Olympische Spelen

Formule 1, Tennis, Fierljeppen, in dit subforum kan erover gepraat worden
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Nog maar een paar sporten met falende atleten: basketbal, tafeltennis, judo, beachvolleybal, badminton en triatlon. Lekker bezig hoor! En tussendoor nog een fietscrosser en wielrenster die tegen officials aanrijden in de training. Alleen het zeilen gaat goed \:D/
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Langedijk schreef: 27 jul 2021, 12:14 Nog maar een paar sporten met falende atleten: basketbal, tafeltennis, judo, beachvolleybal, badminton en triatlon. Lekker bezig hoor! En tussendoor nog een fietscrosser en wielrenster die tegen officials aanrijden in de training. Alleen het zeilen gaat goed \:D/
Is natuurlijk ook lastig om over water te struikelen. ;)
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Medaille lawine bij de roeiers met 1x goud, 2x zilver en 1x brons en revanche van Van Vleuten met goud op de tijdrit voor vrouwen. Het begint zo aardig te kleuren.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

We benne los 😉
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Die zilveren van Dumoulin is natuurlijk wel grote klasse. Dat zijn de medailles waar ik enthousiast van word. Jammer dat onze wereldkampioen judo opzichtig faalt.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

En met een bronzen judo medaille een recordscore voor 1 dag van totaal 8 stuks.

Dat judo vind ik verder niet veel aan overigens. Een hoop getrek, gesjor en geduw, veel gelijke spellen met 'golden scores' tot gevolg waar het geduw, gesjor en getrek soms dooleuk nog 8 minuten doorgaat. Waarbij dus vaak 1 geslaagde actie in een pot de beslissing tot gevolg heeft. Niet bepaald een kijkspektakel.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Kilkenny schreef: 28 jul 2021, 12:30
Dat judo vind ik verder niet veel aan overigens. Een hoop getrek, gesjor en geduw, veel gelijke spellen met 'golden scores' tot gevolg waar het geduw, gesjor en getrek soms dooleuk nog 8 minuten doorgaat. Waarbij dus vaak 1 geslaagde actie in een pot de beslissing tot gevolg heeft. Niet bepaald een kijkspektakel.
Ik heb bij judo nog steeds dat beeld van Huizinga op mijn netvlies met aanvallend spel en ippons binnen 2 minuten. Maar dit was inderdaad echt slaapverwekkend, zowel bij de mannen als de vrouwen. Die sport is zwaar gedevalueerd.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 27 jul 2021, 12:14 Nog maar een paar sporten met falende atleten: basketbal, tafeltennis, judo, beachvolleybal, badminton en triatlon. Lekker bezig hoor! En tussendoor nog een fietscrosser en wielrenster die tegen officials aanrijden in de training. Alleen het zeilen gaat goed \:D/
En dan goud pakken!
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

De voetbaldames godzijdank net op tijd uitgeschakeld. Net voordat ik naar de oogarts moest.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Langedijk schreef: 30 jul 2021, 14:14 De voetbaldames godzijdank net op tijd uitgeschakeld. Net voordat ik naar de oogarts moest.
In vergelijking met Feyenoord gisteren speelden ze best wel goed.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Voltreffer Vick schreef: 30 jul 2021, 15:30 In vergelijking met Feyenoord gisteren speelden ze best wel goed.
😂😂😂
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Voltreffer Vick schreef: 30 jul 2021, 15:30 In vergelijking met Feyenoord gisteren speelden ze best wel goed.
Feyenoord heb ik gelukkig niet gezien. Deze 3 vergooide uren vond ik al erg genoeg.

Die 25 seconden van Henk waren trouwens ook indrukwekkend. Respect voor die fietscrosser met zijn gebroken knie.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 30 jul 2021, 18:30 Feyenoord heb ik gelukkig niet gezien. Deze 3 vergooide uren vond ik al erg genoeg.

Die 25 seconden van Henk waren trouwens ook indrukwekkend. Respect voor die fietscrosser met zijn gebroken knie.
Jij moet een biertje gaan drinken met vriend en bijkletsen over tijd verspillen met kijken naar dingen waar je een hekel aan hebt. :lol:

Henk had in het landentoernooi in de 8e finale ofzo tegen dezelfde tegenstander een nog indrukwekkender 19 seconden. :shock:
Om in de beslissende pot in die 8e finale toch van die man te winnen en de ploeg door te helpen. Toch karakter.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

En Goud voor Kyran Badloe bij het windsurfen. Waarbij de italiaan die hem eerder nog een diskwalificatie aansmeerde nu zelf gediskwalificeerd werd en buiten de medailles viel. :D
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Kilkenny schreef: 05 aug 2021, 10:28 https://www.ad.nl/dossier-olympische-sp ... ~afc75a67/
6 jaar geleden hartinfarct! =D>
Sowieso uitstekende Spelen van Nederlandse kant, na een dramatische start. Tot dusver handhaven we ons op de medaillespiegel al een hele tijd in een groepje met Duitsland, Italië en Frankrijk. Dan heb je al met al weinig te klagen.
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Moet altijd een beetje lachen na de finish bij de dames-atletiek.
Nadat alle deelneemsters over de finish zijn, worden er van die plichtmatige
"hugs" uitgedeeld zoals alleen vrouwen dat kunnen!
Een vage slappe omhelzing waarbij men elkaar nauwelijks aankijkt
en eigenlijk liever niet aanraakt. Zo van:"Gefeliciteerd kreng!"
Tropex21
Teletext-supporter
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 mar 2021, 01:41

https://en.finevpn.org/ technology is required by any firm, no matter how large or little, to ensure secure communication with its workers who work in different places around the country. Communication expenses will be a significant burden on an organization when it has operations in multiple locations and when its employees are always on the go, communicating with one another across wired or unwired lines.
Plaats reactie