Forum technische zaken (inlogproblemen? info@azfanpage.nl)

Kritiek, opmerkingen en ideeën mbt de fanpage en het forum kun je hier kwijt.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16206
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Je kunt op dit moment de zoekfunctie niet gebruiken. De server word te veel belast, probeer het op een later moment opnieuw.
Deze melding krijg ik constant bij “snelle links” de laatste paar dagen.
Jammer.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

Beste forummers, via via kregen wij bericht over het delen van premium verhalen van diverse nieuwskanalen (denk VI, NHD etc.). Dit schijnt niet te mogen (kan me er iets bij voorstellen) en kan dus consequenties hebben. Die voorkom ik graag aangezien die consequenties alleen mij raken. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om dit niet meer te copy pasten, maar gewoon in eigen woorden samen te vatten?
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Huiswaard schreef: 15 dec 2021, 19:16 Beste forummers, via via kregen wij bericht over het delen van premium verhalen van diverse nieuwskanalen (denk VI, NHD etc.). Dit schijnt niet te mogen (kan me er iets bij voorstellen) en kan dus consequenties hebben. Die voorkom ik graag aangezien die consequenties alleen mij raken. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om dit niet meer te copy pasten, maar gewoon in eigen woorden samen te vatten?
Forummeeting! \:D/

Maar dan inderdaad maar niet meer doen. Al vraag ik me dan wel af hoe de clickbaitsites dan rechtszaken ontlopen. Maargoed, dat is een ander verhaal.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

[img
Screenshot_20211215-214710.png
Screenshot_20211215-214710.png (124.34 KiB) 2261 keer bekeken
][/img]

Waarom dacht ik meteen dat Multatuli een ddos aanval aan het doen was :lol:
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Huiswaard schreef: 15 dec 2021, 19:16 Beste forummers, via via kregen wij bericht over het delen van premium verhalen van diverse nieuwskanalen (denk VI, NHD etc.). Dit schijnt niet te mogen (kan me er iets bij voorstellen) en kan dus consequenties hebben. Die voorkom ik graag aangezien die consequenties alleen mij raken. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om dit niet meer te copy pasten, maar gewoon in eigen woorden samen te vatten?
Prima, in het vervolg dus 5 x een stukje quoten en er wat accent overheen gooien.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5410
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Kunnen we niet zorgen dat het forum alleen leesbaar is voor mensen die ingelogd zijn?
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6508
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Huiswaard schreef: 15 dec 2021, 19:16 Beste forummers, via via kregen wij bericht over het delen van premium verhalen van diverse nieuwskanalen (denk VI, NHD etc.). Dit schijnt niet te mogen (kan me er iets bij voorstellen) en kan dus consequenties hebben. Die voorkom ik graag aangezien die consequenties alleen mij raken. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om dit niet meer te copy pasten, maar gewoon in eigen woorden samen te vatten?
Ik heb op vraag van iemand dat wel eens gedaan. Zal het voortaan per privé-bericht sturen aan degene die het vraagt (ik neem aan dat dat wel mag?).
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

pAZcal schreef: 15 dec 2021, 22:28 Kunnen we niet zorgen dat het forum alleen leesbaar is voor mensen die ingelogd zijn?
Geen gek idee. Scheelt ook mensen die alleen maar meelezen en zelf niets doen.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3148
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Dat wordt weer een mailgroepje (of PB groepje) aanmaken voor artikelen achter een betaalmuur :lol:
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Sommige fora hebben een besloten deel voor ingelogde gebruikers of gebruikers die daar expliciet toegang voor hebben gekregen. Is dat geen optie voor deze illegale praktijken?
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Kunnen we niet een soort van Nieuwsbrief in het leven roepen? Dan stuurt gebruiker artikel naar iemand van crew en die verspreidt het dan onder de leden.

Anderzijds, zo lang je van het desbetreffende medium geen bericht hebt ontvangen, hoef je toch niets te doen. Ik zou niets veranderen tot een NHD of VI een mail stuurt of zo.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16206
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Je kunt op dit moment de zoekfunctie niet gebruiken. De server word te veel belast, probeer het op een later moment opnieuw.
Wederom deze mededeling, al een week. Weet iemand een oplossing? Ligt het aan de instellingen, mijn instellingen?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Spoenk
Supporter
Berichten: 159
Lid geworden op: 22 jul 2005, 18:36
Locatie: Heerhugowaard

salmonyappi schreef: 31 mar 2022, 10:06 Wederom deze mededeling, al een week. Weet iemand een oplossing? Ligt het aan de instellingen, mijn instellingen?
Hier werkt het ook al een aantal weken niet. Heb jij er ook nog last van?
"Bij AZ is spel te zien zoals je dat zelden aanschouwt op de Nederlandse velden. Het voetbal is gelardeerd met doelpunten die voortkomen uit lange, gesponnen aanvallen."

私の中心があるところAZ のクラブ
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16206
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Spoenk schreef: 15 apr 2022, 21:55 Hier werkt het ook al een aantal weken niet. Heb jij er ook nog last van?
Ja inderdaad, werkt nog steeds niet.
Al weken: Je kunt op dit moment de zoekfunctie niet gebruiken. De server word te veel belast, probeer het op een later moment opnieuw.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

Kijk nu eens bij de zoekfunctie? Het forum heeft weer een update nodig zie ik, zal weer even iemand inschakelen om dat te doen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16206
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Huiswaard schreef: 16 apr 2022, 08:02 Kijk nu eens bij de zoekfunctie? Het forum heeft weer een update nodig zie ik, zal weer even iemand inschakelen om dat te doen.
Denk het ook. Het is nog steeds idem.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Spoenk
Supporter
Berichten: 159
Lid geworden op: 22 jul 2005, 18:36
Locatie: Heerhugowaard

Bij mij werkt het weer =D>
"Bij AZ is spel te zien zoals je dat zelden aanschouwt op de Nederlandse velden. Het voetbal is gelardeerd met doelpunten die voortkomen uit lange, gesponnen aanvallen."

私の中心があるところAZ のクラブ
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Bij mij de afgelopen week nog niet. Lukte maar twee keer om "actieve onderwerpen" te laden en de andere keer of 30 dat ik her probeerde kreeg ik de melding dat de server overbelast was.
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

As we speak verhuizen we weer naar een nieuwe server. Ik zou derhalve even niets posten, de kans is groot dat deze verloren gaat.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3148
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

De verhuizing is klaar merk ik. Berichten die ik al gelezen had waren opeens weer ongelezen :lol:
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Plaats reactie