Schop een forummer

Kritiek, opmerkingen en ideeën mbt de fanpage en het forum kun je hier kwijt.
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

Ik zou de beste man liever een compliment geven voor het feit dat hij het hier weet vol te houden. Ik was al lang afgehaakt als ik constant zo werd aangevallen.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ach ja, zo zie ik het niet. In principe kan je met het grootste gedeelte hier gewoon prima discussieren. Enige met wie ik hier een "probleem" heb is MO7, puur vanwege dat treurige gedrag van die man. Onwaarheden verkondigen, niet op de hoogte zijn van de feiten en zich puur verheven voelen boven de rest. Bovendien haalt hij er een soort voldoening uit om mensen op de kast te jagen, en dan heb ik het niet eens perse over mijn persoontje want ik ga er wel op in maar ik slaap er geen nacht minder om. Dat vind ik inderdaad zielig gedrag. Maar hij is 1 van de weinige die voldoet aan de classificatie "zielig". Dus zijn opmerking hier snijdt wederom weinig hout.

Met kritiek kan ik overigens prima omgaan, het moet alleen geen onzin zijn of gebaseerd zijn op onwaarheden en leugens. Daar ben ik inderdaad allergisch voor.

Maar goed, ik ben gelukkig niet de enige die hem uitkotst dus dat scheelt.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ 4 Life schreef:Ach ja, zo zie ik het niet. In principe kan je met het grootste gedeelte hier gewoon prima discussieren. Enige met wie ik hier een "probleem" heb is MO7, puur vanwege dat treurige gedrag van die man. Onwaarheden verkondigen, niet op de hoogte zijn van de feiten en zich puur verheven voelen boven de rest. Bovendien haalt hij er een soort voldoening uit om mensen op de kast te jagen, en dan heb ik het niet eens perse over mijn persoontje want ik ga er wel op in maar ik slaap er geen nacht minder om. Dat vind ik inderdaad zielig gedrag. Maar hij is 1 van de weinige die voldoet aan de classificatie "zielig". Dus zijn opmerking hier snijdt wederom weinig hout.

Met kritiek kan ik overigens prima omgaan, het moet alleen geen onzin zijn of gebaseerd zijn op onwaarheden en leugens. Daar ben ik inderdaad allergisch voor.

Maar goed, ik ben gelukkig niet de enige die hem uitkotst dus dat scheelt.
Ik geef toe dat je goed omgaat met kritiek en altijd netjes en rustig blijft.
Maar ik blijf het zeggen: soms dram je wel een beetje door als iemand het niet met je eens is; je wil toch je gelijk halen, en soms gaat dat vermoeiend ver.........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Dat klopt. Ik zit het soms zelf wel eens terug te lezen en dan kan ik dat beamen. Ik probeer daar wel aan te werken. Wel wil ik aangeven dat ik het niet met opzet doe. Vaak heb ik het idee dat mijn punt niet goed overkomt of dat ik het niet goed heb uitgelegd. Vandaar dat ik dan nog eens mijn standpunt herhaal in andere bewoordingen of een uitleg toevoeg. Maar ik geef je helemaal gelijk als je stelt dat het vermoeiend kan zijn, want zo zie ik het zelf ook als ik het teruglees.

Het is echter nooit mijn intentie om mijn zin echt door te drammen, maar juist om te leren van een discussie. In sommige gevallen ben ik soms wel (iets te) overtuigd van mijn gelijk, maar in veel gevallen vind ik het gewoon interessant. Ik heb met Kuifje bijvoorbeeld talloze discussies gehad in het verleden (en soms nog), maar nooit op een negatieve manier. Kuifje is voor mij iemand met wie ik een interessante discussie kan voeren en waar ik wat van kan leren. En zo zijn er nog wel een paar mensen met wie ik dat heb, maar iemand als MO7 valt daar dan niet onder.
Gebruikersavatar
Meteor
Oude garde
Berichten: 1064
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:09
Locatie: B.T. 9

Az564 schreef:Ik zou als AZ zijnde proberen te verrassen met een speler van flu.net gedegradeerd vorig jaar kampioen dus er is wel degelijk talent aanwezig. Salariskosten ligt hoger maar de kwaliteit ook. Als voorbeeld een marcos junior, speelt ook in brasil onder de 20.
Gebruik eens hoofdletters en leestekens.
Gebruikersavatar
Cesc
Seizoenkaarthouder
Berichten: 449
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:18
Locatie: Alkmaar

De goede bron van Plien of zal ik toch kiezen voor Plien zelf.
Glory is for the moment. Pride is forever!
Gebruikersavatar
Plien
Reservespeler
Berichten: 1685
Lid geworden op: 27 apr 2007, 11:14
Locatie: Nieuw-Vennep

