Schop een forummer

Kritiek, opmerkingen en ideeën mbt de fanpage en het forum kun je hier kwijt.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Jammer yappi, las je posts altijd met plezier.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Afbeelding
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Is het mogelijk om een gebruiker toegang te ontzeggen tot een bepaald topic?

Zo ja, dan wil ik graag gebruiker Dirk Scheringa nomineren voor geen toegang tot het Albert Guðmundsson-topic.
Ik word daar nogal moe van. Ik ben vast niet de enige.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

pAZcal schreef: 05 dec 2018, 10:04 Is het mogelijk om een gebruiker toegang te ontzeggen tot een bepaald topic?

Zo ja, dan wil ik graag gebruiker Dirk Scheringa nomineren voor geen toegang tot het Albert Guðmundsson-topic.
Ik word daar nogal moe van. Ik ben vast niet de enige.
Dat soort dingen moet je zelf oplossen. Voor mij is het Gudmundsson topic heel dragelijk, ik ben er zo doorheen.

37408020-8192-48AC-9D9C-E325803CAFD0.jpeg
37408020-8192-48AC-9D9C-E325803CAFD0.jpeg (75.96 KiB) 6536 keer bekeken
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

:lol:
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

~AZ~ schreef: 05 dec 2018, 17:32 Dat soort dingen moet je zelf oplossen. Voor mij is het Gudmundsson topic heel dragelijk, ik ben er zo doorheen.


37408020-8192-48AC-9D9C-E325803CAFD0.jpeg
Hahahaha! Prachtig dit.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

zeekomkommer schreef: 20 nov 2018, 14:02 Ik hoop dat je een goed surrogaat vindt voor de behoeftes die het forum voor je vervulde (ik zie je nog wel terugkeren, junk)
:oops:
Je had gelijk. Ik keer terug. Daar zal niet iedereen blij mee zijn, maar we leven in een vrij land :wink:
Maar nu iets minder vaak overal op reageren, niet op laten naaien......Misschien moet ik de interne negeerknop wat vaker hanteren. :wink:
Ik heb geen surrogaat gevonden, en ging toch elke dag weer kijken wat er was gepost.
Ik kan het niet missen eigenlijk......
:oops:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Afbeelding
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Tjemig Zuivelduivel, jij kan miepen zeg. Tss.
_________________
"I don't know that!"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Kilkenny schreef: 05 jun 2019, 18:08 Tjemig Zuivelduivel, jij kan miepen zeg. Tss.
Klopt :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Een inhoudsloze one-liner gevolgd door “dus wat is je punt?”, dat verklaart meteen de affiniteit met het Marrokkaanse elftal. Ga je straks ook vragen wat mijn probleem is?
Tim schreef: 29 jun 2019, 18:23 Slot heeft veel te weinig gecoacht om iets zinnigs te zeggen in verhouding tot Brom. Toch is dat praktisch het enige wat je doet, dus wat is je punt?
Tim schreef: 10 jul 2019, 18:55 En pak m beet 65% van dit forum ziet Gudmundsson een belangrijke speler worden voor AZ, dus wat is je punt? Dat jij nu als een soort Antti elke actie van Gudmundsson af gaat kraken? Want dan wordt het een gevalletje met een pot en een ketel.
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

~AZ~ schreef: 10 jul 2019, 19:16 Een inhoudsloze one-liner gevolgd door “dus wat is je punt?”, dat verklaart meteen de affiniteit met het Marrokkaanse elftal. Ga je straks ook vragen wat mijn probleem is?
Vrij kansloze reactie wederom. Ook gelijk maar weer het bekende Marokkaanse "wat is je probleem" grapje erbij halen. Blijkbaar kan je niet iets sterkers vinden om je sneue punt te bekrachtigen. Ik geloof dat Bob Ross je ergens op dit forum je goed op je plek heeft gezet, ik kon het niet meer met hem eens zijn.

Jij hebt er een handje van om je gal over Brom te spuwen, Handelaar doet hetzelfde bij Gudmundsson. Wat willen jullie daar precies mee bereiken? Jullie "heilige" voetbalkennis uiten, jullie zijn een soort profeten die alles beter weten? Zowel jij, als handelaar, als Dirk Scheringa houdt er een bekrompen visie op na, jullie praten allen alleen maar naar jullie eigen gelijk. De prestaties onder brom waren goed, dat was de hand van slot. De prestaties onder brom waren slecht? Dat was de hand van brom.
Gudmundsson scoort? Zonde, het zou wel een intikker zijn geweest. Gudmundsson speelt slecht? Ah fijn, ik kan weer mijn gal spuwen.

Dus ja, inderdaad, wat ís jullie punt? Hebben jullie zo'n hekel aan een coach of speler dat je toevallig even vergeet welke club je support?
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Mensen “op hun plaats zetten”, of “klem lullen”, het is een soort sociale obsessie waarmee je je op een forum kan begeven. Of in het echte leven. En als je dan samen dezelfde bril op zet, dan doe je dat heel vaak. De een na de ander wordt op zijn plaats gezet en klem geluld. Ze houden allemaal wel een keer op met reageren. Een beetje stoere praat er omheen en je kan er zo je hobby van maken.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

~AZ~ schreef: 10 jul 2019, 20:16 Mensen “op hun plaats zetten”, of “klem lullen”, het is een soort sociale obsessie waarmee je je op een forum kan begeven. Of in het echte leven. En als je dan samen dezelfde bril op zet, dan doe je dat heel vaak. De een na de ander wordt op zijn plaats gezet en klem geluld. Ze houden allemaal wel een keer op met reageren. Een beetje stoere praat er omheen en je kan er zo je hobby van maken.
Herkenbare irritatie!
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ik ga dit seizoen niet meer waarschuwen voor herhaald off topic of ander ongewenst gedrag. Kostte mij teveel tijd en ergernis. Drie forummers hebben zojuist een korte forumvakantie gekregen. Allemaal usual suspects, dus echt verbaasd kunnen ze niet zijn. Ik heb ook geen zin in discussie, dus forum gewoon gezellig mee en zorg dat je post een raakvlak heeft met het topic-onderwerp, dan heb je niets te vrezen.

Oh, en op terugkomen onder een andere naam tijdens je schorsing staat eeuwige hel, pek en veren.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

MO7 schreef: 01 aug 2019, 21:12
Oh, en op terugkomen onder een andere naam tijdens je schorsing staat eeuwige hel, pek en veren.
Geldt dit ook voor forummerts die terugkomen terwijl ze hebben beloofd dit nooit meer te doen? :wink:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

[quote=Perry post_id=679197 time=1564727202 user_id=2484]
Geldt dit ook voor forummerts die terugkomen terwijl ze hebben beloofd dit nooit meer te doen? :wink:
[/quote]

😫😫😫
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ongelooflijk wat zitten er toch een hoop mensen TIJDENS de wedstrijd te zwammen (en vooral zeiken) op dit forum. Ga voetbal kijken! Ga bier drinken! Get a life!
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Spoenk
Supporter
Berichten: 159
Lid geworden op: 22 jul 2005, 18:36
Locatie: Heerhugowaard

Rjansen17 schreef: 23 sep 2019, 06:12 Hadzediakos veruit man of the match, gudmundson wederom zeer teleurstellend en gewonnen.
Waar is het "Hiervindjedenaamvanonzespelersalsjenietweethoejehetschrijft-topic" als je het nodig hebt. Twee keer geel is rood. Niet langs start, direct woesj.
"Bij AZ is spel te zien zoals je dat zelden aanschouwt op de Nederlandse velden. Het voetbal is gelardeerd met doelpunten die voortkomen uit lange, gesponnen aanvallen."

私の中心があるところAZ のクラブ
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

handelaar schreef: 25 okt 2019, 07:02 Helemaal mee eens. Als je ziet wat voor groei Koopmeiners, Stengs (lijkt met de week beslissender te worden), Boadu, Wijndal maar ook de zweden Svensson maar vooral Midtsjo door maken weet ik het nog niet of PSV veel verder is
Heb ik een oorlog gemist??
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie