Olympische Spelen

Formule 1, Tennis, Fierljeppen, in dit subforum kan erover gepraat worden
Gebruikersavatar
SebAZ
Supporter
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 apr 2007, 11:44

AZ 4 Life schreef:[..]


Dat vind ik pas hypocriet, jaren lang hoor je er niemand over en nu is ineens iedereen begaan met de Tibetanen. Lekker hypocriet ook tegenover de andere landen en regio's waar nog ergere dingen gebeuren, ik doel daarbij op gebieden als Darfur.
Wanneer zijn er Olympische spelen in Darfur?

Edit Schemerlamp: Volg de Olympische Spelen live via het internet:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.......
Gillus
Fanatic
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:22
Locatie: Alkmaar

SebAZ schreef:[..]


Wanneer zijn er Olympische spelen in Darfur?
Simpele.
je weet het
Gebruikersavatar
Onderhond
Fanatic
Berichten: 648
Lid geworden op: 03 jun 2005, 07:16
Locatie: half uurtje rijden van het stadion
Contacteer:

AZ 4 Life schreef:[..]


Dat vind ik pas hypocriet, jaren lang hoor je er niemand over en nu is ineens iedereen begaan met de Tibetanen. Lekker hypocriet ook tegenover de andere landen en regio's waar nog ergere dingen gebeuren, ik doel daarbij op gebieden als Darfur.
Nee, maar dit is wel de uitgelezen mogelijkheid om er aandacht voor te vragen en China onder druk te zetten. Natuurlijk zijn er nog veel meer probleemgebieden! Zou eerder hypocriet om het ook nu geen aandacht te geven en, zoals China graag zou willen, in de doofpot te houden.
It's a joke, not a dick. Don't take it so hard.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Onderhond schreef:[..]
Zou eerder hypocriet om het ook nu geen aandacht te geven
Dat zou consequent zijn, nu een beetje zielig gaan doen en protesteren terwijl er na september niemand meer over praat, dat is pas het toppunt vn hypocrietie.
Gebruikersavatar
SebAZ
Supporter
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 apr 2007, 11:44

Gillus schreef:[..]


Simpele.
:roll:

Het was mijn reactie op AZ 4 life. Weet ook wel dat er geen OS zijn in Darfur.

Het gaat in deze discussie over de Olympische Spelen, dat er in Darfur en op vele andere plaatsen in de wereld triest is gesteld met de mensenrechten is een feit.

Echter nu is er een kapstok waaraan akties opgehangen kunnen worden. Nu staat China als gastland van de Olympische spelen in het daglicht en is het goed dat staatslieden laten weten het niet eens te zijn met het regime in dat land.

Als NL morgen een contract sluit met Darfur/Sudan over olie zou ik ook daarover mijn ongenoegen uiten!
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.......
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Hoeveel spelerts missen we nu in de voorbereiding omdat ze in Peking zitten? Zijn de definitieve voetbalselecties überhaupt al bekend?

Ik kom tot: Luijckx, Lens, Donk, Jaliens, Pocognoli, Dembélé, Martens, Romero?
...-
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Kees Vooijs schreef:Hoeveel spelerts missen we nu in de voorbereiding omdat ze in Peking zitten? Zijn de definitieve voetbalselecties überhaupt al bekend?

Ik kom tot: Luijckx, Lens, Donk, Jaliens, Pocognoli, Dembélé, Martens, Romero?
Hoort Swerts ook nog in dit rijtje of is die ondertussen te oud?
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Gyros in Thessaloniki
Supporter
Berichten: 181
Lid geworden op: 14 aug 2006, 09:50
Contacteer:

Kees Vooijs schreef:Hoeveel spelerts missen we nu in de voorbereiding omdat ze in Peking zitten? Zijn de definitieve voetbalselecties überhaupt al bekend?

Ik kom tot: Luijckx, Lens, Donk :lol: Jaliens, Pocognoli, Dembélé [-( , Martens, Romero?
Je hebt het over missen.
remember 1981
Roekee
Supporter
Berichten: 162
Lid geworden op: 20 jul 2006, 14:01
Locatie: Zaandam

Je mist gewoon 5 a 6 potentiele basisspelers.. leuk!
Mr. W
Herry en/of Berry
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 apr 2007, 17:11

AZ 4 Life schreef:[..]


Dat zou consequent zijn, nu een beetje zielig gaan doen en protesteren terwijl er na september niemand meer over praat, dat is pas het toppunt vn hypocrietie.

Dus moet je maar niks doen? Dat is pas grote onzin. Ik ben het met je eens dat er ook veel meer aandacht nodig is voor andere gebieden, maar om het daarvoor te laten om het tijdens de OS wel te doen vind ik nergens op slaan.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Van de zotte trouwens dat Nikki Terpstra opgeroepen wordt als vervanger van Thomas Dekker voor de Olympische wegwedstrijd. Zat gister weer te zwemmen in de Tour. Is er nou niets beters? Dan zou ik nog liever Weening of Moerenhout (aka Moerenoud :wink: ) zien.
...-
Underground

Roekee schreef:Je mist gewoon 5 a 6 potentiele basisspelers.. leuk!
In Belgie speelt Club Brugge geen wedstrijden meer in de competitie (ze weigeren) omdat ze maliefst 2 (twee!!) spelers missen.
Gebruikersavatar
Cesc
Seizoenkaarthouder
Berichten: 449
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:18
Locatie: Alkmaar

cramAZ schreef:[..]


In Belgie speelt Club Brugge geen wedstrijden meer in de competitie (ze weigeren) omdat ze maliefst 2 (twee!!) spelers missen.
Daar begint de competitie gewoon al zijn de Olympische spelen bezig, Nederland verplaatst het begin van de competitie naar eind augustus.
Glory is for the moment. Pride is forever!
Jim Beam
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:05
Locatie: Niedorp

Wat een bedroevend slechte match tussen de Belgen en de Brazilianen. Aan twee kanten slordig balverlies.
Ook zit er totaal geen tempo in de wedstrijd, maar dit heeft ook te maken met de warmte, het slechte veld en de waardeloze scheidsrechter.
We don't care.
Gebruikersavatar
The Architect
Dagjesmens
Berichten: 28
Lid geworden op: 24 jan 2005, 15:51
Locatie: Alkmaar

Jim Beam schreef:Wat een bedroevend slechte match tussen de Belgen en de Brazilianen. Aan twee kanten slordig balverlies.
Ook zit er totaal geen tempo in de wedstrijd, maar dit heeft ook te maken met de warmte, het slechte veld en de waardeloze scheidsrechter.
Kijk je toch lekker een andere wedstrijd :wink:

http://os2008.nos.nl/live/index/kanaal/2
Plingeling!!!
Gebruikersavatar
Cruz Azul
Beheerder
Berichten: 1490
Lid geworden op: 14 jan 2005, 12:47

België werd natuurlijk zwaar genaaid. De eerste kaart van Kompany was een overtreding van Dembélé en de tweede van Fellaini was natuurlijk helemaal een lachertje. En dan nog al die onschuldige duels die standaard in het voordeel van Brazilië werden gefloten.
Hoogtepunt was het arrogant, op wandeltempo aannemen/spelen van Ronaldinho in de slotfase, terwijl hij de hele wedstrijd bij De Roover in de broekzak zat. Hoe erg kan je jezelf voor schut zetten?
Gebruikersavatar
Robin of Locksley
Dagjesmens
Berichten: 32
Lid geworden op: 17 jul 2006, 11:21
Locatie: Limmen

Die Brazilianen zijn bijna nog erger dan de Duitsers, steeds snel naar de grond gaan, in hun val de scheids nog roepen en met de hand de lucht in naar de scheids, om vervolgens het uit te schreeuwen van de pijn en 10 minuten te blijven liggen. Walgelijk!

Daarnaast leek het wel of die Belgen niet wilden of bang waren ofzo. Er zat totaal geen verrassing of enige durf in hun spel.
Gebruikersavatar
cAZtricum
Fanatic
Berichten: 670
Lid geworden op: 31 dec 2003, 15:40
Locatie: Castricum

Sjesus, 9 negers in de basisopstelling!
Gebruikersavatar
jorMO2
Dagjesmens
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 jul 2007, 11:24
Locatie: alkmaar

dus maar 2 blanken op het veld.............
cAZtricum schreef:Sjesus, 9 negers in de basisopstelling!
AZ ROELS
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Wilde net gaan vragen welk team Nigeria is, maar jullie hebben me de kaas van het brood al gegeten.
Aldus de papegaai van de media
Plaats reactie