnbaar niet nodig. Ik houd mijn hart alweer vast voor vanavond
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

galblazer schreef: 30 sep 2021, 09:17 In de voorbeschouwing op deze wedstrijd gisteren zegt Wijndal dat hij Jablonec niet heel goed kent. In dezelfde voorbeschouwing zegt Jansen dat ze genoeg weten van de tegenstander. Heeft Jansen deze kennis dan niet gedeeld met de selectie of heeft Wijndal zitten slapen. Allemaal weer eg amateuristisch. Je zou denken dat de hele selectie gewoon de wedstrijd Jablonec-Cluj terugkijkt en dan een strijdplan maakt. Jansen vindt dat schijnbaar niet nodig. Ik houd mijn hart alweer vast voor vanavond
“Niet heel goed kennen” kan ongeveer hetzelfde zijn als “genoeg weten” 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie