Schop een Mod

Kritiek, opmerkingen en ideeën mbt de fanpage en het forum kun je hier kwijt.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Waar is het topic “Complimenteer een mod”? Uitstekend hoe je met die droeftoeters op deze sociale werkplaats omgaat om de boel hier nog een beetje dragelijk te houden.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

~AZ~ schreef: 23 mei 2019, 16:49 Waar is het topic “Complimenteer een mod”? Uitstekend hoe je met die droeftoeters op deze sociale werkplaats omgaat om de boel hier nog een beetje dragelijk te houden.
Idem. Wat is het lekker rustig nu he? Heerlijk.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

FugAZi schreef: 14 mei 2019, 13:11 gewoon accountje erbij maken en de 1 beheerder maken en de ander achter het sifonnetje.
Dit gaan 'we' in ieder geval niet doen, elke keer in en uit moeten loggen voor een account om als moderator of forummer te reageren is niet te doen. Dat je dan regelmatig met zijn mening als forummer zit opgescheept is dan een geval pech hebben. Ik irriteer me ook vaak aan zijn uitlatingen als forummer (de 'kwinkslagen' gaan aan mij ook vaak verloren of ik vind ze simpelweg niet grappig) maar het is beter om daar in schop een forummer op te reageren.

Ik waardeer wel de tijd die MO7 er nog steeds insteekt want er is verder ook niemand meer over, alhoewel Forza zijn inbreng op het informatieve vlak ook geweldig is. Ik ben er nu dan zo af en toe weer even, maar de algehele negatieve tendens hier bevalt me niet zo goed. Maar dat is schop een forum(mer) materiaal.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Kilkenny schreef: 01 jun 2019, 08:35 Dit gaan 'we' in ieder geval niet doen, elke keer in en uit moeten loggen voor een account om als moderator of forummer te reageren is niet te doen. Dat je dan regelmatig met zijn mening als forummer zit opgescheept is dan een geval pech hebben. Ik irriteer me ook vaak aan zijn uitlatingen als forummer (de 'kwinkslagen' gaan aan mij ook vaak verloren of ik vind ze simpelweg niet grappig) maar het is beter om daar in schop een forummer op te reageren.

Ik waardeer wel de tijd die MO7 er nog steeds insteekt want er is verder ook niemand meer over, alhoewel Forza zijn inbreng op het informatieve vlak ook geweldig is. Ik ben er nu dan zo af en toe weer even, maar de algehele negatieve tendens hier bevalt me niet zo goed. Maar dat is schop een forum(mer) materiaal.
Dank voor je reactie, ja ik had ook al bedacht dat er dan in en uit gelogd moet worden en dat het dan best onhandig is. Je wil als beheerder toch ook een beetje aan het forum meedoen als je de topics doorlees.

Je verwijzing naar schop een forumer is juist maar ik ageerde vooral tegen de dubbelrol en het niet kunnen blokken. Blij te lezen dat het team divers is en dat het wel of niet begrijpen van de kwinkslagen niet universeel is. De negativiteit is echt wel een dingetje hier, maar ook wel weer mooi dat mensen nog echt oprecht boos kunnen zijn omdat ze geloven dat AZ "veel" beter kan.
Respect heeft hier ook vaak een dubbel moraal, er zijn er genoeg die helemaal over de rooie zullen gaan als de dingen die ze zelf schrijven over hun familie geschreven zou worden.

Nogmaals dank voor jullie inzet, jammer te horen dat het maar op een paar schouders rust. Ik heb alleen heel lang terug een keer een wervingscampagne gezien. Misschien kunnen jullie een poll maken om uit te zoeken onder welke voorwaarden mensen bv wel bereid zijn om zich in te zetten. De ene persoon wil bv alleen in het weekend, de ander een week op week af of een vaste dag in de week, etc.

