Schop een forummer

Kritiek, opmerkingen en ideeën mbt de fanpage en het forum kun je hier kwijt.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 23 jul 2022, 09:43 Het was in dit geval daadwerkelijk goedbedoeld. Ik snap niet waar dat ajax verwijt opeens vandaan komt want vanuit mijn optiek en die van anderen hangen 'jullie' met Jansen een soort Frank de Boer-Hollandse School adept aan.

Ik had het over het feit dat je er net zoals in de politiek misschien wel een totaal andere visie op voetbal op kan nahouden. Bij mijzelf herken ik echt wel dat als ik mijn favoriete AZ spelers ga opnoemen dat het rijtje verassend veel gelijkenissen heeft die ik kort samen zou kunnen vatten als 'functioneel fysiek krachtig voor de positie'. Midtsjö, Svensson, Poulsen, Koopmeiners en nu Kerkez bijvoorbeeld om een rijtje te pakken (we kunnen zeker ook verder terug, maar het gaat om het punt). Daar hoort bijvoorbeeld bij dat ik ook een hekel heb aan het Hollandse School idee van de meevoetballende doelman. Een echt goede lijnkeeper waardeer ik stukken meer dan een keeper die goed mee kan voetballen. En daarin vind ik dus telkens wel herkenbarre forumlieden aan mijn zijde. Maar ik zie het andersom dus ook gebeuren, dat is alles.
Jij bedoel het toch altijd goed, ook ondanks een andere mening, althans in mijn ogen.
Ik volg je niet, met dat Frank de Boer adept of zo. Ik zie een wens bij velen dat je tegenstanders kapot moet spelen met tikkie taka, met alleen maar creative gasten en moet overheersen (ajax erbij halen is wat ongelukkig maar die konden wel overheersen). Ik stel daar tegen over dat het voetbal (vooral voor kleinere teams) veranderd is in een zeer gecalculeerde verdediging (het blok). Dat is wat het voetbal veranderd heeft. Dat AZ er dan nog steeds doorheen komt noem ik knap of naar de mogelijkheden en niet zo slecht als velen hier doen voortkomen.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Schop aan de forummerts die het zelfs in dit topic niet lukt om on topic te blijven.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

salmonyappi schreef: 23 jul 2022, 10:45 😂🫢☺️
Je hebt helemaal gelijk. (En je bent waarschijnlijk de enige die het opvalt 😉).
Nee hoor. ;)
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Roadman schreef: 01 aug 2022, 16:42 Hij heeft geluisterd. NOT ! #-o

Wat een reacties joh.
Ben je gefrustreerd?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik wil Antti schoppen, voor het weer claimen van een speler. Deze keer is het Myron van Brederode. :wink:
Zowat alle forummers hadden allang gezien dat deze jongen de meest talentvolle van de AZ jeugd is en serieus wat kan (waaronder ondergetekende), dus het is nogal goedkoop om hem dan voor jezelf te claimen direct na zijn doorbraakwedstrijd.
we can come an end
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

differentcook schreef: 08 aug 2022, 10:06 Zowat alle forummers hadden allang gezien dat deze jongen de meest talentvolle van de AZ jeugd is en serieus wat kan (waaronder ondergetekende), dus het is nogal goedkoop om hem dan voor jezelf te claimen direct na zijn doorbraakwedstrijd.
Op wat voor manier had jij allang gezien dat Van Brederode de meest talentvolle van de AZ-jeugd was? Zoveel volledige wedstrijden van Jong en AZo18 zijn er de afgelopen seizoenen niet uitgezonden volgens mij?
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Bombaman schreef: 09 aug 2022, 23:26 Op wat voor manier had jij allang gezien dat Van Brederode de meest talentvolle van de AZ-jeugd was? Zoveel volledige wedstrijden van Jong en AZo18 zijn er de afgelopen seizoenen niet uitgezonden volgens mij?
Via de wedstrijden van jong, de wedstrijden in de voorbereiding en zijn snelle opmars heb ik dat kunnen vaststellen.
we can come an end
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

:lol:
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Bombaman schreef: 10 aug 2022, 07:28:lol:
Wat doet dit trouwens in dit topic, Bomba?
https://www.youtube.com/watch?v=PvuyfwjreL8
we can come an end
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

differentcook schreef: 10 aug 2022, 13:17 Wat doet dit trouwens in dit topic, Bomba?
https://www.youtube.com/watch?v=PvuyfwjreL8
Om het netjes te houden: ik heb het niet zo op zelfingenomen, wijsneuzerige Teletekstsupporters zoals jij, voor zover dat nog niet duidelijk was. Gelukkig mis ik heel veel van je berichten, maar ik kan het af en toe niet laten om toch even te kijken wat voor bullshit je allemaal weer uitkraamt.

Dus wel redelijk op zijn plek in het schop-een-forummer-topic, me dunkt.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bombaman schreef: 10 aug 2022, 13:55 Om het netjes te houden: ik heb het niet zo op zelfingenomen, wijsneuzerige Teletekstsupporters zoals jij, voor zover dat nog niet duidelijk was. Gelukkig mis ik heel veel van je berichten, maar ik kan het af en toe niet laten om toch even te kijken wat voor bullshit je allemaal weer uitkraamt.

Dus wel redelijk op zijn plek in het schop-een-forummer-topic, me dunkt.
Neem me niet kwalijk, maar er zijn nog voldoende forummers (waaronder ikzelf, ik kop ‘m zelf wel vast in) waar soms echt bullshit uitkomt waar dit voor geldt. Cook weet als één van de weinigen te relativeren als de rest weer helemaal losgaat op een “niet funtionerende” speler/trainer/staf na een verliespartij of tegenvallend resultaat.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 10 aug 2022, 14:43 Neem me niet kwalijk, maar er zijn nog voldoende forummers (waaronder ikzelf, ik kop ‘m zelf wel vast in) waar soms echt bullshit uitkomt waar dit voor geldt. Cook weet als één van de weinigen te relativeren als de rest weer helemaal losgaat op een “niet funtionerende” speler/trainer/staf na een verliespartij of tegenvallend resultaat.
Is er ook een hug een forummer topic? O:)
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Bombaman schreef: 10 aug 2022, 13:55 Om het netjes te houden: ik heb het niet zo op zelfingenomen, wijsneuzerige Teletekstsupporters zoals jij, voor zover dat nog niet duidelijk was. Gelukkig mis ik heel veel van je berichten, maar ik kan het af en toe niet laten om toch even te kijken wat voor bullshit je allemaal weer uitkraamt.

Dus wel redelijk op zijn plek in het schop-een-forummer-topic, me dunkt.
Sinds de tijd van Co Adriaanse heb ik weinig wedstrijden of nieuwsitems over AZ gemist, Niet echt teletext dus. Het kan wel zijn dat je mijn bijdragen niet waardeert (zou omgekeerd ook wel het geval kunnen zijn), maar eigenlijk vind ik het persoonlijk maken en dit schop topic best wel sneu.
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 08 aug 2022, 10:06 Ik wil Antti schoppen, voor het weer claimen van een speler. Deze keer is het Myron van Brederode. :wink:
Zowat alle forummers hadden allang gezien dat deze jongen de meest talentvolle van de AZ jeugd is en serieus wat kan (waaronder ondergetekende), dus het is nogal goedkoop om hem dan voor jezelf te claimen direct na zijn doorbraakwedstrijd.
:lol:

Geaccepteerd.

Ik wil echter de kanttekening plaatsen dat ik al een positieve post over hem had vóór zijn doorbraakwedstrijd.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

salmonyappi schreef: 13 aug 2022, 07:13 Nee hoor, gewoon een foutje. Niks menselijks is mij vreemd (en dan toch die:) 😉

Ik geef mijn fouten grif toe. Anderen die ik er wel eens op aanspreek worden direct boos en noemen mij een taalpurist.

Maar eh: on topic!
Ik was of ben totaal niet boos hoor. Ik vind het juist wel grappig dat jou dezelfde dingen overkomen als waar je andere mensen op wiist. Ik kon het niet laten om je die spiegel toch even voor te houden.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZuid-Scharwoude schreef: 13 aug 2022, 22:48 Ik was of ben totaal niet boos hoor. Ik vind het juist wel grappig dat jou dezelfde dingen overkomen als waar je andere mensen op wiist. Ik kon het niet laten om je die spiegel toch even voor te houden.
En terecht en mag en moet ook zeker!

Het is trouwens “wijst” 😂😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

salmonyappi schreef: 14 aug 2022, 14:03 En terecht en mag en moet ook zeker!

Het is trouwens “wijst” 😂😉
:lol:
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 17 aug 2022, 17:56 Dat gebeurt vaker, dat een (huidig) sentiment wordt genomen en vervolgens van alles erbij wordt gehaald en gedraaid zodat het, oppervlakkig bezien, door kan gaan als een ondersteunend argument ervoor. Zo'n overhaast opgetuigd bouwwerkje valt echter om bij een simpele toets der kritiek.
Fietsen, is dat niet een idee voor je om te doen?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 17 aug 2022, 18:16 Fietsen, is dat niet een idee voor je om te doen?
Ga je nu iedere keer bij (terechte) kritiek op jou hier vervolgens als een klein kind zitten zeuren en bedelen?
(als we toch in dit topic zitten, dit gedrag van je vind ik van alles hier nog het meest trieste en tegelijk ergerlijke)
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 17 aug 2022, 18:20 Ga je nu iedere keer bij (terechte) kritiek op jou hier vervolgens als een klein kind zitten zeuren en bedelen?
(als we toch in dit topic zitten, dit gedrag van je vind ik van alles hier nog het meest trieste en tegelijk ergerlijke)
Terechte kritiek?
Omdat jij nog nooit een woordenboek open hebt gehad en niet snapt wat anticiperen is?
De lezing van Salmonyappi van mijn opmerking was gewoon verkeerd en heeft niks met de discussie te maken.
Je bent ronduit vervelend, je draagt 9/10 niks inhoudelijks bij in een discussie, maar loopt vooral te klieren.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie