Schop een forummer

Kritiek, opmerkingen en ideeën mbt de fanpage en het forum kun je hier kwijt.
Gebruikersavatar
cAZtricum
Fanatic
Berichten: 670
Lid geworden op: 31 dec 2003, 15:40
Locatie: Castricum

De tegenhanger van de Schop een Mod topic.

Jack, wat ben jij een ontiegelijk zielig ventje. De manier waarop jij je beweegt op het forum is ver ondermaats en afschuwelijk irritant. Wat mij betreft krijg je een ban voor het leven maarja, ik heb het niet alleen voor het zeggen.

Lulhannes.
Gebruikersavatar
Don Dano
Dagjesmens
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:14
Locatie: Alkmaar

Sjonnie van de Ben-Side: vervelende jongen
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Mag deze topic dicht !! Wat een onzin dit.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

salmonyappi schreef:Mag deze topic dicht !! Wat een onzin dit.
Nee.
En het is: dit topic.
...-
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Bij deze,salmonyappi op nr 1.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef:Mag deze topic dicht !! Wat een onzin dit.
Zullen we het feedbacktopic dan ook maar dichtgooien?

Ik geef toe, het moet niet een scheld-topic worden, maar commentaar/tips/adviezen in het algemeen aan andere forummers mag uiteraard gegeven worden.
_________________
"I don't know that!"
Barra
Fanatic
Berichten: 711
Lid geworden op: 03 jan 2004, 14:05
Locatie: Vak S

(laat maar)
Laatst gewijzigd door Barra op 06 jan 2008, 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Stob.
Supporter
Berichten: 151
Lid geworden op: 01 jan 2004, 06:48
Locatie: Den Helders Trots

vriend schreef: Je Nederlands gaat er trouwens ook niet op vooruit.
Onaantastbaar.
Stob.
Supporter
Berichten: 151
Lid geworden op: 01 jan 2004, 06:48
Locatie: Den Helders Trots

AZ 4 Life schreef:dan is dat een verademing als je het vergelijkt met juffrouw De Zeeuw (niet negatief).
Zeikwijf 4 Life zit zo vastgeroest in zijn constante pessimistische gejank dat zelfs, op een voor hem goede ochtend na een overdosis prozac, iets niet negatiefs nog als een vuilniszak stront van zijn toetsenbord rolt.
Onaantastbaar.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

cAZtricum schreef:De tegenhanger van de Schop een Mod topic.

Jack, wat ben jij een ontiegelijk zielig ventje. De manier waarop jij je beweegt op het forum is ver ondermaats en afschuwelijk irritant. Wat mij betreft krijg je een ban voor het leven maarja, ik heb het niet alleen voor het zeggen.

Lulhannes.
Kennelijk heb je dit topic geopend om dit bericht aan mij te plaatsen. Aangezien je moderator bent en dit topic kennelijk gesteund wordt door het forum, hoef je niet meer op berichten van mij te rekenen tenzij je excuses maakt.

Bij deze heb je dus een bezoeker weggejaagd.
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

cAZtricum schreef:De tegenhanger van de Schop een Mod topic.

Jack, wat ben jij een ontiegelijk zielig ventje. De manier waarop jij je beweegt op het forum is ver ondermaats en afschuwelijk irritant. Wat mij betreft krijg je een ban voor het leven maarja, ik heb het niet alleen voor het zeggen.

Lulhannes.
cAZtricum kan heel slecht tegen kritiek !! Terwijl hij moet weten als hij een steward functie op het forum op zich neemt hij kritiek kan verwachten. Ik moet wel eerlijk zeggen ... het lijkt erop dat er soms alleen maar negatief word gedaan over de Mods. maar vergeten wordt hoeveel werk ze verrichten om het forum schoon en leesbaar te houden.
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Jack schreef:[..]


Kennelijk heb je dit topic geopend om dit bericht aan mij te plaatsen. Aangezien je moderator bent en dit topic kennelijk gesteund wordt door het forum, hoef je niet meer op berichten van mij te rekenen tenzij je excuses maakt.

Bij deze heb je dus een bezoeker weggejaagd.
Goh. Even van de schok bijkomen. Eerst zien, dan geloven, real ben side heeft namelijk ook al 10 keer forum-zelfmoord gepleegd.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Jack schreef:[..]
Bij deze heb je dus een bezoeker weggejaagd.
\:D/
Hup AZ.
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Jack schreef:[..]


Kennelijk heb je dit topic geopend om dit bericht aan mij te plaatsen. Aangezien je moderator bent en dit topic kennelijk gesteund wordt door het forum, hoef je niet meer op berichten van mij te rekenen tenzij je excuses maakt.

Bij deze heb je dus een bezoeker weggejaagd.
Tot ziens.


[img:40:47]http://www.x-ref.nl/foto/TFRD4.jpg[/img]
Gebruikersavatar
Le Chef
Moderatort
Berichten: 617
Lid geworden op: 28 okt 2004, 15:43

real ben side schreef:[..]


cAZtricum kan heel slecht tegen kritiek !! Terwijl hij moet weten als hij een steward functie op het forum op zich neemt hij kritiek kan verwachten. Ik moet wel eerlijk zeggen ... het lijkt erop dat er soms alleen maar negatief word gedaan over de Mods. maar vergeten wordt hoeveel werk ze verrichten om het forum schoon en leesbaar te houden.
Kritiek is altijd welkom, maar het moet wel op de juiste manier geformuleerd zijn en er moet ook daadwerkelijk iets aan kunnen gebeuren. Af en toe heb ik het idee dat de gemiddelde forummert denkt dat dit een openbare speelplaats is waar men alles maar kwijt kan wat er op dat moment in zijn gedachten speelt.
Als je dit op een nuttige en leuke wijze kan is wat mij betreft diegene welkom, maar op het moment dat je alleen maar overal tegenaan zeikt en zinloze posts dropt bereik je een grens die niet gepasseerd kan worden. Dit wil zeggen dat we over moeten gaan tot het nemen van actie.

Daarnaast wil ik melden dat dit topic op persoonlijke titel geopend is. Op het moment dat je een Schop een Mod-topic hebt, je ook de andere kant van de medaille mag bekijken en negatieve dingen over andere forummerts mag posten. Als deze posts maar onderbouwd zijn en met kritiek waar diegene wat mee kan. Geen scheldtopic dus zoals al eerder gezegd.

En wat betreft Jack, ik vind de beste man zeer vervelend, maar dat wilt niet zeggen dat hij niet welkom is. Zolang je je aan de regels houdt is het prima, zoniet flikker je toch op. (Tevens op persoonlijke titel)

NB: Ik zet er bij dat het op persoonlijke titel is zodat de azijnzeikerts op het forum niet kunnen zeggen dat alle mods onder een hoedje spannen tegen bepaalde forummerts want dat is absoluut gelul.
Achter de schermen vinden vaak discussies plaats waar de meesten van jullie geen weet van hebben.
Gebruikersavatar
cAZtricum
Fanatic
Berichten: 670
Lid geworden op: 31 dec 2003, 15:40
Locatie: Castricum

real ben side schreef:[..]


cAZtricum kan heel slecht tegen kritiek !! Terwijl hij moet weten als hij een steward functie op het forum op zich neemt hij kritiek kan verwachten.
Hadden wij niet afgesproken dat we niet meer op elkaars posts zouden reageren? Maar ik ben blij dat je het werk wat we doen ook wel weer kunt waarderen, ook al zijn je posts met enige regelmaat tegenstrijdig.

Voor de duidelijkheid: Ik heb achter de schermen al vaker aangegeven dat het me wel leuk en tevens niet meer dan logisch lijkt, kijkend naar de Schop een Mod topic, dat deze topic een keer geopend zou worden. Geen enkele keer heb ik daarbij aan jou gedacht Jack maar het lezen van wat je postte nà AZ - Everton deed mij de daad bij het woord doen. Excuses hoef je van mij niet te verwachten, eerder een pluim dat je eindelijk een wijs besluit neemt (Ook dit is op persoonlijke titel).
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Over Jack hou ik het kort. Hij heeft zijn eigen glazen ingegooid.
Continue zeiken over hoe het moet maar zelf er geen reet aan doen. Hij heeft een ding gemeen met zijn posts : Geen inhoud.
Dus als iemand zijn excuses moet aanbieden is het Jack wel, want hij is het type forummert waar ik een broertje aan dood heb.
Zijn motto is regels voor anderen en uitzonderingen voor zichzelf, en dat haat ik.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef:[..]


Goh. Even van de schok bijkomen. Eerst zien, dan geloven, real ben side heeft namelijk ook al 10 keer forum-zelfmoord gepleegd.
Maar ik blijf het forum leuk vinden .... (compliment) en een kat heeft 7 levens, kijken hoeveel ik er heb :wink:

En aan cAZtricum ... sorry voor de geschonden afspraak ...maar het kriebelde even.
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
Gebruikersavatar
Oepie Hugo
Supporter
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 aug 2005, 15:58
Locatie: Alkmaar

real ben side schreef:[..]


Maar ik blijf het forum leuk vinden .... (compliment) en een kat heeft 7 levens, kijken hoeveel ik er heb :wink:

En aan cAZtricum ... sorry voor de geschonden afspraak ...maar het kriebelde even.
Jij heb er heel wat,aan al die puntjes te zien! :lol:
't ijzer
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

thomasvaren schreef:Maar het allertreurigste is nog mensen die zich AZ-supporter noemen beledigd zijn als je aan 'hun' Van Gaal komt.
Terwijl de waarheid natuurlijk is dat Van Gaal één van hen is. Van 020 dan wel te verstaan.
Ik leid hier uit af dat jij vind dat supporters die vinden dat Van Gaal trainer moet blijven van AZ, eigenlijk 'joden' zijn. Dan wil ik je dus bij deze even een flinke forumschop onder je hol verkopen. Zoveel stompzinnige kortzichtigheid valt verder niet tegenop te lullen en wil ik bij deze dan maar verder laten.
_________________
"I don't know that!"
Plaats reactie