Schop een Mod

Kritiek, opmerkingen en ideeën mbt de fanpage en het forum kun je hier kwijt.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef: 14 mei 2019, 12:59 Nee, dat kan niet. Jammer hè :lol:
Ja het kan heel makkelijk, snap je dan niet eens hoe een forum werkt, gewoon accountje erbij maken en de 1 beheerder maken en de ander achter het sifonnetje.
Maar ik snap het wel je bent bang dat niemand je mening meer wil lezen dus je gebruikt je machtspositie :lol:
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Nee, ik heb geen idee hoe dit forum werkt :? Je hoeft hier trouwens niet te komen, hè? Je bent vrij om een eigen forum op te richten waar alleen plaats is voor :bow: als je de verschillen in meningen en af en toe een kwinkslag niet trekt.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

MO7 schreef: 14 mei 2019, 13:28 Nee, ik heb geen idee hoe dit forum werkt :? Je hoeft hier trouwens niet te komen, hè? Je bent vrij om een eigen forum op te richten waar alleen plaats is voor :bow: als je de verschillen in meningen en af en toe een kwinkslag niet trekt.
Wat ik dan wel vind: als een “gewone” forummer (en ik doel echt niet alleen op mezelf) bijv. een kwinkslag maakt wordt ie er direct op gewezen dat het offtopic is. Dit zou dan ook voor moderatoren moeten gelden. :D
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Heren, volgens mij zijn jullie ruimschoots oud genoeg dat er wel enige volwassenheid en relativeringsvermogen mag worden verwacht. Het "ja, maar..."-gehalte doet echter vermoeden dat er stukjes van jullie rond zevenjarige leeftijd stil zijn komen staan.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef: 14 mei 2019, 13:28 Nee, ik heb geen idee hoe dit forum werkt :? Je hoeft hier trouwens niet te komen, hè? Je bent vrij om een eigen forum op te richten waar alleen plaats is voor :bow: als je de verschillen in meningen en af en toe een kwinkslag niet trekt.
Ik kom hier graag, ik trek een andere mening prima, maar die met een herhalend delirium stop ik liever achter een sifonnetje.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

MO7 schreef: 14 mei 2019, 13:41 Heren, volgens mij zijn jullie ruimschoots oud genoeg dat er wel enige volwassenheid en relativeringsvermogen mag worden verwacht. Het "ja, maar..."-gehalte doet echter vermoeden dat er stukjes van jullie rond zevenjarige leeftijd stil zijn komen staan.
Als jij nou eens probeert om op een normale manier te reageren.
Lees onze conversatie nou eens terug, kijk naar mijn toon en naar de jouwe. Kijk naar het zwartgedrukte gedeelte. Moet dat nou? Kan dat niet op een normale toon? Jij bent alleen maar bezig met kleineren, me als een klein kind weg te zetten, de alwetende almachtige Mod uit te hangen.

Ik probeer een normaal gesprek te voeren, stel normale vragen maar krijg slechts geknauw en een geïrriteerde MO7. Misschien dat je gewend bent om in vervelende situaties van je af te slaan naar iedereen en kan je dat niet loslaten, ook niet als er een normale vraag komt, maar misschien moet je dat toch eens proberen! De lol van het posten gaat er helemaal af als je bij elke woord moet nadenken of het wel door de MO7-filter komt. Niet voor niets zijn er al diverse forummers verdwenen die dat schrikbewind helemaal zat zijn. Ik wil dat niet. Het is jammer dat anderen zich niet met deze discussie (durven te) bemoeien, want ik weet zeker dat er meer zijn die dit vinden. En nou graag een volwassen, niet kleinerende, reactie terug.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Daar komt nog iets bij: mijn forumgedrag is in de afgelopen 10 jaar niet veranderd. Dus waarom dit nu dan opeens wél een probleem is blijft onduidelijk........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Dit forum was altijd van en voor echte AZ-ers die tegen een stootje konden. Wat er hier gepost wordt hoef je niet altijd serieus te nemen en zeker niet persoonlijk op te vatten. Een beetje provoceren ten behoeve van de levendigheid hoort er soms bij. Er zijn er van de oude kern een boel afgehaakt, mede vanwege de komst van moraalridders, klapjosti's, drammers en types waarvan volstrekt onduidelijk is wat ze nu precies met AZ hebben. Dat heeft de sfeer doen veranderen. Jij bent iemand die vooral in zendstand staat, de humor niet begrijpt die hier gangbaar was en (over)gevoelig is voor van alles en nog wat. Jij snapt kennelijk echt niet dat enig zelfcorrigerend vermogen (bijvoorbeeld door on topic te blijven/daar naar terug te sturen of je af te vragen of de rest echt wel op jouw gedachtenspinsel zit te wachten) nodig is om een forum ook voor anderen leuk te houden.

Een oude Fanpage-spreuk is: "Niemand heeft ooit beweerd dat het hier een democratie moet zijn". Je hebt je dus in principe maar aan te passen als je mee wilt blijven doen en daarbij is het uitgangspunt nog steeds dat dit een opvangplek is voor de fanatieke, maar ook kritische AZ-supporter. Voel je je daar niet prettig bij dan zijn er vast andere plekken waar je terecht kunt. Er is hier trouwens best plek voor een afwijkende mening, maar probeer dat dan eens met een knipoog te brengen en zonder die drammerige ondertoon die je vaak hebt.

Met twee drukken op de knop zou ik iedereen die mij niet welgevallig is definitief van dit forum kunnen gooien. Ik denk dat het gegeven dat er nog zoveel mensen rondhangen waar ik het totaal mee oneens bent aangeeft dat ik juist zo min mogelijk van die vermeende machtspositie gebruik maak. En dit was ook het laatste wat ik hier over heb gezegd.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

MO7 schreef: 14 mei 2019, 18:12 Dit forum was altijd van en voor echte AZ-ers die tegen een stootje konden. Wat er hier gepost wordt hoef je niet altijd serieus te nemen en zeker niet persoonlijk op te vatten. Een beetje provoceren ten behoeve van de levendigheid hoort er soms bij. Er zijn er van de oude kern een boel afgehaakt, mede vanwege de komst van moraalridders, klapjosti's, drammers en types waarvan volstrekt onduidelijk is wat ze nu precies met AZ hebben. Dat heeft de sfeer doen veranderen. Jij bent iemand die vooral in zendstand staat, de humor niet begrijpt die hier gangbaar was en (over)gevoelig is voor van alles en nog wat. Jij snapt kennelijk echt niet dat enig zelfcorrigerend vermogen (bijvoorbeeld door on topic te blijven/daar naar terug te sturen of je af te vragen of de rest echt wel op jouw gedachtenspinsel zit te wachten) nodig is om een forum ook voor anderen leuk te houden.

Een oude Fanpage-spreuk is: "Niemand heeft ooit beweerd dat het hier een democratie moet zijn". Je hebt je dus in principe maar aan te passen als je mee wilt blijven doen en daarbij is het uitgangspunt nog steeds dat dit een opvangplek is voor de fanatieke, maar ook kritische AZ-supporter. Voel je je daar niet prettig bij dan zijn er vast andere plekken waar je terecht kunt. Er is hier trouwens best plek voor een afwijkende mening, maar probeer dat dan eens met een knipoog te brengen en zonder die drammerige ondertoon die je vaak hebt.

Met twee drukken op de knop zou ik iedereen die mij niet welgevallig is definitief van dit forum kunnen gooien. Ik denk dat het gegeven dat er nog zoveel mensen rondhangen waar ik het totaal mee oneens bent aangeeft dat ik juist zo min mogelijk van die vermeende machtspositie gebruik maak. En dit was ook het laatste wat ik hier over heb gezegd.
Het laatste wat ik er over zeg is dat ik echt wel meestal on topic blijf, zeer regelmatig een knipoog plaats, meestal positief ben over AZ en af en toe zeur over slechte spelers en trainers.
Ik ga inderdaad wel eens offtopic, net als vele anderen, maar zeker niet zo vaak als jij beweert. Ik voldoe eigenlijk prima aan de door jou beschreven AZ-forumbezoeker maar je bent erg éénkennig.

Ik ben er nu echt wel klaar mee. Steek je hand eens in eigen boezem. Kijk eens (maar dat ga je toch niet doen) hoeveel negatieve mails jij over veel spelers verspreid. Een en al negativiteit. Een “echte supporter” ben je :? . Het is je gelukt. Ik ben weg. Bedankt, je pakt me een leuke hobby af maar met jou wil ik niet meer op een forum. Je zal blij en opgelucht zijn.

Je gaat niet in op mijn opmerking dat ik al 10 jaar altijd hetzelfde gedrag heb vertoond maar nu is dat opeens niet goed meer.

Maar zelfs in het Schop een Mod-topic bepaal jij wanneer iemand zijn mond moet houden. Je bent niet goed bezig, maar hebt het zelf niet door. Jammer.

Ik ben al eerder weg gegaan, maar nu is het echt klaar.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

salmonyappi schreef: 14 mei 2019, 19:13 Het laatste wat ik er over zeg is dat ik echt wel meestal on topic blijf, zeer regelmatig een knipoog plaats, meestal positief ben over AZ en af en toe zeur over slechte spelers en trainers.
Ik ga inderdaad wel eens offtopic, net als vele anderen, maar zeker niet zo vaak als jij beweert. Ik voldoe eigenlijk prima aan de door jou beschreven AZ-forumbezoeker maar je bent erg éénkennig.

Ik ben er nu echt wel klaar mee. Steek je hand eens in eigen boezem. Kijk eens (maar dat ga je toch niet doen) hoeveel negatieve mails jij over veel spelers verspreid. Een en al negativiteit. Een “echte supporter” ben je :? . Het is je gelukt. Ik ben weg. Bedankt, je pakt me een leuke hobby af maar met jou wil ik niet meer op een forum. Je zal blij en opgelucht zijn.

Je gaat niet in op mijn opmerking dat ik al 10 jaar altijd hetzelfde gedrag heb vertoond maar nu is dat opeens niet goed meer.

Maar zelfs in het Schop een Mod-topic bepaal jij wanneer iemand zijn mond moet houden. Je bent niet goed bezig, maar hebt het zelf niet door. Jammer.

Ik ben al eerder weg gegaan, maar nu is het echt klaar.
\:D/

Niet weer terugkomen dit keer.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

salmonyappi schreef:14 mei 2019, 20:52 Onderwerp: Schop een Mod
Eikel.
Leuk om dit in mijn privéberichten te vinden. ;)
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Pouletje leggen hoe snel yappi weer terug is? Ik zit een tientje op binnen een maand.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

~AZ~ schreef: 15 mei 2019, 07:39 Pouletje leggen hoe snel yappi weer terug is? Ik zit een tientje op binnen een maand.
Tientje op 2 weken. Hij heeft vandaag ook weer gewoon ingelogd. Die is eerder terug dan we denken.
Cetero censeo birrum bibendum esse
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

MO7 schreef: 14 mei 2019, 18:12 Dit forum was altijd van en voor echte AZ-ers die tegen een stootje konden. Wat er hier gepost wordt hoef je niet altijd serieus te nemen en zeker niet persoonlijk op te vatten. Een beetje provoceren ten behoeve van de levendigheid hoort er soms bij. Er zijn er van de oude kern een boel afgehaakt, mede vanwege de komst van moraalridders, klapjosti's, drammers en types waarvan volstrekt onduidelijk is wat ze nu precies met AZ hebben. Dat heeft de sfeer doen veranderen. Jij bent iemand die vooral in zendstand staat, de humor niet begrijpt die hier gangbaar was en (over)gevoelig is voor van alles en nog wat. Jij snapt kennelijk echt niet dat enig zelfcorrigerend vermogen (bijvoorbeeld door on topic te blijven/daar naar terug te sturen of je af te vragen of de rest echt wel op jouw gedachtenspinsel zit te wachten) nodig is om een forum ook voor anderen leuk te houden.

Een oude Fanpage-spreuk is: "Niemand heeft ooit beweerd dat het hier een democratie moet zijn". Je hebt je dus in principe maar aan te passen als je mee wilt blijven doen en daarbij is het uitgangspunt nog steeds dat dit een opvangplek is voor de fanatieke, maar ook kritische AZ-supporter. Voel je je daar niet prettig bij dan zijn er vast andere plekken waar je terecht kunt. Er is hier trouwens best plek voor een afwijkende mening, maar probeer dat dan eens met een knipoog te brengen en zonder die drammerige ondertoon die je vaak hebt.

Met twee drukken op de knop zou ik iedereen die mij niet welgevallig is definitief van dit forum kunnen gooien. Ik denk dat het gegeven dat er nog zoveel mensen rondhangen waar ik het totaal mee oneens bent aangeeft dat ik juist zo min mogelijk van die vermeende machtspositie gebruik maak. En dit was ook het laatste wat ik hier over heb gezegd.
Ik ben het in deze helemaal met Fugazi en Salmonyappi eens.

Ten eerste heb ik net een 2 weken ban gehad, terwijl ik bijna nooit offtopic ga. Zelf ga je vaker offtopic (hetgeen makkelijk aan te tonen is). Je hebt dus blijkbaar goed lopen te zoeken om een ban uit te kunnen delen. Deze ban was ook nog eens zonder waarschuwing vooraf (wat volgens je eigen forum regels wel zou moeten). Als ik dan vraag waarom, krijg ik geen antwoord. Prima als er bans worden uitgedeeld voor offtopic maar doe het dan wel na een waarschuwing en consequent (dus niet alleen bij mensen waar je een hekel aan hebt).

Om nu op een paar dingen (zie vetgedruk) van jouw post in te gaan:

wie ben jij om te bepalen dat Fugazi en Salmonyappi geen echte supporters zijn? Ken jij ze persoonlijk? Ik dacht dat dit forum voor AZ supporters was, op wat voor manier dan ook.

Ook niet iedereen zit op jouw "gedachtenspinsels te wachten". Maar omdat jij te beroerd bent om een 2e account aan te maken, zoals Fugazi voorstelde, ontkomen mensen niet daaraan.

Jij verwijt iemand een drammerige ondertoon, terwijl jouw posts regelmatig ronduit grof beledigend zijn (zowel over voetballers als over forummers). Prima hoor, maar ga dan niet zeuren over een drammerige ondertoon. Dat is hetzelfde dat je iemand een kaart probeert aan te naaien voor een licht duwtje, terwijl je zelf meerdere elleboogstoten per wedstrijd uitdeelt.

Er zijn meerdere manier om je macht te misbruiken. Ook het tijdelijk bannen van mensen zonder goede reden zodat ze daarna afhaken, is ook een vorm van machtsmisbruik. Zo zijn recentelijk dus Salmonyappi en Zeekomkommer afgehaakt, maar in het verleden zijn er ook andere mensen om die reden afgehaakt.

Ik snap best dat jij blij bent dat mensen met een andere mening hier verdwijnen, maar er zijn ook mensen die dit jammer vinden. Er zijn een aantal mensen waar ik het regelmatig mee oneens ben, maar het wel fijn vind om hun mening te lezen. Een forum waar iedereen precies hetzelfde denkt wordt al snel saai.

Dus graag iets zorgvuldiger (consequenter) met bans omgaan en waarschuw in het vervolg gewoon 2 keer voordat je iemand uit het niets een ban geeft, zoals in de forumregels staat:
viewtopic.php?f=20&t=2217
De sancties:

Bij het niet naleven van één van de bovenstaande regels hebben de Administrators/Moderators het recht de gebruiker te waarschuwen. Verbeterd de gebruiker het niveau van zijn posts niet volgt er een laatste waarschuwing. Nog steeds geen verbetering? Dan is een ban hetgeen dat volgt.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Schaduwaccount? Ik had al gezegd dat ik er klaar mee was. Als je een ban krijgt heb je dat echt aan jezelf te danken en slecht opgelet. De waarschuwingen staan ook in de topics of zou je kunnen merken aan weggehaalde posts. Als je verwacht dat ik je voortaan een envelop op handgeschept papier met handgeschreven argumentatie per koerier bij je kom bezorgen, dan heb je het mis. Toon gewoon wat goede wil en dan heb je van mij geen last. De door jou aangehaalde personen bleken dat niet te kunnen of niet op te kunnen brengen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 20 mei 2019, 19:53 Ik ben het in deze helemaal met Fugazi en Salmonyappi eens.

Ten eerste heb ik net een 2 weken ban gehad, terwijl ik bijna nooit offtopic ga. Zelf ga je vaker offtopic (hetgeen makkelijk aan te tonen is). Je hebt dus blijkbaar goed lopen te zoeken om een ban uit te kunnen delen. Deze ban was ook nog eens zonder waarschuwing vooraf (wat volgens je eigen forum regels wel zou moeten). Als ik dan vraag waarom, krijg ik geen antwoord. Prima als er bans worden uitgedeeld voor offtopic maar doe het dan wel na een waarschuwing en consequent (dus niet alleen bij mensen waar je een hekel aan hebt).

Om nu op een paar dingen (zie vetgedruk) van jouw post in te gaan:

wie ben jij om te bepalen dat Fugazi en Salmonyappi geen echte supporters zijn? Ken jij ze persoonlijk? Ik dacht dat dit forum voor AZ supporters was, op wat voor manier dan ook.

Ook niet iedereen zit op jouw "gedachtenspinsels te wachten". Maar omdat jij te beroerd bent om een 2e account aan te maken, zoals Fugazi voorstelde, ontkomen mensen niet daaraan.

Jij verwijt iemand een drammerige ondertoon, terwijl jouw posts regelmatig ronduit grof beledigend zijn (zowel over voetballers als over forummers). Prima hoor, maar ga dan niet zeuren over een drammerige ondertoon. Dat is hetzelfde dat je iemand een kaart probeert aan te naaien voor een licht duwtje, terwijl je zelf meerdere elleboogstoten per wedstrijd uitdeelt.

Er zijn meerdere manier om je macht te misbruiken. Ook het tijdelijk bannen van mensen zonder goede reden zodat ze daarna afhaken, is ook een vorm van machtsmisbruik. Zo zijn recentelijk dus Salmonyappi en Zeekomkommer afgehaakt, maar in het verleden zijn er ook andere mensen om die reden afgehaakt.

Ik snap best dat jij blij bent dat mensen met een andere mening hier verdwijnen, maar er zijn ook mensen die dit jammer vinden. Er zijn een aantal mensen waar ik het regelmatig mee oneens ben, maar het wel fijn vind om hun mening te lezen. Een forum waar iedereen precies hetzelfde denkt wordt al snel saai.

Dus graag iets zorgvuldiger (consequenter) met bans omgaan en waarschuw in het vervolg gewoon 2 keer voordat je iemand uit het niets een ban geeft, zoals in de forumregels staat:
Plus één..
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Aldus degene die AZ'ers blokkeert van het AZ Fanpage Twitter-account. Het lijkt mij dus beter als jij je bij je eigen leest houdt.

Ik ben praktisch gezien vrijwel de enige die hier de zaak nog drijvende houdt en dit forum kost de technisch beheerder alleen maar geld, dus ermee stoppen zou de makkelijkste en goedkoopste oplossing zijn. Neem dat misschien even in overweging. Ik kan echt leukere dingen met mijn tijd doen dan die aan het zeikerige deel van dit forum besteden.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef: 23 mei 2019, 11:22 Aldus degene die AZ'ers blokkeert van het AZ Fanpage Twitter-account. Het lijkt mij dus beter als jij je bij je eigen leest houdt.
Ha, alleen was ik dat niet. Misschien handig als je eerst de feiten kent voor je wat roept. Ik ben juist degene die nog in discussie gaat met sommige leden terwijl ik dat eigenlijk niet zou moeten doen.

Daarnaast moet je het wel heel erg bont maken wil je een block krijgen bij de Fanpage. De mensen die dat hebben gekregen hebben die ook terecht gekregen.

Maar misschien moet jij eens in overweging nemen waarom zoveel mensen zich storen aan jouw houding en manier van communiceren. Het zijn namelijk niet één of twee mensen die zich daaraan storen. En het is trouwens niet dat het technische beheer jou geld kost. Dat je bereid bent er tijd in te steken is overigens top, alleen je zou ook wat op je toon kunnen letten. Iets minder cynisch en neerbuigend richting andersdenkenden zou een hoop schelen. Dan hou je het leuk voor iedereen.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Aldus de voorzitter van het team discussie om de discussie, ook bekend als Mr. Slak/zout.

Overigens: Omdat jij zo graag in discussie wilde blijven gooide je ook je prive-account dicht? Moet je lekker zelf weten, maar loop niet altijd naar anderen te wijzen.

En daarmee verklaar ik deze discussie voor gesloten, laat het maar weer weten in dit topic als ik ergens spammers over het hoofd zie, of zo. En verder wens ik jullie allemaal een fijne zomer.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef: 23 mei 2019, 13:01 Aldus de voorzitter van het team discussie om de discussie, ook bekend als Mr. Slak/zout.

Overigens: Omdat jij zo graag in discussie wilde blijven gooide je ook je prive-account dicht? Moet je lekker zelf weten, maar loop niet altijd naar anderen te wijzen.

En daarmee verklaar ik deze discussie voor gesloten, laat het maar weer weten in dit topic als ik ergens spammers over het hoofd zie, of zo. En verder wens ik jullie allemaal een fijne zomer.
Prive account heb ik voor sommige dicht gegooid vanwege herhaaldelijk uitspreken van onwaarheden en kansloze verwijten zonder feitelijke onderbouwing. Wat betreft die onwaarheden en verwijten heb ik dingen uitgelegd hoe ze in werkelijkheid zijn gegaan, maar die persoon was daar doof voor. Als er vervolgens geen enkele inhoudelijk discussie mogelijk blijkt, en men ook nog mijn moeder in de discussie gaat betrekken, dan krijgt die persoon een blockje. Daar heb ik inderdaad geen zin in. En terecht, kijkend naar de reactie op die block en de verwijzing naar zwarte piet. In dat soort mensen heb ik totaal geen zin. Dus dat is gewoon een hele plausibele reden.

Maar daar ging het hier niet om. Het ging hier om jouw houding en gedrag richting anderen. Dat proberen meerdere mensen op een normale manier aan te geven, alleen een beetje zelfreflectie is je vreemd. Dat is jammer. Ik denk namelijk dat het doel moet zijn om het forum voor iedereen leuk te houden. Ook voor salmonyappi, multatuli etc. Dat maakt het forum ook leuk, diverse meningen vanuit allerlei hoeken.
Plaats reactie