Fijn weekend..
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Moeilijk om een topic te kiezen, maar ik doe het hier maar:

Als je hier kijkt, zie je dat Jahanbakhsh de speler-van-het-jaar--prijs in 2018 kreeg.
Is de prijs in 2019 niet uitgerijkt, of zijn jullie vergeten dit bij te werken?
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

In het Nieuws Topic II en het Geloof, Politiek & Racisme II Topic krijg ik regelmatig commentaar van MO7. Niet op een vriendelijke manier. Gisteren werd ook mijn comment verwijderd in het Nieuws topic, althans, dat vermoed ik, want het is niet meer zichtbaar.

Best wel ironisch hoe er censuur toegepast wordt in juist deze twee topics. Dit forum is vrijwel helemaal rechts, waarom zoveel vijandigheid naar een linkse mening? Misschien beter om de naam van het topic te veranderen in Thierry's echokamer.


Overigens vind ik de kwaliteit van de mods goed op dit forum, alleen niet gepast in juist deze twee topics.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Je snapt kennelijk net zo weinig van mijn politieke voorkeur als van relevant posten. Bovendien zijn alle meningen mij even lief, zolang ze iets toevoegen. Jij dramt echter nogal. Zeker als dat niets toevoegt aan de discussie gooi ik dat soort posts weg, want voor je het weet is iedereen daardoor weer een zijpad ingedoken. En in dit geval werd de discussie ook niet echt beter van het herhalen van de termen "Telegraaf" en "nazi".
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ik snap dat het hier geen democratie is, maar ik had mij nou toch een ban te pakken waar ik even compleet niks van snap (en daarvoor ook al een best opzichtige waarschuwing). ik moest zelf heel goed zoeken welke post ik nou geplaatst heb die off-topic zou zijn of wat er nu precies die 'laatste waarschuwing' rechtvaardigde.
Was het het feit dat ik Velthuis opmerkte bij de foto van Correia, waarbij ik aangaf dat er op dat moment enkel gerecyclede berichtgeving was in de UK? de blessuregevoeligheid van Wuytens in het Wuytens topic?

Het lijkt meer om een persoonlijke afkeer te gaan, zeker getuige de posts na mij in dezelfde topics en zeker ook vandaag weer in het transfergeruchten topic (uitgaande transfers die gedeeld worden aldaar, de vraag of de schade aan het dak invloed heeft op de inkomende transfer, transfergeruchten van totaal andere clubs die niks met AZ vandoen hebben). Ik heb zelfs na de eerste ban een bericht gestuurd om te vragen waar de angel precies zit en of ik er iets aan zou kunnen doen, zonder respons.
Dit bericht opzichzelf zal mij wel weer een ban opleveren, jammer want ik praat graag met medesupporters over de club.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Als het een persoonlijke voor/afkeur was had ik je wel permanent kunnen bannen. Je snapt kennelijk nog steeds niet dat je post in directe relatie tot het topiconderwerp moet staan.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Juist wel, daarom vroeg ik mij ten zeerste af waar het de laatste keer precies voor was ,kon het oprecht niet terug vinden.
Vandaar ook de vergelijking, ik zal er in ieder geval nog beter op letten.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Bij de speler van het jaar pagina op de frontpage zie ik dit:
"Afgelopen seizoen was een speler wiens naam wij niet meer noemen jullie speler van het jaar en uiteraard zijn we erg benieuwd wie er dit seizoen met de eer gaat strijken."

Ik heb ontdekt dat er een zeefje in mijn hoofd zit. Ik vraag me dus af: wie was het ook al weer die er steeds (onterecht) met de stemmen van door ging vorig seizoen?
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Maher neem ik aan?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

pAZcal schreef: 27 sep 2019, 07:26 Bij de speler van het jaar pagina op de frontpage zie ik dit:
"Afgelopen seizoen was een speler wiens naam wij niet meer noemen jullie speler van het jaar en uiteraard zijn we erg benieuwd wie er dit seizoen met de eer gaat strijken."

Ik heb ontdekt dat er een zeefje in mijn hoofd zit. Ik vraag me dus af: wie was het ook al weer die er steeds (onterecht) met de stemmen van door ging vorig seizoen?
Daar wordt Maher mee bedoeld, maar niet dat hij op basis van de wedstrijden onterecht speler van het jaar is geworden, maar wel omdat hij (en zijn zaakwaarnemer) aan schimmig transfergekonkel heeft meegedaan.

Ik snap alleen niet wat dat in dit topic moet.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik wist niet waar ik het het beste kon zetten. Ik was Maher al weer helemaal vergeten. Grappig zeg.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

pAZcal schreef: 28 sep 2019, 08:46 Ik wist niet waar ik het het beste kon zetten. Ik was Maher al weer helemaal vergeten. Grappig zeg.
Vraag het je medeforum gebruikers. Die is heel breed. :wink:
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ik heb alle spelerstopics met contractduur in de topictitel aangepast. Bij jeugdspelers die doorstromen naar Jong AZ of spelers die als versterking voor Jong AZ gehaald worden moeten we per speler maar even bekijken of die al 'topicwaardig' is. Thijs Oosting is nu toegevoegd aan de A-selectie dus die voeg ik nog toe. Als er nog iemand ontbreekt dan horen wij dat graag uiteraard.

Ik zal voor het overzicht nog langzamerhand de slotjes naar het archief verplaatsen. Behalve die ene Slot uiteraard.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Kilkenny schreef: 17 jun 2020, 09:57 Ik heb alle spelerstopics met contractduur in de topictitel aangepast. Bij jeugdspelers die doorstromen naar Jong AZ of spelers die als versterking voor Jong AZ gehaald worden moeten we per speler maar even bekijken of die al 'topicwaardig' is. Thijs Oosting is nu toegevoegd aan de A-selectie dus die voeg ik nog toe. Als er nog iemand ontbreekt dan horen wij dat graag uiteraard.

Ik zal voor het overzicht nog langzamerhand de slotjes naar het archief verplaatsen. Behalve die ene Slot uiteraard.
Dank je! Maar eh, is dit daar niet het verkeerde topic voor ? 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 17 jun 2020, 16:38 Dank je! Maar eh, is dit daar niet het verkeerde topic voor ? 😉
Nee hoor! :lol:
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Kilkenny schreef: 17 jun 2020, 21:21 Nee hoor! :lol:
Hahahahaha! Briljant! :D *free hugs!*
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Kilkenny schreef: 17 jun 2020, 09:57 Ik heb alle spelerstopics met contractduur in de topictitel aangepast. Bij jeugdspelers die doorstromen naar Jong AZ of spelers die als versterking voor Jong AZ gehaald worden moeten we per speler maar even bekijken of die al 'topicwaardig' is. Thijs Oosting is nu toegevoegd aan de A-selectie dus die voeg ik nog toe. Als er nog iemand ontbreekt dan horen wij dat graag uiteraard.

Ik zal voor het overzicht nog langzamerhand de slotjes naar het archief verplaatsen. Behalve die ene Slot uiteraard.
Misschien Mees Bakker als derde keeper naar de selectie?

Ik verwacht ook dat Richonell Margaret nog wel in de voorbereiding mee gaat doen met de A-selectie. Derde spits na Boadu en Druijf. Mocht Idrissi binnenkort weg raken dan schuift Soulyman Allouch misschien wel door als er nog geen vervanger is of wordt aangetrokken.

In de verdediging missen we na het vertrek van Wuijtens een linkerverdediger. Dus zou Tijs Velthuis wellicht mee gaan trainen met de A-selectie.

Zeker ben ik er nog niet van. Dus je hoeft niet al te druk nu te reageren. Maar hou deze spelers met name in de gaten die misschien opschuiven naar de A-selectie.

Goed dat je de 'gepromoveerden' nu hun eigen topic hebt gegeven. =D>
Plaats reactie