Wielrennen

Formule 1, Tennis, Fierljeppen, in dit subforum kan erover gepraat worden
AlkmaarForever
Ben-Sider

Langedijk schreef: 25 okt 2020, 19:38Na de Tour de tweede blunder van een Nederlandse ploeg.
Feitelijk is het een Duitse ploeg. :wink:
MO7
Beheerder

Ik kan die sport echt niet serieuzer nemen dan darts of showworstelen. Hooguit bij Olympische Spelen gaat het gewoon om de eer en wie er het eerste zonder afspraken of dopinghulp bij de streep is.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Langedijk
Barry

AlkmaarForever schreef: 25 okt 2020, 20:22 Feitelijk is het een Duitse ploeg. :wink:
Dan is het niet erg dat ze verloren hebben :wink:
Langedijk
Barry

MO7 schreef: 25 okt 2020, 20:36 Ik kan die sport echt niet serieuzer nemen dan darts of showworstelen. Hooguit bij Olympische Spelen gaat het gewoon om de eer en wie er het eerste zonder afspraken of dopinghulp bij de streep is.
Ik ben het met je eens dat die teams veel te groot zijn en het grote geld ook hier bepaalt. Maar die etappe over de Stelvio bijvoorbeeld was gewoon een lust voor het oog met individuele gevechten in een prachtig landschap. Als je dat vergelijkt met darts, waar kunnen we voetbal dan mee vergelijken? Domino?
MO7
Beheerder

Van het weekend in Venlo was het in ieder geval een spelletje met een doorgestoken kaart.
Kilkenny
Moderatort

MO7 schreef: 25 okt 2020, 20:36 Ik kan die sport echt niet serieuzer nemen dan darts of showworstelen. Hooguit bij Olympische Spelen gaat het gewoon om de eer en wie er het eerste zonder afspraken of dopinghulp bij de streep is.
Dat heb je al een paar keer geroepen maar je leest dit topic nog steeds. Hoeft niet natuurlijk.
MO7
Beheerder

Ik verbaas mij er gewoon steeds over hoe normaliter redelijk denkende mensen compleet opgaan/meegaan in dit circus. Dat Belgen hier massaal intrappen is tot daar aan toe, maar hoe vaak moet je bedonderd worden voor je het doorkrijgt?
Plaats reactie