Forum technische zaken (inlogproblemen? info@azfanpage.nl)

Kritiek, opmerkingen en ideeën mbt de fanpage en het forum kun je hier kwijt.
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder

Wellicht is het idee al vaker opgekomen of is het niet rendabel voor de aantal gebruikers maaaar... Is er ooit gedacht aan een Forum app voor telefoon of tablet gebruik? De internet pagina werkt nu prima maar een app is misschien ook een optie om nog meer (jonge)mensen te bereiken. Ik heb geen idee of dit veel werk is of niet en jullie kunnen ook beter inschatten of het druk genoeg is om veel tijd te steken in iets nieuws.

Verder had ik het idee om een post te kunnen liken. Dus wanneer iemand een goed verhaal heeft dat je dat dan kan liken. Geen duimpjes naar beneden want we moeten natuurlijk wel positief blijven. Wederom heb ik geen idee of dat technisch mogelijk is maargoed.. Zomaar twee ideetjes. Moet niet, kan wel
FugAZi
Ben-Sider

Hoi fanpage, bij verschillende topics werkt de groene button (direct naar het laatst gelezen bericht) niet meer?
Kilkenny
Moderatort

FugAZi schreef: 10 mei 2021, 23:44 Hoi fanpage, bij verschillende topics werkt de groene button (direct naar het laatst gelezen bericht) niet meer?
Heb je het gemaild? Kan ook via het emailadres in de topictitel.
Ben-Sider

Kilkenny schreef: 11 mei 2021, 08:54 Heb je het gemaild? Kan ook via het emailadres in de topictitel.
Hoe mailen werkt weet ik niet?

Ik navigeer altijd via - > Onze Glorie - > Elftal, Technische staf en Bestuur en ga dan de topics 1 voor 1 af door op de groene knop te drukken waardoor je meteen naar het laatst gelezen bericht gaat. ( hier werkt de groene knop van Robert Eenhoorn en Ferdy Druijf niet. Er zijn er meerdere maar die zal ik later wel melden als ik ze weer tegenkom)

-> bij in de media werkt van podcast 67 de groene knop niet
Kilkenny
Moderatort

FugAZi schreef: 11 mei 2021, 10:37 Hoe mailen werkt weet ik niet?

Ik navigeer altijd via - > Onze Glorie - > Elftal, Technische staf en Bestuur en ga dan de topics 1 voor 1 af door op de groene knop te drukken waardoor je meteen naar het laatst gelezen bericht gaat. ( hier werkt de groene knop van Robert Eenhoorn en Ferdy Druijf niet. Er zijn er meerdere maar die zal ik later wel melden als ik ze weer tegenkom)

-> bij in de media werkt van podcast 67 de groene knop niet
Niet via de forumpagina maar gewoon via outlook ofzo.

Bij mij werkt het gewoon trouwens.
Basisspeler
Contacteer:

Het rode puntje werkt hetzelfde, zie je deze wel?
2021-05-12 06_44_22-Feedback - AZFanpage Forum en nog 2 andere pagina's - Persoonlijk - Microsoft​ E.jpg
2021-05-12 06_44_22-Feedback - AZFanpage Forum en nog 2 andere pagina's - Persoonlijk - Microsoft​ E.jpg (20.66 KiB) 296 keer bekeken
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
FugAZi
Ben-Sider

dirkjan schreef: 12 mei 2021, 04:45 Het rode puntje werkt hetzelfde, zie je deze wel?
2021-05-12 06_44_22-Feedback - AZFanpage Forum en nog 2 andere pagina's - Persoonlijk - Microsoft​ E.jpg
Wauw weer wat geleerd, thx
Plaats reactie