Cesc schreef:De goede bron van Plien of zal ik toch kiezen voor Plien zelf.
Maakt mij geen reet uit. Ik volg vd Busken op Twitter net als zovelen. Waarom er dan tegenaan geschopt moet worden is mij een raadsel maar als jij er blij van wordt; be my guest.
Dreaming and doing are different things.
Eerste wedstrijd: 14 januari 1973 AZ '67 - FC Twente (2-2)
Gebruikersavatar
Cesc
Seizoenkaarthouder
Berichten: 449
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:18
Locatie: Alkmaar

Plien schreef: Maakt mij geen reet uit. Ik volg vd Busken op Twitter net als zovelen. Waarom er dan tegenaan geschopt moet worden is mij een raadsel maar als jij er blij van wordt; be my guest.
Tegen Twente zat je op mijn plaats, toen moest ik je al weg bonjouren en ging je keurig weg. Daarom schop ik nu nog? Heeft Plientje geen seizoenskaart meer dat je op mijn plaats ging zitten? Niet zo netjes he, op een andere plaats als dat je kaartje aangeeft!
Glory is for the moment. Pride is forever!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Cesc schreef: Tegen Twente zat je op mijn plaats, toen moest ik je al weg bonjouren en ging je keurig weg. Daarom schop ik nu nog? Heeft Plientje geen seizoenskaart meer dat je op mijn plaats ging zitten? Niet zo netjes he, op een andere plaats als dat je kaartje aangeeft!
Grow up!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Cesc
Seizoenkaarthouder
Berichten: 449
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:18
Locatie: Alkmaar

Op dit forum is natuurlijk weinig tot geen cynisme. Ik moet er nog even aan wennen! Hahah

vroegah [-o<

salmonyappo, zal het nooit meer doen
Glory is for the moment. Pride is forever!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Cesc schreef:Op dit forum is natuurlijk weinig tot geen cynisme. Ik moet er nog even aan wennen! Hahah

vroegah [-o<

salmonyappo, zal het nooit meer doen
Ben je mal! Blijven doen, anders heb ik niks meer om op te reageren...... :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
fanatico
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:00
Locatie: Alkmaar

Cesc, kijk maar ff......

Alkmaar , City of Dreams

Ben-Side








Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Voor forummers die er blijkbaar in overmate last van hebben:


Link: http://www.youtube.com/watch?v=hP5yTcK7b8Y
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Kilkenny schreef:Voor forummers die er blijkbaar in overmate last van hebben:


Link: http://www.youtube.com/watch?v=hP5yTcK7b8Y
Lekker muziekje. Is dat Tool? Moet ik weer eens wat van gaan luisteren!

Ik ben kennelijk nog niet helemaal wakker, wat is je boodschap op deze zondagmorgen? Waar last van hebben?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Ik heb last van trollen, die kauwen op oude drollen :mrgreen:
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3132
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Had die ene komma in dit stuk weggelaten, dan had ik nog gedacht dat je toetsenbord aan vervanging toe is. Nu is het totaal onleesbaar, zonder het 3x terug te lezen.
Last Scout schreef:Ik neem zeker niet alles voor waar aan maar er zijn mensen die die jongens daadwerkelijk wel aan het werk zien die er een mening over hebben en die mening respecteer ik dan, ik kijk puur voetbalgericht naar de feiten en dan zie ik dat er over jongens als Tete en Van Den Boomen nog getwijfeld word bij jong ajax (Tete komt dus voor deze man in de pikorde) en wanneer wij daar dan de backup van aantrekken in plaats van deze spelers waar 't geloof er flink was maar toch is gedoofd... tja.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

LastScout is sowieso meer van het zenden dan van het ontvangen, geloof ik.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

TKKR en iedereen die hem/haar blijft voeden. Het is een AZ-forum. Maak desnoods een topic over FC Twente aan. Ik erger me dood aan het topic Eredivisie (clubnieuws) tegenwoordig, omdat ik steeds nieuws tracht te lezen, echter kom ik alleen maar geouwehoer tegen in dat topic.
Geen gelul, drink een pul!!
Last Scout

MO7 schreef:LastScout is sowieso meer van het zenden dan van het ontvangen, geloof ik.

Dirkjan en MO7 : Ben mij er van bewust dat mijn interpunctie veel te wensen over laat.

Ben mij er ook van bewust dat ik online soms een tikkeltje vervelend(drammerig) kan zijn.

Dus eh.. ja eh.. klopt? :lol:
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Geest van Dirk schreef:Kun je werkelijk zo in je eigen wereld leven ? Realiteitszin is werkelijk totaal afwezig ?
Ach, sommigen moeten nou eenmaal klagen. Daarom zitten ze hier, kunnen ze hun ei kwijt. Ach, dan heeft het forum in ieder geval nog therapeutische waarde.
_________________
"I don't know that!"
Plaats reactie