Schop een forummer

Kritiek, opmerkingen en ideeën mbt de fanpage en het forum kun je hier kwijt.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

multatuli schreef: 30 jun 2021, 14:36 Als ik constant niet ondebouwde aannames doet, dan doet iedereen dat hier. Ik geef meestal meer onderbouwing dan de meeste mensen hier.
Kun je dit onderbouwen met feiten/statistieken of is dit een aanname? Graag een overzicht van welke forummers er meer/minder onderbouwing geven dan jijzelf en vervolgens een ranglijst/overzicht zodat we het voor eens en altijd duidelijk hebben. 😉

Of nog leuker: een wekelijkse update gaan verzorgen van de "forummers-top-onderbouwers-ranglijst" zodat het mensen gaat stimuleren om beter te onderbouwen. :lol:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZuid-Scharwoude schreef: 30 jun 2021, 20:35 Kun je dit onderbouwen met feiten/statistieken of is dit een aanname? Graag een overzicht van welke forummers er meer/minder onderbouwing geven dan jijzelf en vervolgens een ranglijst/overzicht zodat we het voor eens en altijd duidelijk hebben. 😉

Of nog leuker: een wekelijkse update gaan verzorgen van de "forummers-top-onderbouwers-ranglijst" zodat het mensen gaat stimuleren om beter te onderbouwen. :lol:
Ik neem aan dat dit niet als onderbouwing is bedoeld? 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

salmonyappi schreef: 30 jun 2021, 22:06 Ik neem aan dat dit niet als onderbouwing is bedoeld? 😉
Nee hoor, het is bedoeld als vraag naar verdere onderbouwing van de aanname die heel stellig als feit werd gebracht.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZuid-Scharwoude schreef: 30 jun 2021, 20:35 Kun je dit onderbouwen met feiten/statistieken of is dit een aanname? Graag een overzicht van welke forummers er meer/minder onderbouwing geven dan jijzelf en vervolgens een ranglijst/overzicht zodat we het voor eens en altijd duidelijk hebben. 😉

Of nog leuker: een wekelijkse update gaan verzorgen van de "forummers-top-onderbouwers-ranglijst" zodat het mensen gaat stimuleren om beter te onderbouwen. :lol:
Dat zou ik zeker kunnen doen, maar dat gaat mij teveel tijd kosten :|
Maar je hoeft het niet met mij eens te zijn hoor :)
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

multatuli schreef: 01 jul 2021, 12:57 Dat zou ik zeker kunnen doen, maar dat gaat mij teveel tijd kosten :|
Maar je hoeft het niet met mij eens te zijn hoor :)
Bedankt voor de vrijstelling! 😃
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZuid-Scharwoude schreef: 01 jul 2021, 15:01 Bedankt voor de vrijstelling! 😃
Graag gedaan :lol:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik word soms behoorlijk ibbelig van die lui die koste wat het kost hun gelijk willen halen……Oeverloze welles nietes berichtjes. Denk af en toe eens: ach, laat ook maar, we zijn het gewoon niet eens……….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 04 jul 2021, 09:58 Ik word soms behoorlijk ibbelig van die lui die koste wat het kost hun gelijk willen halen……Oeverloze welles nietes berichtjes. Denk af en toe eens: ach, laat ook maar, we zijn het gewoon niet eens……….
Je vergeet 'en het laatste woord willen hebben'. :mrgreen:
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Kilkenny schreef: 04 jul 2021, 17:34 Je vergeet 'en het laatste woord willen hebben'. :mrgreen:
Inderdaad.

Ik zal geen namen noemen 🤭
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Perry schreef: 15 jul 2021, 11:20 Die zit ergens op een eiland samen met Elvis, Tupac en Helmer.
Hier heb ik toch wel even om gegniffeld :lol: .
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

fcvictorie schreef: 17 jul 2021, 10:45 Moet dit draadje niet worden verplaatst naar het archief?
Dit soort vragen kan je gewoon via een pb aan een mod stellen. Scheelt overbodige berichten. En in dit geval, het Stengs topic, heb ik ervoor gekozen om even te wachten gezien de hoge discussiewaarde van het onderwerp.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Kilkenny schreef: 17 jul 2021, 16:56 Dit soort vragen kan je gewoon via een pb aan een mod stellen. Scheelt overbodige berichten. En in dit geval, het Stengs topic, heb ik ervoor gekozen om even te wachten gezien de hoge discussiewaarde van het onderwerp.
Je hebt absoluut gelijk, maar die citroen was wel echt he-le-maal uitgeknepen inmiddels 😉.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

MB80 schreef: 18 jul 2021, 10:45 Subtop onwaardig naar mijn mening maar iedereen mag het anders zien :)
Prima hoor. Goed ook als verschillende meningen of zienswijzen naast elkaar mogen bestaan op het forum. Ook wel eens leuk.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 30 jul 2021, 22:17 Jij denkt dat jij belangrijker bent dan de club. De club wil zo goed mogelijk presteren. Jij bent een zeurkous.
En sommigen zitten hier alleen maar om mede-forummerts af te zeiken.
Een beetje inlevingsvermogen is je totaal vreemd………
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Haha, ga je hier nu verder met je geknoei? :lol:
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Voor een keer is bijna het hele forum het soort van eens, zelfs Kuifje die er recent vaak alleen voor stond als hij de beleidsmakers met hand en tand verdedigde is een beetje meegedraait.

En plots is daar Roadman, de hoeder van onze staf. Met de meest uitgebreide posts als een rode lap voor een stier staat de boel weer lijnrecht tegenover elkaar.

Ik moest wel een beetje gniffelen om het feit dat er altijd wel zo'n situatie op dit forum ontstaat.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 31 aug 2021, 21:51 Voor een keer is bijna het hele forum het soort van eens, zelfs Kuifje die er recent vaak alleen voor stond als hij de beleidsmakers met hand en tand verdedigde is een beetje meegedraait.

En plots is daar Roadman, de hoeder van onze staf. Met de meest uitgebreide posts als een rode lap voor een stier staat de boel weer lijnrecht tegenover elkaar.

Ik moest wel een beetje gniffelen om het feit dat er altijd wel zo'n situatie op dit forum ontstaat.
Alleen de sufkutten die zo langzamerhand nog overblijven bedoel je? :wink:

Ik ga het nog wel ff lezen als ik weer tijd heb, maar ik denk dat ik het met Roadman eens ga zijn. Wordt vervolgd.
_________________
"I don't know that!"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Kilkenny schreef: 01 sep 2021, 09:47 Alleen de sufkutten die zo langzamerhand nog overblijven bedoel je? :wink:

Ik ga het nog wel ff lezen als ik weer tijd heb, maar ik denk dat ik het met Roadman eens ga zijn. Wordt vervolgd.
Roadman is vandaag overgestapt naar de sufkutten :lol: , deze maand is voor FugAZi.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

De tijd van knuffelen is wel voorbij.
Langedijk schreef: 05 nov 2021, 19:36 Het is een fanpage. Je moet dus ook niet verbaasd zijn als er hier fans komen die wat minder vaak naar wedstrijden gaan maar wel alles zien. En die misschien wat kritischer en rationeler naar die hele poppenkast kijken.
Grap van de dag! Lees het wedstrijdtopic reacties TIJDENS de wedstrijden maar eens door. En een echte fan zit TIJDENS de wedstrijd niet achter zijn pc-tje.

Je hebt wel gelijk, het is een fanpage. Dan zou het niet moeten zijn dat ik als fan soms bijna misselijk wordt van al die glas half leeg types op het forum.
_________________
"I don't know that!"
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Kilkenny schreef: 06 nov 2021, 11:18 De tijd van knuffelen is wel voorbij.


Grap van de dag! Lees het wedstrijdtopic reacties TIJDENS de wedstrijden maar eens door. En een echte fan zit TIJDENS de wedstrijd niet achter zijn pc-tje.

Je hebt wel gelijk, het is een fanpage. Dan zou het niet moeten zijn dat ik als fan soms bijna misselijk wordt van al die glas half leeg types op het forum.
En dan moet je er ook nog erg je best voor doen om tijdens de wedstrijd een reactie te kunnen plaatsen i.v.m. de vele foutmeldingen dan doordat het op die momenten druk is op de server. Dus dan moet je de frustratie wel heel graag kwijt willen hier.

Maar ja, reacties van mensen uit Langedijk misschien gewoon maar niet te serieus nemen. 😉
Plaats reactie