Olympische Spelen

Formule 1, Tennis, Fierljeppen, in dit subforum kan erover gepraat worden
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef: 21 jul 2021, 20:24 Ik denk dat de internetsite met Zambiaanse bruiden ook niet veel bezoekers zal trekken.
Rascist.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

vriend schreef: 21 jul 2021, 22:30 Gewoon. Omdat het kan.
Dan is je tijd helemaal niet kostbaar. :mrgreen:
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

vriend schreef: 21 jul 2021, 22:31Rascist.
Maar dan zonder S lijkt me? 🤔
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 22 jul 2021, 07:57Maar dan zonder S lijkt me? 🤔
Racit ?? :lol:
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 22 jul 2021, 07:57 Maar dan zonder S lijkt me? 🤔
Nee, ook zonder S slaat het nergens op

En die Zambiaanse vrouwen zijn allemaal knapper dan onze keepster ](*,)
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 22 jul 2021, 14:29 Nee, ook zonder S slaat het nergens op
Oef, ik ben alweer een smiley vergeten. Gebeurt me steeds vaker.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Na een jaar of 15 kon ik dat ongeveer wel inschatten :wink:
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Dat vrouwenvoetbal blijft toch een parodie op sport. Geen motoriek, geen inzicht en geen enkele keepster die kan duiken, springen of meevoetballen. Van de Sanden is nog slechter dan Dos Santos.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Vrouwelijke voetbalkeepers zijn echt rampzalig. Vind ik eigenlijk raar, want bij een Tess Wester bij handbal is het verschil tussen man en vrouw lang niet zo zichtbaar.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 24 jul 2021, 15:46 Dat vrouwenvoetbal blijft toch een parodie op sport. Geen motoriek, geen inzicht en geen enkele keepster die kan duiken, springen of meevoetballen. Van de Sanden is nog slechter dan Dos Santos.
En toch, wel afzeiken, maar toch kijken. Blijft apart. Je zou het in dit topic ook over de mooie zilveren medaille van de handboogschutters kunnen hebben, als je het toch over de Olympische Spelen hebt.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Kilkenny schreef: 24 jul 2021, 18:29
Je zou het in dit topic ook over de mooie zilveren medaille van de handboogschutters kunnen hebben, als je het toch over de Olympische Spelen hebt.
Moesten die hardlopend schieten? Want anders is het een spel en geen sport.

Net weer genoten van de wielrensters. Compleet falende tactiek en ploegleiding waardoor Van Vleuten dacht dat ze gewonnen had. Maar er reed nog een amateur voor.

Hockeymannen die met een speler extra in het veld staan. Wevers die geen finale haalt, Bouwmeester ongeconcentreerd, estafette zwemmen geen medaille, die schermer alweer klaar. Helaas, ik kan er nog weinig positiefs van maken.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 25 jul 2021, 08:59 Moesten die hardlopend schieten? Want anders is het een spel en geen sport.

Net weer genoten van de wielrensters. Compleet falende tactiek en ploegleiding waardoor Van Vleuten dacht dat ze gewonnen had. Maar er reed nog een amateur voor.

Hockeymannen die met een speler extra in het veld staan. Wevers die geen finale haalt, Bouwmeester ongeconcentreerd, estafette zwemmen geen medaille, die schermer alweer klaar. Helaas, ik kan er nog weinig positiefs van maken.
Maar dat is toch koren op je molen?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 25 jul 2021, 17:05 Maar dat is toch koren op je molen?
Ik ben er inderdaad als de kippen bij als ik overbetaalde sporters een sneer kan uitdelen. Maar geloof het of niet, ik zou het liever anders zien.

De hockeyballen hebben trouwens na een 0-3 tussenstand met 5-3 van het machtige Zuid-Afrika gewonnen. Waanzinnig!
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1642
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Langedijk schreef: 25 jul 2021, 08:59 Moesten die hardlopend schieten? Want anders is het een spel en geen sport.

Net weer genoten van de wielrensters. Compleet falende tactiek en ploegleiding waardoor Van Vleuten dacht dat ze gewonnen had. Maar er reed nog een amateur voor.

Wevers die geen finale haalt, Bouwmeester ongeconcentreerd, estafette zwemmen geen medaille, die schermer alweer klaar. Helaas, ik kan er nog weinig positiefs van maken.
Zijn dit overbetaalde sporters? Ik denk dat jij voor de betaling die deze sporters ontvangen je bed niet uitkomt...... .
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Voltreffer Vick schreef: 26 jul 2021, 05:51 Zijn dit overbetaalde sporters? Ik denk dat jij voor de betaling die deze sporters ontvangen je bed niet uitkomt...... .
Niet allemaal natuurlijk. Maar ze worden wel maximaal gefaciliteerd door het NOC om optimaal te kunnen presteren. Dan valt het voorlopig bar tegen. Als zelfs Van der Poel het verkloot belooft dat weinig goeds.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Op dit moment wel de Olympische Spelen van de grote blunders. Gisteren een deelnemer over het hoofd gezien door de vrouwen, vandaag het ontbreken van een plank over het hoofd gezien door VdP.

Je zou bijna vergeten dat een prachtig zilver bij het zwemmen behaald is, dat Bouwmeester zich aan het herstellen is in de boot en Badloe inmiddels de leiding heeft genomen bij het windsurfen.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

De zeilers en zwemmers zijn inderdaad de lichtpuntjes tot nu toe. Als ik ook die handboogschutters en skateboardster (hoewel geen sporten) weer een medaille zie verkloten... En met tennis zijn we ook opeens klaar.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1642
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Langedijk schreef: 25 jul 2021, 08:59 Moesten die hardlopend schieten? Want anders is het een spel en geen sport.

Dus Fierljeppen is dan wel weer een sport.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 26 jul 2021, 09:56 De zeilers en zwemmers zijn inderdaad de lichtpuntjes tot nu toe. Als ik ook die handboogschutters en skateboardster (hoewel geen sporten) weer een medaille zie verkloten... En met tennis zijn we ook opeens klaar.
Kiki Bertens nog mee laten doen aan de Olympische Spelen mag ook wel onder de blunders geschaard worden. Die was geestelijk al een jaar uit getennist.

Die boogschutters werden gejinxed door de commentatort, die op het moment supreme nog even over de gemiste kansen op medailles op voorgaande spelen van de betreffende boogschutter begon. De commentatort was dus ook een blunder :lol:

Al met al, met spanning omgaan is ook een kwaliteit die topsporters moeten beheersen. Als je dat niet doet, win je dus niks, zo blijkt.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Voltreffer Vick schreef: 26 jul 2021, 10:48 Dus Fierljeppen is dan wel weer een sport.
Folklore. Dat zit tussen sport en spel in :wink:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie