Schop een forummer

Kritiek, opmerkingen en ideeën mbt de fanpage en het forum kun je hier kwijt.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Bob Ross schreef: 13 nov 2021, 17:34 En over dubbele moraal gesproken:

Aboukhlal heeft 6 goals en 0 assists over 1778 minuten = iedere 296 een goal of assist.
Evjen heeft 1 goal en 0 assists in 675 minuten = iedere 675 minuten een goal of assist.

Mensen zijn terecht boos dat Jansen Aboukhlal maar blijft brengen, maar Evjen zijn statistieken zijn nog slechter. De situatie is precies hetzelfde: jonge spelers die geacht worden te scoren of assists te leveren en die het met invalbeurtjes moeten doen. Beeldvorming \:D/ .
Ik weet dat je het er nu om doet gezien de emote.
Maar jezus wat een niveau inmiddels.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Posts zonder dat het topic-onderwerp er überhaupt in voorkomt, ellenlange posts onnodig citeren, argumenten die niet verder komen als 'ja, maar xG..."

Soms heb ik zin om enkelen van jullie achter het behang te plakken. Wees dus niet verbaasd als je opeens tijdelijk niet meer kunt forummen als je aan bovenstaande geen boodschap hebt. Misschien wordt mijn humeur weer wat beter als Jansen ontslagen is.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Berichtje voor pAZcal:
Ik vraag me werkelijk af waarom jij altijd op de man speelt. Je kan ook ‘gewoon’ reageren. En dan ook meteen maar “enige tijd” benoemen, pfffff. Je kan het er niet mee eens zijn, maar een beetje normaal reageren is voor de sfeer i.i.g. beter.
Zullen we al jou reacties eens gaan teruglezen en toetsen op “niveau” ? 😖
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

salmonyappi schreef: 30 nov 2021, 18:18 Berichtje voor pAZcal:
Ik vraag me werkelijk af waarom jij altijd op de man speelt. Je kan ook ‘gewoon’ reageren. En dan ook meteen maar “enige tijd” benoemen, pfffff. Je kan het er niet mee eens zijn, maar een beetje normaal reageren is voor de sfeer i.i.g. beter.
Zullen we al jou reacties eens gaan teruglezen en toetsen op “niveau” ? 😖
Ik doe dat alleen bij jou. Het summum van het forum. De man van de loze belofte (dat ie nooit meer terug zou komen op dit forum).
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 30 nov 2021, 19:20 Ik doe dat alleen bij jou. Het summum van het forum. De man van de loze belofte (dat ie nooit meer terug zou komen op dit forum).
Dus iemand kan niet terugkomen op een besluit. (Overigens ook alweer 2 jaar terug; je blijft een beetje in het verleden hangen…..)
Hardvochtig hoor……..

Nog één dingetje: je verwijt mij een slap niveau. Zal ik eens wat oneliners van jou quoten? Toch maar niet hè…….😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

MO7 schreef: 07 dec 2021, 21:08 On topic en Multatuli krijgt hierbij maar even een openbare waarschuwing omdat ik zijn off topic gaan en contstante persoonlijke battles nu wel een beetje gehad heb.
Is goed joh ik ben er ook wel klaar mee met dat kleinzielig gedoe van een paar mensen hier (waaronder de 2 moderators en bob ross) die continue over anderen lopen te zeiken. Dus ik post hier wel niet meer. Iedereen blij, gefeliciteerd.

In ieder geval voor het eerst in 10 jaar dat je een waarschuwing geeft in plaats van blind te bannen dus je gaat vooruit. Complimenten.

P.s. aan de leuke mensen: bedankt voor de goede discussies. Met sommige mensen hier hou ik wel contact.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Welja, gooi gelijk de handdoek in de ring en geef anderen nog de schuld ook.
Als je geen Yappie gaat doen, bedankt voor je regelmatig goede bijdrages.
Maar het gaat ook ergernis schelen, want ik ben het ergens wel eens met MO7.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

multatuli schreef: 07 dec 2021, 23:22 Is goed joh ik ben er ook wel klaar mee met dat kleinzielig gedoe van een paar mensen hier (waaronder de 2 moderators en bob ross) die continue over anderen lopen te zeiken. Dus ik post hier wel niet meer. Iedereen blij, gefeliciteerd.

In ieder geval voor het eerst in 10 jaar dat je een waarschuwing geeft in plaats van blind te bannen dus je gaat vooruit. Complimenten.

P.s. aan de leuke mensen: bedankt voor de goede discussies. Met sommige mensen hier hou ik wel contact.
Je kan je ook eens afvragen hoe het toch kan dat jij al jarenlang betrokken bent in eindeloze vetes met meerdere personen. Zou het toeval zijn? Ik denk het niet. Je neemt jezelf even twee tandjes te serieus en je bent een drammer. Daar zijn mensen op een bepaald moment wel klaar mee.

Ik vind de laatste weken het forum juist weer leuker worden omdat er wat meer gelachen wordt (smileys doen wonderen :wink: )en er wat meer inhoudelijk wordt gediscussieerd. Zelfs mijn tegenpool Langedijk betrap ik regelmatig op teksten die mij kunnen bekoren. De Zuivelduivel is inmiddels ook wat minder zure yoghurt geworden en goed mee te discussiëren, en ik zelf heb ook even wat dingen laten rusten.

En is er eigenlijk ook best wel veel overeenstemming in grote lijnen over Jansen en Huiberts.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

dirkjan schreef: 08 dec 2021, 05:49 Welja, gooi gelijk de handdoek in de ring en geef anderen nog de schuld ook.
Als je geen Yappie gaat doen, bedankt voor je regelmatig goede bijdrages.
Maar het gaat ook ergernis schelen, want ik ben het ergens wel eens met MO7.
:lol:
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Denniz schreef: 16 dec 2021, 07:02 Die gast komt wel… zou eerst es een fatsoenlijke keeperstrainer op moeten staan.
Een es is een boomsoort.
Schrijf nou eens fatsoenlijke Nederlandse volzinnen.

Zo. Nu weer over tot de orde van de dag.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 906
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

pAZcal schreef: 16 dec 2021, 17:37 Een es is een boomsoort.
Schrijf nou eens fatsoenlijke Nederlandse volzinnen.

Zo. Nu weer over tot de orde van de dag.
Dit us een voetbalforuhm!!!, zeijk niet zo joh jonguhhh!!!
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Shota-Arveladze schreef: 17 dec 2021, 08:28 Dit us een voetbalforuhm!!!, zeijk niet zo joh jonguhhh!!!
Dat hoeft niet synoniem te staan voor kinderlijke kleuterpraat. 8)
_________________
"I don't know that!"
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

SchoorlAZ schreef: 06 feb 2022, 06:32 Kunnen we alsjeblieft ophouden op dit forum om mensen die ook maar iets kritisch opmerken neerzetten in een hoek als 'klager'?
Het zorgt voor segregatie op het forum en maakt onnodig van één supportersgroep twee verschillende stromingen terwijl dit nergens voor nodig is.

Dit geldt natuurlijk niet alleen (of voornamelijk) voor jou. Dus voel je vooral niet persoonlijk aangesproken (behalve op deze comment dan haha). Maar ik zie laatste 2 weken erg veel dat mensen met een andere mening maar labelen als klagers, zeikers of beter een andere club kunnen zoeken of iets in die trend.

En het is storend omdat we allemaal op een forum zitten om inzichten te delen én (hopelijk) op te doen. Dat werkt niet heel constructief op zo'n manier.
Ik ben het eigenlijk helemaal met je eens, al maakte ik mij er gister dan ook wel schuldig aan. Ik snap dan gewoon niet hoe mensen niet alleen maar heel blij kunnen zijn met zo'n mooie winst. Ik vond gister zelfs Nick van Aert uitstekend. Die liep echt mooi gefocust het veld op de 2e helft.

Vind overigens dat de sfeer op het forum al wel een stuk gemoedelijker is. Er is echt wel een grote groep die het voor een groot deel met elkaar eens is.
Hup AZ.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Bob Ross schreef: 06 feb 2022, 06:46 Ik ben het eigenlijk helemaal met je eens, al maakte ik mij er gister dan ook wel schuldig aan. Ik snap dan gewoon niet hoe mensen niet alleen maar heel blij kunnen zijn met zo'n mooie winst. Ik vond gister zelfs Nick van Aert uitstekend. Die liep echt mooi gefocust het veld op de 2e helft.

Vind overigens dat de sfeer op het forum al wel een stuk gemoedelijker is. Er is echt wel een grote groep die het voor een groot deel met elkaar eens is.
Fijn :D
Dat ik blij ben betekent niet dat ik soms nog zie dat er ruimte voor verbetering is. Ben over het algemeen een kritisch en rationeel persoon. Dus benoem óók graag dingen die beter kunnen, zelfs als het goed gaat. Snap dat dat op internet soms minder goed overkomt.

Betreft je reactie over het andere voetbalforum: Ik denk dat ze op het Ajaxforum niet zitten te wachten op een gebruiker die SchoorlAZ heet en Wijndal zo'n klasbak vindt. :wink:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SchoorlAZ schreef: 06 feb 2022, 07:54 Fijn :D
Dat ik blij ben betekent niet dat ik soms nog zie dat er ruimte voor verbetering is. Ben over het algemeen een kritisch en rationeel persoon. Dus benoem óók graag dingen die beter kunnen, zelfs als het goed gaat. Snap dat dat op internet soms minder goed overkomt.
Ruimte voor verbetering is juist het onderwerp waar het altijd overal over gaat. Maar soms zijn er even momenten waarop je dat niet hoeft te zeggen en even mag JUICHEN. Gaan we morgen weer uiterst zorgvuldig kritisch zijn.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Is dit een tekst van een AZ-supporter?
Voetbal is niet om aan te gluren, selectie niet op orde, structurele dissonanten (Aboukhlal) spelen een week later gewoon weer, laffe tactiek, slechts 1 fatsoenlijke aanvaller, Hatzidiakos + BMI samen een bron van ergernis, keeper die met zijn handen geen bal stopt, kapitaal niet op het veld, niet durven investeren, nauwelijks eigen jeugd, dubieus gokbedrijf als nieuwe sponsor, gevaarlijke crypto’s aansmeren bij de supporters, te hoge ticketprijzen, supporters die dom worden gehouden, enz.
Dit is nog erger dan Statler & Waldorf, en díe kon je dan tenminste nog op enige humor betrappen………
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

salmonyappi schreef: 20 feb 2022, 12:34 Is dit een tekst van een AZ-supporter?
Het is wel echt opvallend hoeveel negativisme hier - gemiddeld genomen - hangt ...
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 20 feb 2022, 12:34 Is dit een tekst van een AZ-supporter?



Dit is nog erger dan Statler & Waldorf, en díe kon je dan tenminste nog op enige humor betrappen………
Tip van Ricky Gervais: Be happy. That really annoys negative people.

Trouwens, als Langedijk positief wordt, ga ik zenuwachtig worden. :lol:
_________________
"I don't know that!"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ik weet eigenlijk niet eens wie ik specifiek moet schoppen, maar dan mis je een keer een wedstrijd, zie je dat er gewonnen is van dé directe concurrent/rivaal op dit moment en dan lees je alsnog het ene na het andere negatieve bericht op het forum.

Na ajax kon het nog toeval zijn, maar nu kun je toch gewoon niet ontkennen dat het goed gaat/de goede kant op gaat? ook als er het nodige geluk bij is komen kijken?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

DeZuivelDuivel schreef: 28 feb 2022, 18:27 Ik weet eigenlijk niet eens wie ik specifiek moet schoppen, maar dan mis je een keer een wedstrijd, zie je dat er gewonnen is van dé directe concurrent/rivaal op dit moment en dan lees je alsnog het ene na het andere negatieve bericht op het forum.

Na ajax kon het nog toeval zijn, maar nu kun je toch gewoon niet ontkennen dat het goed gaat/de goede kant op gaat? ook als er het nodige geluk bij is komen kijken?
Begin bij de beheerder van dit forum zou ik zeggen. Ik irriteer me er ook aan. Emmers met emotionele gal, (tijdens de wedstrijd ook) en dan jezelf rationeel noemen, Langedijk met die vreemde Aboukhlal obsessie begint ook heel irritant te worden.
Plaats reactie