Schop een forummer

Kritiek, opmerkingen en ideeën mbt de fanpage en het forum kun je hier kwijt.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Is Roadman terug van een ban of waarom reageert ie zo?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ik herken een patroon bij Differentcook:

Volgens mij is ie geen fan, maar gewoon een troll.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12447
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 10 apr 2023, 10:24 Ik herken een patroon bij Differentcook:

Volgens mij is ie geen fan, maar gewoon een troll.
Sure, daarom kijk ik al sinds 2005 zowat alle wedstrijden en volg het nieuws rond AZ.

Laten we niet afgaan op jouw analytische kwaliteiten met jouw 'patroon' #-o
Als ik je (terecht of onterecht) wijs op zaken ga dan niet, zoals hier, de boodschapper aanvallen, maar doe wat inhoudelijks met de boodschap en hou aub je eigen broek op
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 11 apr 2023, 08:57 Sure, daarom kijk ik al sinds 2005 zowat alle wedstrijden en volg het nieuws rond AZ.

Laten we niet afgaan op jouw analytische kwaliteiten met jouw 'patroon' #-o
Als ik je (terecht of onterecht) wijs op zaken ga dan niet, zoals hier, de boodschapper aanvallen, maar doe wat inhoudelijks met de boodschap en hou aub je eigen broek op
Je boodschap grenst aan laster.
Natuurlijk reageer ik daar op, je gaat namelijk keihard een grens over en hebt niet het goed fatsoen om het terug te nemen.

Je bent niet enkel iets voor een ander in het vullen, je gooit er ook nog eens een oordeel op.


Als we het over AZ hebben, dan hebben we het over AZ. Als je iets gaat roepen over wat ik van de afkomst van spelers zou vinden of dat doelbewust aan elkaar zou linken dan ben je met een hele andere discussie bezig.

Er is nog een mooi voorbeeld op dit forum ook:
Als ik zeg dat het traject dat Bazoer doorloopt een beetje lijkt op dat van Overtoom dan heeft dat niets met de huidskleur of afkomst te maken, daar hadden gemakkelijk andere namen kunnen staan. Dat jij de vergelijking niet snapt is écht jouw probleem.

Dat Langedijk bij de suggestie van El Karouani in het schaduwelftal topic zegt dat je die niet moet nemen omdat het een Marokkaan is, dan gaat het dus wel over afkomst.

En daar vind ik ook wat van, maar jij blijkbaar niet.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12447
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 11 apr 2023, 14:16 Je boodschap grenst aan laster.
Natuurlijk reageer ik daar op, je gaat namelijk keihard een grens over en hebt niet het goed fatsoen om het terug te nemen.

Je bent niet enkel iets voor een ander in het vullen, je gooit er ook nog eens een oordeel op.


Als we het over AZ hebben, dan hebben we het over AZ. Als je iets gaat roepen over wat ik van de afkomst van spelers zou vinden of dat doelbewust aan elkaar zou linken dan ben je met een hele andere discussie bezig.

Er is nog een mooi voorbeeld op dit forum ook:
Als ik zeg dat het traject dat Bazoer doorloopt een beetje lijkt op dat van Overtoom dan heeft dat niets met de huidskleur of afkomst te maken, daar hadden gemakkelijk andere namen kunnen staan. Dat jij de vergelijking niet snapt is écht jouw probleem.

Dat Langedijk bij de suggestie van El Karouani in het schaduwelftal topic zegt dat je die niet moet nemen omdat het een Marokkaan is, dan gaat het dus wel over afkomst.

En daar vind ik ook wat van, maar jij blijkbaar niet.
Je doet aannames en gebruikt op basis daarvan grote woorden tegen me. Ik ben er eerder al inhoudelijk op ingegaan en hoeft mezelf niet te herhalen als jij dat negeert.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 11 apr 2023, 16:43 Je doet aannames en gebruikt op basis daarvan grote woorden tegen me. Ik ben er eerder al inhoudelijk op ingegaan en hoeft mezelf niet te herhalen als jij dat negeert.
'Je gebruikt grote woorden'
Ik gebruik woorden die passen bij de situatie.

Voor de rest negeer je weer eens volkomen waar je op aangesproken wordt. 'Don't feed the troll', ik ga er ook niet meer op in. Tenzij je natuurlijk weer met dit soort onzin aankomt op persoonlijk vlak.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12447
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 11 apr 2023, 16:47 'Je gebruikt grote woorden'
Ik gebruik woorden die passen bij de situatie.

Voor de rest negeer je weer eens volkomen waar je op aangesproken wordt. 'Don't feed the troll', ik ga er ook niet meer op in. Tenzij je natuurlijk weer met dit soort onzin aankomt op persoonlijk vlak.
[-X
Kijk naar mijn reactie in het Bazoer topic en val me aub niet meer lastig met jouw eigen hersenspinsels over mijn posts
we can come an end
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Wat doet Langedijk op een AZ fan forum?

Zodra iemand iets positiefs over iets of iemand zegt, is hij er als de kippen bij om diegene uit te lachen en te roeptoeteren dat het allemaal dramatisch is :lol:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16205
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Perry schreef: 21 apr 2023, 07:57 Wat doet Langedijk op een AZ fan forum?

Zodra iemand iets positiefs over iets of iemand zegt, is hij er als de kippen bij om diegene uit te lachen en te roeptoeteren dat het allemaal dramatisch is :lol:
Er zat voorheen een man achter me, die de hele wedstrijd louter negatieve opmerkingen maakte, en als er werd gescoord “had dat al veel eerder gemoeten” of “ik heb wel eens mooiere goals gezien”. Het had zomaar Langedijk kunnen zijn geweest, ware het niet dat hij wat jaren terug is overleden……
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11131
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Perry schreef: 21 apr 2023, 07:57 Wat doet Langedijk op een AZ fan forum?

Zodra iemand iets positiefs over iets of iemand zegt, is hij er als de kippen bij om diegene uit te lachen en te roeptoeteren dat het allemaal dramatisch is :lol:
Ik ben fan van de club AZ. Niet van bepaalde individuen. Zo moeilijk is dat niet toch. Als iemand na een wanprestatie roept dat die speler 'een goede wedstrijd heeft gespeeld' dan vind ik dat inderdaad lachwekkend.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

bk wcm schreef: 16 jun 2023, 17:02 Kijk die handjes, geen moslims meer bij mijn club.
Zo dat is even een binnenkomer :shock:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

DeZuivelDuivel schreef: 16 jun 2023, 17:34 Zo dat is even een binnenkomer :shock:
Bizarre reactie inderdaad. De een slaat een kruis, de ander doet niks, een ander heft open handen, maakt het uit, als ze maar goed voetballen 🤷‍♂️
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12447
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 03 jul 2023, 13:11 Net zoals het natrappen bij Differentcook er lekker ingebakken zit.
Dat is wat mij betreft geen natrappen, maar het uiten van iets dat ik al langer erg hinderlijk vindt.
Er wordt raar omgegaan met zaken zodra er huidskleur bij komt kijken (of men denkt dat dat erbij komt kijken).
Dan is er geen normaal gesprek meer mogelijk en gaat men al snel 'full throttle'.
Dat gegeven is voor mij een bevestiging dat er geforceerd wordt, het niet natuurlijk en rationeel is.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 03 jul 2023, 13:33 Dat is wat mij betreft geen natrappen, maar het uiten van iets dat ik al langer erg hinderlijk vindt.
Er wordt raar omgegaan met zaken zodra er huidskleur bij komt kijken (of men denkt dat dat erbij komt kijken).
Dan is er geen normaal gesprek meer mogelijk en gaat men al snel 'full throttle'.
Dat gegeven is voor mij een bevestiging dat er geforceerd wordt, het niet natuurlijk en rationeel is.
Jij maakt onterecht huidskleur het onderwerp van gesprek.
Gaat dan van de zijlijn lekker erbij staan roepen en draagt verder niks bij aan het gesprek.
Het heeft 0,0 met huidskleur te maken, dat koppel je er zelf aan.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12447
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 03 jul 2023, 13:36 Jij maakt onterecht huidskleur het onderwerp van gesprek.
Gaat dan van de zijlijn lekker erbij staan roepen en draagt verder niks bij aan het gesprek.
Het heeft 0,0 met huidskleur te maken, dat koppel je er zelf aan.
Ik heb het niet over huidskleur gehad!!! (alleen over een kam scheren en hokjesdenken) Ik stel hierboven juist vast dat het al vaak fout gaat omdat men denkt dat het erover gaat en vervolgens full throttle gaat (zoals jij in dit geval)

Vermoeiend
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16205
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Zuivelduivel vergelijkt twee spelers met elkaar, toevalligerwijs beiden donkere/zwarte (wat mag je nu eigenlijk nog zeggen?) spelers, niet meer en niet minder. De hele discussie is een non-discussie. Zeer vermoeiend inderdaad. Laten we het weer over voetbal hebben.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Roadman schreef: 24 jul 2023, 19:24 Tevreden nu heren !!

De 2e Portugees nu binnen als CV. Heeft hij zijn best gedaan nu volgens Ferry bv en zijn geld waargemaakt Langedijk.

Tjonge zeg. Grote monden dat de boel niet op tijd in orde is, dat de TD te weinig doet, dat hij “ weer” te laat is. En meer van de foute aannames en conclusies.

Beetje meer waardering voor de TD en een excuus zou wel eens op zijn plaats zijn.
Neem een snickers.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 916
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Roadman schreef: 18 aug 2023, 11:12 Nee sukkel. Dat is 1 september. Als je wat aanhaalt uit een krant doe het dan wel goed, of schrijf niks. Dat staat zo stom nl.
Wat is Roadman toch een nare vervelende man. Waarom wordt dit gedrag getolereerd op het forum?
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5410
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Dit maakt hem wel menselijk. Iedereen schiet wel eens uit zijn slof.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12447
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

pAZcal schreef: 19 aug 2023, 08:22 Dit maakt hem wel menselijk. Iedereen schiet wel eens uit zijn slof.
Haha, 'menselijk' als cover-up voor slecht gedrag
we can come an end
Plaats reactie