Schop een Mod

Kritiek, opmerkingen en ideeën mbt de fanpage en het forum kun je hier kwijt.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ik kan wel weer een schopje hebben.

Overigens staan er nu berichten in dit topic die overduidelijk verdwaalt zijn. Zie bijvoorbeeld pagina 1. Hoe dat kan, geen idee...
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Kilkenny schreef: 30 nov 2021, 09:16 Ik kan wel weer een schopje hebben.
Ik heb helemaal geen behoefte je te schoppen, want ik ben het vaak heel erg met je eens; maar wil wel even reageren op je “oneliners”-opmerking. Er zijn een aantal forummers die soms in één zin kunnen zeggen wat ze bedoelen, anderen hebben daar ongelooflijk lange lappen tekst voor nodig, en zeggen dan vaak eigenlijk hetzelfde. Maar laat iedereen de hand ook in eigen boezem steken. Van elke forummert zijn handenvol oneliners terug te vinden, net zo flauw als die van mij. Soms chagrijnig, soms iets wat men humor noemt. Ook dat gebeurt op een forum 😉.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Wees maar niet bang, ik ga geen queeste tegen oneliners beginnen. Maar een beetje mate houden mag wel en er over nadenken of een bericht echt iets toevoegt mag ook wel.

@Bob
Metalingus is overigens geen azijnzeiker, dan heb je net de verkeerde.
Dat weet ik, ik ken hem ook persoonlijk. Hij lijkt alleen de laatste tijd ook een beetje bevangen te zijn door het negativiteitsvirus. Verder geen probleem, maar ik kan hem ook niet ineens gaan ontzien omdat ik hem ken. Incidentje, moet kunnen.
_________________
"I don't know that!"
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Kilkenny schreef: 30 nov 2021, 20:18 Wees maar niet bang, ik ga geen queeste tegen oneliners beginnen. Maar een beetje mate houden mag wel en er over nadenken of een bericht echt iets toevoegt mag ook wel.

@Bob

Dat weet ik, ik ken hem ook persoonlijk. Hij lijkt alleen de laatste tijd ook een beetje bevangen te zijn door het negativiteitsvirus. Verder geen probleem, maar ik kan hem ook niet ineens gaan ontzien omdat ik hem ken. Incidentje, moet kunnen.
Ok, eens. Gelijke monniken, gelijke kappen, inclusief onszelf.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

galblazer schreef: 01 dec 2021, 12:00 Saai, saai, saai. Slaapverwekkend en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Gaaaaaaap.
Dat mag jij vinden. Wel off topic, dus verwijderd. Ik weet het, saai. Het zal wel.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 03 dec 2021, 09:35 IK bedoel meer dat tot voor kort alle berichten van jouw alleen maar "hallelujah, praise the lord" mochten zijn :lol:
Ook dat is helemaal niet zo, ik wordt vooral geïrriteerd door de herhaalplaat die sommige mensen op hebben staan, of volledig ongefundeerd lopen te droeftoeteren. Of types die, als ze eenmaal een standpunt hebben ingenomen, die met hand en tand verdedigen, ongeacht welke argumenten andere forummers op tafel brengen. Soms zijn ze dan even stil, om een paar dagen later gewoon weer dezelfde riedel op te voeren. Bij nederlagen is het forum lezen vaak nog een grotere kwelling dan de betreffende wedstrijd zelf.
_________________
"I don't know that!"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Kilkenny schreef: 03 dec 2021, 10:28 Ook dat is helemaal niet zo, ik wordt vooral geïrriteerd door de herhaalplaat die sommige mensen op hebben staan, of volledig ongefundeerd lopen te droeftoeteren. Of types die, als ze eenmaal een standpunt hebben ingenomen, die met hand en tand verdedigen, ongeacht welke argumenten andere forummers op tafel brengen. Soms zijn ze dan even stil, om een paar dagen later gewoon weer dezelfde riedel op te voeren. Bij nederlagen is het forum lezen vaak nog een grotere kwelling dan de betreffende wedstrijd zelf.
Ach ja zo hebben we allemaal onze irritaties. Zo loop ik mij vooral te ergeren aan mensen die bepaalde spelers altijd de hemel inprijzen ook als ze ontzettend slecht spelen (maar dat was vooral vorig seizoen) en andere talenten afbranden, zonder dat die talenten ooit een eerlijke kans in het 1e hebben gehad. Bijvoorbeeld dat Evjen en Barasi, etc te slecht zijn voor het 1e terwijl ze nu gewoon laten zien dat ze het niveau echt wel aankunnen.

Maar je had het niet naar "schop een mod" hoeven te verplaatsen, want ik voel geen behoefte om je te schoppen :mrgreen:
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Dat is fijn, maar ik kan ook niet off topic door blijven reageren.
_________________
"I don't know that!"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Kilkenny schreef: 03 dec 2021, 12:37 Dat is fijn, maar ik kan ook niet off topic door blijven reageren.
Als je een buitenbeentje wil blijven niet :wink:
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Beetje negatieve titel van dit topic, en dus ook zeker geen schop.. Maar, is het wat om bijvoorbeeld een Poku een eigen spelerstopic te geven, ik bedoel, wat een prachtige assist! Met Barasi maar even wachten op contractverlenging wellicht. Sommige spelers lijken nu wat kansen en minuten te krijgen, en zijn volwaardig lid van de selectie. In het ergste geval volgen we hun prestaties vanuit Jong AZ / Onder 18.
Laatst gewijzigd door Sir Robbert op 18 jan 2022, 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Topic voor Poku aangemaakt. Overigens is het ook prima om topic verzoeken via pb te doen!
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 906
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Gezien er geen "feedback topic" is, post ik het hier; Ik vind dat dat er te snel een slotje is gezet op het topic van Owen Wijndal. Ik had graag nog de transfer willen bespreken met andere forummers.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Shota-Arveladze schreef: 30 jun 2022, 16:58 Gezien er geen "feedback topic" is, post ik het hier; Ik vind dat dat er te snel een slotje is gezet op het topic van Owen Wijndal. Ik had graag nog de transfer willen bespreken met andere forummers.
Dat kan hier: viewtopic.php?f=6&t=4869
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Forza AZ schreef: 30 jun 2022, 17:06 Dat kan hier: viewtopic.php?f=6&t=4869
Volgens Jansen is Wijndal nog helemaal niet weg, die heeft ook gewoon nog meegetraind.
De opmerking is dus terecht.
Het topic van Druijf was nog een tijd langer open terwijl zijn vertrek al officieel bevestigd was.

De kans is groot dat Jansen uit zijn nek lult, maar dan moet je dat eerst nog eens bevestigd zien.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Wijndal naar 020 levert sowieso het nodige extra werk op vanwege de emotionele lading die sommigen hier dan willen delen. Daarom preventief het topic vrij vroeg dichtgegooid. In dit geval kun je ook gewoon het oud-spelers topic gebruiken als je echt iets inhoudelijks te melden hebt. Ik verwacht dat de officiële aankondiging namelijk gewoon op heel korte termijn zal volgen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Die redenering kan ik wel volgen, dat dacht ik ook al wel, daarom heb ik oorspronkelijk niks gezegd.
Alleen heeft Jansen nu dan dat contextueel vreemde interview gegeven, dus vandaar.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 03 jul 2022, 19:32 Alleen heeft Jansen nu dan dat contextueel vreemde interview gegeven, dus vandaar.
Jansen kan natuurlijk moeilijk zeggen dat Wijndal zeker weg zal gaan, want dan gaat dat bijvoorbeeld onderhandelingen beïnvloeden.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Alle hulde voor de mods en de mensen die deze site in de lucht houden natuurlijk.

Ik heb wel een klein verzoekje: ik had een tijdje geleden al een verzoekje gedaan voor een eigen topic voor MIJN Myron van Brederode. Helaas doet de zoekfunctie het niet en mag ik - moreel gezien - niet meer uppen.

Dus doe ik dit verzoek hier maar.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 08 aug 2022, 09:40 Alle hulde voor de mods en de mensen die deze site in de lucht houden natuurlijk.

Ik heb wel een klein verzoekje: ik had een tijdje geleden al een verzoekje gedaan voor een eigen topic voor MIJN Myron van Brederode. Helaas doet de zoekfunctie het niet en mag ik - moreel gezien - niet meer uppen.

Dus doe ik dit verzoek hier maar.
Bij deze: viewtopic.php?f=2&t=7930
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Geen schop, maar waar is MO7 gebleven?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie