Forum technische zaken (inlogproblemen? info@azfanpage.nl)

Kritiek, opmerkingen en ideeën mbt de fanpage en het forum kun je hier kwijt.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef: 30 sep 2019, 16:35 Nee, kennelijk ben jij eerder op zoek geweest naar jurkjes.
Ik ga maar niet zeggen welke reclames ik in beeld krijg :lol:
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Is het misschien een idee om een vrijwillige bijdrage rekening open te stellen voor de kosten van hosting? Ik persoonlijk wil wel per jaar een 5 á 10 euro betalen voor een goed werkend AZ forum. Als er meer mensen zo over denken heb je het bedrag zo bij elkaar.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5418
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Kilkenny schreef: 30 sep 2019, 20:49 Ik ga maar niet zeggen welke reclames ik in beeld krijg :lol:
Doe nou... ;)
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Kilkenny schreef: 25 apr 2020, 15:50 Ik zie niet zo snel een amateurvoetbal topic maar die kan ook nieuw aangemaakt worden.
Voor! Me er over verbaasd dat dat topic ooit was verdwenen van dit forum. Het Nederlandse amateurvoetbal is geweldig.
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

FugAZi schreef: 01 okt 2019, 15:27 Is het misschien een idee om een vrijwillige bijdrage rekening open te stellen voor de kosten van hosting? Ik persoonlijk wil wel per jaar een 5 á 10 euro betalen voor een goed werkend AZ forum. Als er meer mensen zo over denken heb je het bedrag zo bij elkaar.
Voor! Er zijn in de loop der jaren een hoop mensen afgehaakt, maar ik vermaak me hier doorgaans voldoende om daar een paar eurootjes voor te lappen.
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

Ik ben van plan om het forum weer te terug gaan halen naar azfanpage.nl/forum. De server waar de site nu op draait is zeer krachtig en kan het forum er makkelijk bij hebben. Ik zie nu een paar honderd klikken richting het forum per dag vanaf de website zelf, dus het lijkt me ook gewoon slimmer om de bezoekers dan binnen 1 domein te houden (is simpelweg lekker in Google ook).

Deel 2 van het plan bestaat dan uit het drastisch verminderen van de advertenties. Ik snap heel goed dat het zonder adblocker nu niet te doen is. Ik laat er een paar staan, maar die komen op vaste plekken en zullen aanzienlijk minder irritant gaan zijn.

Het werk zelf ga ik uitbesteden, dus het is nog even kijken wanneer het lukt. Verwacht wel binnen een week of twee.
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Huiswaard schreef: 30 sep 2020, 10:52 Deel 2 van het plan bestaat dan uit het drastisch verminderen van de advertenties. Ik snap heel goed dat het zonder adblocker nu niet te doen is. Ik laat er een paar staan, maar die komen op vaste plekken en zullen aanzienlijk minder irritant gaan zijn.
De advertenties aan de zijkant of zelfs tussen de posts in storen mij niet eens. Maar als ik op een bepaald topic druk wordt ik regelmatig naar een of andere site geleidt, in plaats van naar het topic zelf. Als je die er uit kunt halen ben ik weer een blije forummert!
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

Dat gaat helemaal goed komen. Misschien wat aan de zijkant en bovenaan de pagina, maar zeker niet meer tussendoor. Ik snap alle bezwaren.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Klinkt goed, Huiswaard!👍
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Prima plan!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6508
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Als ik boven op "snelle links" ga staan met m'n muis, dan zie ik wel het tabblad verschijnen, maar ik kan niet meer naar de links daarin gaan, want dan is het tabblad weer weg. Ligt dat aan de verhuizing van het forum?
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5418
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Forza AZ schreef: 03 okt 2020, 10:19 Als ik boven op "snelle links" ga staan met m'n muis, dan zie ik wel het tabblad verschijnen, maar ik kan niet meer naar de links daarin gaan, want dan is het tabblad weer weg. Ligt dat aan de verhuizing van het forum?
Als je heel snel met de muis naar het tabje beweegt, verdwijnt hij niet.
Gelukkig had ik al een bladwijzer van actieve onderwerpen. 8)
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

Forza AZ schreef: 03 okt 2020, 10:19 Als ik boven op "snelle links" ga staan met m'n muis, dan zie ik wel het tabblad verschijnen, maar ik kan niet meer naar de links daarin gaan, want dan is het tabblad weer weg. Ligt dat aan de verhuizing van het forum?
Hmmm, ik moet die even neerleggen bij de maker van de schil van het forum. Er zijn vanmorgen updates gedaan aan zowel de forumsoftware als de schil en dit is kennelijk een bijwerking van de update (die wel noodzakelijk was). De verhuizing volgt binnen een dag of 2 zeker.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Het alarmbelletje doet het niet meer op mobiel/Android. De teller loopt wel op, maar erop klikken om te kijken wie je geciteerd heeft werkt niet.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

Leg ik ook neer bij de maker, kan ik zelf helaas niets mee.

Het forum gaat als het goed is vandaag verhuisd worden, dus bedenk bij het posten even dat je bericht misschien wel gaat sneuvelen omdat dit niet real-time alles mee kan nemen.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

pAZcal schreef: 03 okt 2020, 10:26 Als je heel snel met de muis naar het tabje beweegt, verdwijnt hij niet.
Gelukkig had ik al een bladwijzer van actieve onderwerpen. 8)
Dat lukt ook niet altijd. Je kan wel met je rechtermuisknop op snelle links klikken. Dan verschijnt er weliswaar een tabblad verwijzer, maar je kan dan wel rustig met de linkermuisknop alsnog op de gewenste Snelle link klikken.

Een bladwijzer maken is vervolgens wel het makkelijkste inderdaad.
_________________
"I don't know that!"
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

Oke, we zijn over! Was nog een dingetje om dat goed te doen blijkbaar. Ik ga nog kijken naar dingetjes die niet helemaal goed gaan na die update en ik hoop dat die ongedaan gemaakt kunnen worden (zonder updates draaien is nooit slim, dus terug kan ik niet wat dat betreft).
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Volgens mij missen we nog een topic over Hobie Verhulst. Kan iemand deze aanmaken ?
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6508
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

multatuli schreef: 23 okt 2020, 07:02 Volgens mij missen we nog een topic over Hobie Verhulst. Kan iemand deze aanmaken ?
U vraagt, wij draaien: viewtopic.php?f=2&t=7807
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Forza AZ schreef: 23 okt 2020, 10:07 U vraagt, wij draaien: viewtopic.php?f=2&t=7807
Bedankt!
Plaats reactie