Olympische Spelen

Formule 1, Tennis, Fierljeppen, in dit subforum kan erover gepraat worden
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Zowaar een olympische sportster met iets van tiet!
...-
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Wat een wanvertoning levert Nederland tot dusverre. Iedereen is weer blij dat ie mee mag doen, presteren als het moet ho maar...
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Tis net AZ! :wink:
...-
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef:Wat een wanvertoning levert Nederland tot dusverre. Iedereen is weer blij dat ie mee mag doen, presteren als het moet ho maar...

Het is echt Studio Kutzomer...
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Padre
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 12 jan 2004, 18:43
Locatie: Alkmaar

Dat ik scheitziek wordt van de berichtgeving over het Holland Heineken House. Het gaat toch om de sport? Ik zie enkel en alleen de hele dag door reclame van Heineken, terwijl het bezoeken van deze tent naar verluidbaar moeizamer is dan het bezoeken van een gemiddelde eredivisiewedstrijd.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Die Edith Bosch scheelt nogal met of zonder make-upje :shock:
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Laten we alle subsidies voor judo, schermen en roeien alsjeblieft meteen stop zetten en geen cent meer in deze knoeiers investeren [-X
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Leuke speerwerpster uit Paraguay.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Je zou ook kunnen stellen dat er juist geld bij moet.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

AlkmaarForever schreef:Leuke speerwerpster uit Paraguay.
Daar zullen al heel wat speren ingeworpen zijn!

(Flauw, maar kon het niet laten :wink: )
...-
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ranomi :bow:

Edit: En gewoon het Wilhelmus meezingen. Goed gedaan, meissie!
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
El Magico
Moderatort
Berichten: 1105
Lid geworden op: 18 dec 2004, 12:33
Locatie: Alkmaar

Misschien moeten al die andere zogenaamde 'gouden medaille kandidaten' eens bij haar in de leer. IJskonijn hoor, chapeau!
24 hours in a day...24 beers in a case...coincidence?
Gebruikersavatar
Kermit
Ben-Sider
Berichten: 844
Lid geworden op: 22 nov 2005, 14:49
Locatie: Alkmaar

Eerst al die laidback Dorian van Rijsselberghe en nu ook die Churandy Martina. Dat is me toch ook een eindbaas zeg.

Schrok je bij de valse start?
Martina: Nee nee ik was t niet ik was t niet. Nee man geen valse start. Gewoon langzaam rustig.
Weetje wat je hebt losgemaakt in Nederland? Nederland is trots op je!
Martina: Eeeeewa gozur, ik ben blij man, zo hoort het toch ook.
En morgen komt het goed?
Martina: jazeker, zoals altijd, man!
Das mooi, dankjewel!
Martina: Oke later man

Gewoon effe finale 100m en finale 200m behalen. Behoort tot de 8 snelste mensen op aarde. No span. 8)
Zou de UEFA Europa League óns al missen? :roll: Ben d'r bar bloid mee!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Padre schreef:Dat ik scheitziek wordt van de berichtgeving over het Holland Heineken House. Het gaat toch om de sport? Ik zie enkel en alleen de hele dag door reclame van Heineken, terwijl het bezoeken van deze tent naar verluidbaar moeizamer is dan het bezoeken van een gemiddelde eredivisiewedstrijd.
O,dat is die tent met het sprekende pak,de onvermijdelijke
"Huuuuuuuuummberrrrrrrrrtoooooooooo Taaaaaaaaaaaaan !!!!!!!!!!!!
:roll:
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

Kermit schreef: die Churandy Martina.

Gewoon effe finale 100m en finale 200m behalen. Behoort tot de 8 snelste mensen op aarde. No span. 8)
Halve finale 200
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

"Ik zal nog niet zeggen dat ik de grootste atleet aller tijden ben. Dat mogen mijn fans zeggen als ik de 200 meter win", aldus Usain Bolt nadat hij zijn titel op de 100 meter op de Olympische Spelen had geprolongeerd.

Fans moeten maar oordelen, blah, blah, blah....

200 meter verder...

http://www.guardian.co.uk/sport/2012/au ... gold-medal

Verschrikkelijk.

Persoonlijk vind ik het maar een flapdrol die zich teveel bezig houdt met rare arm- en handgebaren, solliciteren bij Manchester United en het spelen van dj. Bovendien kan hij maar één trucje en draagt hij een te grote pet, achterstevoren. En met een beetje pech nog een koptelefoon daaronder ook. Een typisch product van de hedendaagse debiliteit.

Hij mag daarom niet eens in de buurt komen van de schaduw van een Carl Lewis.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Pak hem dan als je kan :mrgreen:
...-
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Antti Opdam schreef:Persoonlijk vind ik het maar een flapdrol die zich teveel bezig houdt met rare arm- en handgebaren, solliciteren bij Manchester United en het spelen van dj. Bovendien kan hij maar één trucje en draagt hij een te grote pet, achterstevoren. En met een beetje pech nog een koptelefoon daaronder ook. Een typisch product van de hedendaagse debiliteit.
Tja, het publiek wil show zien en krijgt dat. Over Bolt kan ik alleen zeggen dat er weinig mensen zijn die zoveel doen voor kinderen, goede doelen, armoedebestrijding en mensenrechten. Ik ben eind vorig jaar op Jamaica geweest en hij is daar een godheid. Niet alleen vanwege zijn bijzondere prestaties maar vooral vanwege zijn oprechte betrokkenheid bij deze zaken. Hij heeft in 2008 van de bevolking 2 hectare grond kado gekregen als dank voor zijn verdiensten, op een leuk plekje kan ik je vertellen.
Antti Opdam schreef:Hij mag daarom niet eens in de buurt komen van de schaduw van een Carl Lewis.
Hij heeft in ieder geval meer waardigheid en respect dan Lewis, laatstgenoemde is een gefrustreerde oude man die de aandacht mist.

n.b. Wat een lekker wijf die Ellen Hoog =P~
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Langedijk schreef: Tja, het publiek wil show zien en krijgt dat. Over Bolt kan ik alleen zeggen dat er weinig mensen zijn die zoveel doen voor kinderen, goede doelen, armoedebestrijding en mensenrechten. Ik ben eind vorig jaar op Jamaica geweest en hij is daar een godheid. Niet alleen vanwege zijn bijzondere prestaties maar vooral vanwege zijn oprechte betrokkenheid bij deze zaken. Hij heeft in 2008 van de bevolking 2 hectare grond kado gekregen als dank voor zijn verdiensten, op een leuk plekje kan ik je vertellen.
Misschien moet hij zich daar eens naar gedragen. Hij lijkt nu een ego te hebben die groter is dan die twee hectare grond en zo op het eerste gezicht lijkt hij drukker met de popie jopie uithangen dan met mensenrechten.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Antti Opdam schreef:Misschien moet hij zich daar eens naar gedragen. Hij lijkt nu een ego te hebben die groter is dan die twee hectare grond en zo op het eerste gezicht lijkt hij drukker met de popie jopie uithangen dan met mensenrechten.
Op dit toernooi ja, 2 weken lang. Maar een jaar duurt langer en een leven ook. En als je presteert mag je van mij best een beetje praatjes hebben, liever Bolt dan Maher na 6 goede wedstrijden.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie