Schop een Mod

Kritiek, opmerkingen en ideeën mbt de fanpage en het forum kun je hier kwijt.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

ForzAZ schreef: 18 jun 2020, 11:01 Misschien Mees Bakker als derde keeper naar de selectie?

Ik verwacht ook dat Richonell Margaret nog wel in de voorbereiding mee gaat doen met de A-selectie. Derde spits na Boadu en Druijf. Mocht Idrissi binnenkort weg raken dan schuift Soulyman Allouch misschien wel door als er nog geen vervanger is of wordt aangetrokken.

In de verdediging missen we na het vertrek van Wuijtens een linkerverdediger. Dus zou Tijs Velthuis wellicht mee gaan trainen met de A-selectie.

Zeker ben ik er nog niet van. Dus je hoeft niet al te druk nu te reageren. Maar hou deze spelers met name in de gaten die misschien opschuiven naar de A-selectie.

Goed dat je de 'gepromoveerden' nu hun eigen topic hebt gegeven. =D>
Ja, die ontwikkelingen kunnen we rustig afwachten. Maar ik vind definitieve aansluiting bij de A-selectie in ieder geval een goed criterium. Debuut in een officiële wedstrijd in AZ 1 is dat ook, mocht die betreffende speler nog niet definitief bij de A-selectie zitten. In andere gevallen gewoon per geval bekijken. Topicverzoeken kunnen hier of met pb.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik weet niet waar ik dit beter kan zetten dan hier.

Idee voor speler van het jaar volgens seizoen:
Per wedstrijd het percentage stemmen gelijk stellen aan het aantal punten per wedstrijd voor een speler.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

pAZcal schreef: 13 jan 2021, 21:56 Ik weet niet waar ik dit beter kan zetten dan hier.

Idee voor speler van het jaar volgens seizoen:
Per wedstrijd het percentage stemmen gelijk stellen aan het aantal punten per wedstrijd voor een speler.
Nou, hier heeft geen mod wat mee te maken, dus hier niet. :wink:

Misschien dat Huiswaard het leest!
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Kilkenny schreef: 13 jan 2021, 22:36 Nou, hier heeft geen mod wat mee te maken, dus hier niet. :wink:

Misschien dat Huiswaard het leest!
Ik zal hem even PMen dan.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik had liever geen slotje op het Druijf topic. Beter ging je gewoon die Mechelen supporter waarschuwen.
Ik wil wel op de hoogte blijven over hoe Druijf het daar doet. Dit forum zou normaliter de makkelijkste weg zijn.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Onder overige is het topic voor oud-AZ spelers te vinden. Daar kan iedereen vragen of melden wat hij wil over Druijf.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Hij staat toch gewoon onder contract bij AZ? Het topic van Ouwejan staat ook nog -terecht- open.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ferdy is (nog) geen oud AZ-speler. Raar besluit MO7.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ik zal het topic weer openen, maar het zal wel weer on-topic moeten. Komt vast goed.
_________________
"I don't know that!"
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

MO7 schreef: 16 jan 2021, 22:23 Moet ik nog wat zeggen?
Ja hoor, graag uitleg over waarom er geen slotje op het topic van Thomas Ouwejan zit en wel op dat van Ferdy Druijf.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ik geef gewoon Kilkenny de schuld. :mrgreen:
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Is het misschien een idee dat de mods elkaar ook af en toe even knuffelen en tot concensus komen? Dicht/open/dicht 🤨.........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

:lol:

Maar eh, even serieus; wat is het verschil?
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ze moesten allebei dicht en dat is nu gebeurd. Als je niet meer in Alkmaar voetbalt hoor je in het oud-spelers topic.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 25 jun 2021, 05:05 Naar mijn mening moeten volwaardige selectiespelers (en dat zijn ze nu) gewoon hun eigen topic hebben. Wat maakt het uit als het kort is? Maar nu worden er al mensen op aangesproken in de fout te gaan door over Gullit JR te posten in een verkeerd topic, terwijl hij niet eens een eigen topic heeft :?
Dat ging niet alleen over de post over Gullit JR, maar over een reeks posten die off topic waren. Er zijn topics waar je naar mijn mening prima een enkele opmerking over deze spelers kwijt kan. Maar zoals ik zei, als er wel behoefte aan is zal ik de topics aanmaken wanneer het mij uitkomt.

Behoefte aan topic Gullit JR: 1.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Kilkenny schreef: 25 jun 2021, 06:39 Dat ging niet alleen over de post over Gullit JR, maar over een reeks posten die off topic waren. Er zijn topics waar je naar mijn mening prima een enkele opmerking over deze spelers kwijt kan. Maar zoals ik zei, als er wel behoefte aan is zal ik de topics aanmaken wanneer het mij uitkomt.

Behoefte aan topic Gullit JR: 1.
+1

Als Stengs weg gaat is er een nieuw zeik-topic nodig.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Kilkenny schreef: 25 jun 2021, 06:39 Dat ging niet alleen over de post over Gullit JR, maar over een reeks posten die off topic waren. Er zijn topics waar je naar mijn mening prima een enkele opmerking over deze spelers kwijt kan. Maar zoals ik zei, als er wel behoefte aan is zal ik de topics aanmaken wanneer het mij uitkomt.

Behoefte aan topic Gullit JR: 1.
Ik heb liever een Jelle Duin en een Peer Koopmeiners topic dan een Gullit JR topic :)

En ik wil helemaal niet met je knuffelen :mrgreen:
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 25 jun 2021, 08:20 Ik heb liever een Jelle Duin en een Peer Koopmeiners topic dan een Gullit JR topic :)

En ik wil helemaal niet met je knuffelen :mrgreen:
Die waren er al! Daarom ook een topic voor Gullit JR en Beau Reus aangemaakt, is het weer compleet.
_________________
"I don't know that!"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Kilkenny schreef: 25 jun 2021, 08:37 Die waren er al! Daarom ook een topic voor Gullit JR en Beau Reus aangemaakt, is het weer compleet.
Oh gelukkig :D Uit jouw 1e post maakte ik op dat voor alle 4 nog geen topic was :oops:
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Kilkenny schreef: 22 jul 2021, 07:22 Laatste bericht verplaatst naar TD topic.
En daarna heb ik 'm zelf verwijderd omdat ik dacht het verkeerde topic gepakt te hebben :lol:

Ik snap je punt wel :D
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie