Vraag het je medeforumgebruikers V

Slap lullen? Forumspelletjes? Geile wijven? Hier mag het allemaal!
Aliethegame
Supporter
Berichten: 168
Lid geworden op: 12 sep 2006, 06:51
Locatie: Dublin

Aliethegame schreef:Even vraagje uit interesse. Wat vinden jullie ervan als AZ een app heeft waar je tickets vanaf je telefoon kan bestellen? Waarje vanaf je telefoon in de azfanshop items kan bestellen of tijdens een wedstrijd met elkaar kan connected terwijl je in het stadion zit? Ideetjes suggesties? Graag jullie mening
Kan ik wat meer reacties krijgen omtrent mijn vraag bovenstaand? Zover heeft er maar 1 persoon geantwoord. Alvast bedankt!
Vak W
Gebruikersavatar
Meteor
Oude garde
Berichten: 1064
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:09
Locatie: B.T. 9

Persoonlijk zou ik er geen gebruik van maken, maar ik ben wel benieuwd waarom je dit wil weten. Heb je plannen?
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3150
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Totaal geen behoefte aan. Alles wat ik bestel, bij AZ of elders online, doe ik toch via mijn pc. Daar vind ik zo'n schermpje net even te veel gemartel voor. Maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat wel willen. Ben alleen bang dat die groep te klein is om het voor elkaar te krijgen.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

ik zou het al prettig vinden als we gewoon het internet kunnen gebruiken in het stadion.
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Gebruikersavatar
Meteor
Oude garde
Berichten: 1064
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:09
Locatie: B.T. 9

Ook dat hoeft van mij niet. Hoe minder mensen met een smartphone in hun handen staan in het stadion, hoe beter.
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

Ik wil gewoon in de rust en vlak na de wedstrijd even de andere uitslagen/ tussenstanden kunnen zien.
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6508
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

RULEAZ schreef:Ik wil gewoon in de rust en vlak na de wedstrijd even de andere uitslagen/ tussenstanden kunnen zien.
Als die nu gewoon vaker op het scorebord langskomen zoals bij veel andere clubs, dan is iedereen ook van dat probleem af.
RJK
Supporter
Berichten: 178
Lid geworden op: 28 feb 2007, 22:59
Locatie: Alkmaar

In het kader van 80 jarig jubileum van AFC"34 word er naast vele activiteiten zoals een wedstrijd tegen AZ op 5 juli zaterdag 10 mei een 35plus 7 tegen 7 toernooi gespeeld. Heb je een team geef je dan op via dé website.
Ik sta er mee op en ga er mee naar bed .. .. ..
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Wat is een mooiere 3d ervaring, op een tv met actieve 3d of passieve 3d?
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Had er al veel over gelezen.
Ik neig zelf naar actieve 3D. Maar tegenwoordig ondersteunen de meeste tv's passieve 3d. Bedankt iig.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ik heb een topmodel Samsung TV met passieve 3d, maar ik moet bekennen dat ik nauwelijks meer 3d kijk nu de nieuwigheid er van af is. Ik zou het geen overdreven grote rol laten spelen in je keuze voor een TV, in ieder geval.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
damian~b~side
Teletext-supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 apr 2014, 17:01

Hallo ik heb een vraag over de laatste competitiewedstrijd van AZ ik zou graag met me neefje naar die wedstrijd wille maar wij hebben beide geen clubcard. Wie zou ons daarbij willen helpen
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Vergeet het maar, door problemen met Feyenoordfans bij uitwedstrijden dit seizoen valt er zeker bij deze wedstrijd niets te regelen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
AZ-Alkmaarder
Supporter
Berichten: 184
Lid geworden op: 21 dec 2004, 19:50
Locatie: Alkmaar

Misschien staat het ook wel gewoon op internet maar het zou me niks verbazen als er meer mensen zijn die het zich afvragen. Wat hebben de 5e en 6e officials in hun hand (dat soort van stokje)? En nog een vraag over deze assistent scheidsrechters, waarom staan zij als je voor het doel staat aan de rechterkant van het doel, de kant waar ook de grensrechters zich bevinden? Nu staan er in die hoek 2 assistentscheidsrechters en aan de andere kant van het doel staat nu niemand.
Vakkie T
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Alle assistenten hebben een stokje met een knop erop waarmee ze de scheids een seintje kunnen geven om hem te attenderen op iets.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Spoenk
Supporter
Berichten: 159
Lid geworden op: 22 jul 2005, 18:36
Locatie: Heerhugowaard

En de positie heeft te maken met de looplijnen van de scheids. In mijn ogen ook belachelijk.
"Bij AZ is spel te zien zoals je dat zelden aanschouwt op de Nederlandse velden. Het voetbal is gelardeerd met doelpunten die voortkomen uit lange, gesponnen aanvallen."

私の中心があるところAZ のクラブ
Gebruikersavatar
Plien
Reservespeler
Berichten: 1685
Lid geworden op: 27 apr 2007, 11:14
Locatie: Nieuw-Vennep

Gesproken met de DJ en over en weer meningen en suggesties uitgewisseld.
Zouden jullie forumbezoekers mij in een PB woensdagavond of donderdag wat feedback willen geven over de muziek woensdagavond? Wordt zeer op prijs gesteld. bedankt!
Dreaming and doing are different things.
Eerste wedstrijd: 14 januari 1973 AZ '67 - FC Twente (2-2)
Aliethegame
Supporter
Berichten: 168
Lid geworden op: 12 sep 2006, 06:51
Locatie: Dublin

Meteor schreef:Persoonlijk zou ik er geen gebruik van maken, maar ik ben wel benieuwd waarom je dit wil weten. Heb je plannen?
Helaas heeft AZ nee gezegd omdat ze schijnbaar al bezig zijn met wat nieuwe ontwikkelingen. Het wereldje van de voetbal is nog beperkt en ingedekt al komt het neer op app-development. Ik werk zelf voor de firma Salesforce.com (nr 1 wereldwijd met CRM oplossingen en een platform aanbieder). Afas heeft alles binnen AZ geregeld en de systemen aangeleverd ook al is Afas niet geheel onbekend maar zeker niet sterk in zijn marketingspositie.

Jammer om te zien dat PSV inmiddels begonnen is: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=211414" onclick="window.open(this.href);return false;

Tevens werken wij met grote klanten zoals Man City, Everton, Man United etc...missed change for AZ so!
Vak W
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

Laat AZ eerst maar eens voor goede wifi zorgen.
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Plaats reactie