Darts

Formule 1, Tennis, Fierljeppen, in dit subforum kan erover gepraat worden
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

Deze 9 darter zat er lekker in hoor!
www.youtube.com/watch?v=72PNQq-rLtk
ALKMAAR CITY OF DREAMS
Jim Beam
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:05
Locatie: Niedorp

schoorl schreef:Deze 9 darter zat er lekker in hoor!
www.youtube.com/watch?v=72PNQq-rLtk
Inderdaad niet verkeerd. Toevallig de eerste pot die ik weer live zat te kijken. Verder was bolle barney weer schandalig slecht.
En Co had weer is zijn potje. Nu zal het wel weer snel over met hem zijn.
We don't care.
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

Ik zag weer blijdschap bij Barney!
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

Jim Beam schreef:[..]


Inderdaad niet verkeerd. Toevallig de eerste pot die ik weer live zat te kijken. Verder was bolle barney weer schandalig slecht.
En Co had weer is zijn potje. Nu zal het wel weer snel over met hem zijn.

Co toch weer een ronde door.
ALKMAAR CITY OF DREAMS
Gebruikersavatar
Slayer
Seizoenkaarthouder
Berichten: 411
Lid geworden op: 20 dec 2004, 19:06

Hij gooide onwaarschijnlijk goed. Hoge uitgooien en de triple 20 of triple 19 vond hij ook makkelijk. Zijn tegenstander gooide ook niet verkeerd, maar toch wist die kale nerd hem te verslaan.
Zuid-Scharwoude
Supporter
Berichten: 106
Lid geworden op: 13 apr 2009, 13:53

Ook Barney is doorgedrongen tot de kwartfinale. Hij speelde trouwens veel overtuigender dan in de vorige wedstrijden dit toernooi. Co versus Barney? :D
Gebruikersavatar
Heisenberg says
Glory-hunter
Berichten: 92
Lid geworden op: 08 okt 2009, 12:09

Zuid-Scharwoude schreef:Hij speelde trouwens veel overtuigender dan in de vorige wedstrijden dit toernooi. Co versus Barney? :D
Niet mee eens.
Painter gooide dramatisch en als hij het niveau van de vorige ronde had gehaald lag Barney er nu uit.
El Diego is breaking bad
Zuid-Scharwoude
Supporter
Berichten: 106
Lid geworden op: 13 apr 2009, 13:53

YakuzA Z. schreef:[..]


Niet mee eens.
Painter gooide dramatisch en als hij het niveau van de vorige ronde had gehaald lag Barney er nu uit.
Klopt, Painter was erg slecht. Maar Barney oogte veel zekerder in deze partij en gooide in ieder geval niet slecht. Hopelijk krijgt hij het vertrouwen terug zodat het toernooi nog langer gaat duren voor beide Nederlanders.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Zuid-Scharwoude schreef:[..]

Klopt, Painter was erg slecht. Maar Barney oogte veel zekerder in deze partij en gooide in ieder geval niet slecht. Hopelijk krijgt hij het vertrouwen terug zodat het toernooi nog langer gaat duren voor beide Nederlanders.
Ik vond dat Barney weer ouderwets als een zoutzak oogde. Co gun ik het absoluut maar ik heb er geen enkele moeite mee als Taylor weer gewoon wint.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

YakuzA Z. schreef:[..]


Niet mee eens.
Painter gooide dramatisch en als hij het niveau van de vorige ronde had gehaald lag Barney er nu uit.
Als, als als. Doet er niet toe. Het gaat erom dat je beter gooit als je tegenstander. Barney is door, Painter niet, klaar.
_________________
"I don't know that!"
Zuid-Scharwoude
Supporter
Berichten: 106
Lid geworden op: 13 apr 2009, 13:53

Bron NU.nl
LONDEN - Raymond van Barneveld heeft vrijdagavond in Londen de halve eindstrijd bereikt van het wereldkampioenschap darts van de profbond PDC.
De als tweede geplaatste Hagenaar gunde zijn Engelse opponent Ronnie Baxter in de kwartfinale (best-of-nine) geen enkele set: 5-0.

'Barney' speelt zaterdag tegen de verrassend sterke Australiër Simon Whitlock.

Prijzengeld

Door zijn plek bij de beste vier is hij in elk geval al zeker van 40.000 pond (45.000 euro) aan prijzengeld. Daar komt nog 25.000 pond bij als er verder niemand meer in slaagt een leg uit te gooien met slechts negen pijlen. Van Barneveld trakteerde zijn fans eerder in het toernooi al op een 'nine-darter'', zijn tweede tijdens een WK.
Gebruikersavatar
Baazzie
Dagjesmens
Berichten: 26
Lid geworden op: 11 jan 2008, 10:16
Locatie: Alkmaar

Zuid-Scharwoude schreef:Bron NU.nl
LONDEN - Raymond van Barneveld heeft vrijdagavond in Londen de halve eindstrijd bereikt van het wereldkampioenschap darts van de profbond PDC.
De als tweede geplaatste Hagenaar gunde zijn Engelse opponent Ronnie Baxter in de kwartfinale (best-of-nine) geen enkele set: 5-0.

'Barney' speelt zaterdag tegen de verrassend sterke Australiër Simon Whitlock.

Prijzengeld

Door zijn plek bij de beste vier is hij in elk geval al zeker van 40.000 pond (45.000 euro) aan prijzengeld. Daar komt nog 25.000 pond bij als er verder niemand meer in slaagt een leg uit te gooien met slechts negen pijlen. Van Barneveld trakteerde zijn fans eerder in het toernooi al op een 'nine-darter'', zijn tweede tijdens een WK.
Barney speelde zeer sterk maar ik denk dat hij tegen Whitlock vanavond tekort komt.
Zuid-Scharwoude
Supporter
Berichten: 106
Lid geworden op: 13 apr 2009, 13:53

Baazzie schreef:[..]


Barney speelde zeer sterk maar ik denk dat hij tegen Whitlock vanavond tekort komt.
Ik denk dat je gelijk hebt, maar het belooft een mooie pot te worden.
Voor degenen die het graag willen volgen, maar geen sport1 hebben: http://www.myp2p.eu/competition.php?com ... line=other
pinopijnacker
Herry en/of Berry
Berichten: 50
Lid geworden op: 27 jan 2007, 14:17
Locatie: Breezand

Zuid-Scharwoude schreef:
Voor degenen die het graag willen volgen, maar geen sport1 hebben: http://www.myp2p.eu/competition.php?com ... line=other
Of gewoon via unibet kijken. Ff registreren en daarna kun je heel veel wedstrijden kijken. Ook alle dart wedstrijden.
Gebruikersavatar
Baazzie
Dagjesmens
Berichten: 26
Lid geworden op: 11 jan 2008, 10:16
Locatie: Alkmaar

Zuid-Scharwoude schreef:[..]

Ik denk dat je gelijk hebt, maar het belooft een mooie pot te worden.
Voor degenen die het graag willen volgen, maar geen sport1 hebben: http://www.myp2p.eu/competition.php?com ... line=other
Sbs 6 op internet.
Lupardi
Dagjesmens
Berichten: 45
Lid geworden op: 14 okt 2009, 07:52

Baazzie schreef:[..]


Sbs 6 op internet.
SBS 6 op internet kan je vergeten. Kwam gisteren tijdens de partij van Barney niet op de site. De server was overbelast.
Zuid-Scharwoude
Supporter
Berichten: 106
Lid geworden op: 13 apr 2009, 13:53

Het is nu pauze bij een 4-4 tussenstand in de wedstijd van Barneveld-Whitlock. Aanrader om ff langs te zappen.
Gebruikersavatar
Proud072
Dagjesmens
Berichten: 32
Lid geworden op: 07 mar 2007, 06:35
Locatie: Alkmaar

Zuid-Scharwoude schreef:Het is nu pauze bij een 4-4 tussenstand in de wedstijd van Barneveld-Whitlock. Aanrader om ff langs te zappen.
Barney uitgeschakeld in de allerlaatste set.
6-5 voor Whitlock
Ik vond Barney de laatste 2/3 sets dramatisch.
Dirk mijn held!
Koning-Rob
Dagjesmens
Berichten: 38
Lid geworden op: 12 jan 2009, 09:00

Lupardi schreef:[..]


SBS 6 op internet kan je vergeten. Kwam gisteren tijdens de partij van Barney niet op de site. De server was overbelast.
Blij dat ik het toch geprobeerd heb, bij mij werkte het iig prima. Wat een partij!
Ik denk dat t morgen een mooie finale kan worden.
Je kunt zeiken op amsterdam wat je wilt, en dat moet je ook gewoon doen: je ruikt t verschil toch niet!!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Lekker chauvinistisch door de verslaggever om bij 4-2 voor Barney al te doen alsof hij al gewonnen heeft. Goden verzoeken! Dat weten we toch met Hollanders! #-o
Plaats reactie