Schop een forummer

Kritiek, opmerkingen en ideeën mbt de fanpage en het forum kun je hier kwijt.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZA'dam schreef: 23 nov 2020, 00:53 Zacharias Abouklal kleunt er tenminste in. Die gaat er vol voor. Dat waardeer ik nog wel als het zo slecht loopt. Wat vervolgens zijn rendement is, daar zullen we het wel min of meer over eens zijn, denk ik.
Cursusje spelersnamen schrijven lijkt mij niet verkeerd :wink: :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Ze moeten gewoon geen jongens met van die moeilijke namen halen. ;-)
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

AZA'dam schreef: 29 nov 2020, 18:02 Ze moeten gewoon geen jongens met van die moeilijke namen halen. ;-)
Daar ben je in Amsterdam toch wel aan gewend inmiddels?
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Haha, good point. 55% inmiddels.
Maar die namen hoef ik nooit op te schrijven.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Gezien de stroom van reacties die ook nu het forum instort lijkt het wel of niemand werkt. Het is gewoon dinsdag. Nou 'knuffel' ik mijzelf dus ook, want ik doe er nu aan mee.

Dus hup, ik ga maar weer ff wat doen.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Kilkenny schreef: 08 dec 2020, 12:57 Gezien de stroom van reacties die ook nu het forum instort lijkt het wel of niemand werkt. Het is gewoon dinsdag. Nou 'knuffel' ik mijzelf dus ook, want ik doe er nu aan mee.

Dus hup, ik ga maar weer ff wat doen.
Ik ben wel een week vrij toevallig, maar ik reageer dan weer niet zo veel volgens mij. ;)
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Kilkenny schreef: 08 dec 2020, 12:57 Dus hup, ik ga maar weer ff wat doen.
Ff weg?
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef: 08 dec 2020, 13:46Ff weg?
Wel een ander scherm, maar nou niet zo opwindend.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 11 dec 2020, 14:33 Een échte DO OR DIE.

Bij een nederlaag steven we af op feestdagen en een transferperiode vol paniek en non-stop commotie.

De laatste keer dat ik zoveel onheil op ons af zag komen was na AZ - de Graafschap (0-0).

(Een jaar later werden we - na snoeiharde ingrepen - kampioen.)

#CRISIS
Wat ben je weer de drama queen aan het uithangen. Dat vind je gewoon lekker he! (Martin Gauss toontje)
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Kilkenny schreef: 12 dec 2020, 19:24 Wat ben je weer de drama queen aan het uithangen. Dat vind je gewoon lekker he! (Martin Gauss toontje)
Dank!

Het was écht een crisis, maar die is - voorlopig - bezworen.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 16 jan 2021, 09:44 Bij VVV staat er wel een echte spits in de basis.
Kinderachtige, niets toevoegende, tot vermoeiends toe herhaalde sneer. Ik negeer je berichten meestal al en als ik dit dat lees weet ik precies weer waarom. =;
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Lucht het weer op jongens? Lekker alle depressie en negativiteit er weer uitgooien? Als het stress scheelt, prima. Dan is het nog ergens goed voor. Heeft het verder veel meerwaarde? Nee. Ik lees het verder niet.

Hopelijk een plezierige dag verder!
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 25 jan 2021, 11:28 NIet goed inderdaad en dat er dan types zijn zoals jouw vriendje kuifje die continue onzin en leugens erbij haalt, maakt het er niet beter op. Maar ik ga hem wel negeren, als jij bij mij hetzelfde doet is dat ook weer geregeld.
Dat doe ik al 9 van de 10 keer, je staat ook op mijn 'vijanden' lijst (vind ik nogal sterk gesteld hoor, zo erg is het allemaal niet) omdat ik dan zelf de keuze heb of ik denk dat ik tegen een dosis negativiteit of zeurende herhaling kan of niet. Geloof me, je bent ook lang niet de enige en persoonlijk is het niet.

Negeren is echt een prima idee trouwens. Ik las laatst in het AD een column waarin de schrijvert iemand het advies gaf om negatieve en storende personen te negeren en als het een beetje kan gewoon niet te lezen. Omdat een mens daar een stuk blijer van wordt. Geloof me, het is heerlijk om mensen waar je het toch bijna nooit mee eens bent hun berichten gewoon niet meer te lezen. Anders blijf je bezig. Nou, ik weet niet wat jou betreft, maar ik heb er geen behoefte aan om elke keer dezelfde discussie af te ratelen. Ik wens je veel succes. Mij op je vijandenlijst zetten gaat dan helaas niet, als mod zijnde. Lastig, ik weet het, ik heb MO7 zijn forummening ook wel eens proberen te blokken wegens aanhoudende irritatie. :mrgreen:
_________________
"I don't know that!"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Kilkenny schreef: 25 jan 2021, 12:48 Dat doe ik al 9 van de 10 keer, je staat ook op mijn 'vijanden' lijst (vind ik nogal sterk gesteld hoor, zo erg is het allemaal niet) omdat ik dan zelf de keuze heb of ik denk dat ik tegen een dosis negativiteit of zeurende herhaling kan of niet. Geloof me, je bent ook lang niet de enige en persoonlijk is het niet.

Negeren is echt een prima idee trouwens. Ik las laatst in het AD een column waarin de schrijvert iemand het advies gaf om negatieve en storende personen te negeren en als het een beetje kan gewoon niet te lezen. Omdat een mens daar een stuk blijer van wordt. Geloof me, het is heerlijk om mensen waar je het toch bijna nooit mee eens bent hun berichten gewoon niet meer te lezen. Anders blijf je bezig. Nou, ik weet niet wat jou betreft, maar ik heb er geen behoefte aan om elke keer dezelfde discussie af te ratelen. Ik wens je veel succes. Mij op je vijandenlijst zetten gaat dan helaas niet, als mod zijnde. Lastig, ik weet het, ik heb MO7 zijn forummening ook wel eens proberen te blokken wegens aanhoudende irritatie. :mrgreen:
Ik hou er niet van om mensen te negeren en al helemaal niet om een mede AZ supporter als "vijand" te zien. Maar het is triest als mensen continue drogredenen aanvoeren, telkens hun argumentatie verdraaien (om het "beste beleid van de wereld" te verdedigen), of telkens complete onwaarheden neerschrijven (kuifje). Mensen dingen in de schoenen schuiven die gezegd zouden zijn, terwijl dat 100 procent aantoonbaar gelogen is (kuifje). Of continue bij elke kritiek herhalen dat "AZ het beste beleid van de wereld heeft" waardoor er geen enkele kritiek mogelijk is. En tot nog toe reageerde ik daar regelmatig op omdat ik in het goede bleef geloven, waardoor er lange discussies komen.

Vind het alleen wel merkwaardig dat jij mij er telkens op aanspreekt en niet degene die steeds op een vervelende manier die discussie uitlokt (kuifje, cape fear). Maar dat zal wel komen omdat jullie wel bevriend zijn of omdat hij/zij toevallig in hetzelfde "kamp" zit als jij. In dat opzicht lijkt het wel een sekte waarin elke kritiek op Boadu en Stengs uit den boze is en "keihard moet worden neergemaaid". Terwijl andere spelers, die wel spelen naar hun mogelijkheden, maar helaas wat minder talent hebben, wit haar hebben of geen eigen jeugd zijn, wel keihard worden neergemaaid door het Cult. Waarom moet de een opgehemeld worden en mag een ander alleen afgekraakt worden? (Kuifje, cape fear o.a.). In dat opzicht is Langedijk nog consequent, die kraakt gewoon alle spelers af.

Dit is in ieder geval het laatste dat ik hierover gezegd heb, ik ga wel discussies houden met mensen die wel op een normale manier (op basis van wederzijds respect) een discussie kunnen voeren. Dit laatste is niet persoonlijk naar jou voor de duidelijkheid, maar gaat over een paar andere forummers.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Wat een ongelofelijke kutscheids gister, hè?
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

bk wcm schreef: 25 jan 2021, 15:31 Blijft schandalig dat figuren zoals jij, hier een platform krijgen een spits af te zeiken, die op 20jarige leeftijd al meer goals gemaakt heeft tegen ajax psv feyenoord dan welke andere spits ook van AZ de laatste 35jaar.
Dit gedweep met Gudmundsson, doet mij een beetje denken aan de vOvereem sekte. Of Boudewijn de Groot op 1 in de top2000. of stenengooiers naar een ziekenhuis in Enschede.
Stelletje Skyrrsnuivers.
@Kilkenny,
Kijk dit is nu precies wat ik bedoel met mijn vorige post. Deze malloot zet mede AZ fans die kritiek hebben op het duo en een andere speler wel goed vinden spelen die zij niet mogen, meteen neer als stenengooiers en snuivers....


Weer 1 voor de ignore lijst.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

De kritiek was te negatief en sloeg helemaal nergens op. Boadu en Stengs moesten met pek en veren de stad uit worden gejaagd en het was een gigantische blunder van AZ dat beiden niet waren verkocht afgelopen zomer. Er zat totaal geen nuance in de beoordeling.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Op het open forum zit ene "Henk". Ik heb de indruk dat deze gast alleen zit te fokken. Hij verdient wat mij betreft een knuffel van een pitbull die twee dagen niet gegeten heeft.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 18 mei 2021, 10:25 Een andere mening is niet gewenst? Dat is fraai...
Nog zo'n zwartwitkijker. Wat een flauwekul! Een andere mening vind ik prima, maar als die nergens op slaat ga ik er niet meer op in. En natuurlijk kan je kritiek hebben, maar als niet alles goed gaat, betekent niet dat het slecht gaat. Echt, kansloze onzin. Ik heb daar geen zin meer in. Dus =;
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Niet kibbelen, meiden. We hebben vakantie.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Plaats reactie