Vraag het je medeforumgebruikers V

Slap lullen? Forumspelletjes? Geile wijven? Hier mag het allemaal!
Gebruikersavatar
NAKZ
Fanatic
Berichten: 589
Lid geworden op: 26 jan 2004, 16:57
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Zodat iedereen nog meer met z'n telefoon bezig is en de sfeer tot grote hoogten kan stijgen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

NAKZ schreef:Zodat iedereen nog meer met z'n telefoon bezig is en de sfeer tot grote hoogten kan stijgen.
Klapperen en Internetten tegelijk is lastig dus dat is positief. En op de hoogte blijven van de tussenstanden is ook wel prettig.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Onderhond
Fanatic
Berichten: 648
Lid geworden op: 03 jun 2005, 07:16
Locatie: half uurtje rijden van het stadion
Contacteer:

Wat is een goed programma voor mijn Windowsphone om films (AVi of DivX formaat) af te kunnen spelen?
It's a joke, not a dick. Don't take it so hard.
Gebruikersavatar
Onderhond
Fanatic
Berichten: 648
Lid geworden op: 03 jun 2005, 07:16
Locatie: half uurtje rijden van het stadion
Contacteer:

Onderhond schreef:Wat is een goed programma voor mijn Windowsphone om films (AVi of DivX formaat) af te kunnen spelen?
Schijnbaar een hele moeilijke vraag?
It's a joke, not a dick. Don't take it so hard.
Gebruikersavatar
Pickel
Supporter
Berichten: 140
Lid geworden op: 26 nov 2005, 07:49
Locatie: Limmen
Contacteer:

@Onderhond => het is ook een lastig onderwerp. Wacht tot augustus. Schijnbaar komt dan de oplossing met een VLC Player. Die speelt alles af.
retteketetteketet_____________________________AZ
Patee
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 aug 2013, 07:54

Onderhond schreef:Schijnbaar een hele moeilijke vraag?

WP8 of 7? Schijnbaar converteert Zune automatisch .avi bestanden naar een afspeelbaar formaat tijdens het synchroniseren. Voor WP8 zou je deze kunnen proberen, schijnt goed te zijn en ondersteunt .srt bestanden, maar is wel een betaalde app.
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

Pickel schreef:@Onderhond => het is ook een lastig onderwerp. Wacht tot augustus. Schijnbaar komt dan de oplossing met een VLC Player. Die speelt alles af.
Bij de iOS versie werkt dit super. Speelt alles af, zet alles om.

Schijnbaar nog niet te krijgen via Windows? Dan is het wachten inderdaad!
Geen gelul, drink een pul!!
Gebruikersavatar
Onderhond
Fanatic
Berichten: 648
Lid geworden op: 03 jun 2005, 07:16
Locatie: half uurtje rijden van het stadion
Contacteer:

Pickel schreef:@Onderhond => het is ook een lastig onderwerp. Wacht tot augustus. Schijnbaar komt dan de oplossing met een VLC Player. Die speelt alles af.
Hoe zit dat met Android dan??? Welke App is daar handig om films mee af te spelen?
It's a joke, not a dick. Don't take it so hard.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Daar heb je keuze zat, waaronder de beta van VLC.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Wie weet welke tv zender morgen die Europese Super Cup toestand tussen Real Madrid en Sevilla uitzendt?
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Gewoon op Nederland 3.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Dat mensen zich kunnen opladen voor zulke kolder...
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Het is een wedstrijd. Ik kijk graag voetbal. Het zullen minder grote koekenbakkers zijn dan die waar ik heel het weekend naar gekeken heb. :)
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Als je nou zo'n bron van Sieb Oostindie zou willen vinden, dan zou bij mij de naam van Fortes Rodriguez te binnen schieten. Gek he? Werkt die nog bij AZ eigenlijk ? Ik denk dat ik deze wilde associatie heb omdat hij in het verleden eens een speler op ging halen van het vliegveld, ik meen Lodeiro, en dat ajax deze speler toen voor AZ's neus, op het vliegveld, wegkaapte. Heb er zelfs wel eens een tekening van gemaakt hoe dat ging.

Ik moet nog weer grinniken als ik daaraan terugdenk. Dan krijg je als medewerker het verzoek een nieuwe speler af te halen op het vliegveld. En dan kom je terug en moet je vertellen dat ajax 'm heeft. haha.
Glory Hunter
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Weet iemand waarom zoveel voetballers tegenwoordig van die Jihad-baardjes hebben?
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Zoals Ruud Booijmans?

Misschien omdat het erg in is om koppen af te hakken. En als je zo'n baardje hebt, dan mag je dat. En mag je ook veel vrouwen hebben. geloof ik.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

vriend schreef:Weet iemand waarom zoveel voetballers tegenwoordig van die Jihad-baardjes hebben?
Ook wel genoemd: "Haatbaarden"
Waarschijnlijk aanhangers van een achterlijke godsdienst.
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

Jack schreef:Zoals Ruud Booijmans?

Misschien omdat het erg in is om koppen af te hakken. En als je zo'n baardje hebt, dan mag je dat. En mag je ook veel vrouwen hebben. geloof ik.
Ruud Boymans wil gewoon een statement maken tégen Geert Wilders.
Geen gelul, drink een pul!!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Jack schreef:Zoals Ruud Booijmans?

Misschien omdat het erg in is om koppen af te hakken. En als je zo'n baardje hebt, dan mag je dat. En mag je ook veel vrouwen hebben. geloof ik.
AZraamklA schreef:Ruud Boymans wil gewoon een statement maken tégen Geert Wilders.
Oh, dus voetballers gebruiken hun uiterlijk om de aandacht te vestigen op zaken die niets met voetbal te maken hebben.

Daar had Marco van Basten nooit geen last van. Van die behoefte bedoel ik. Die maakte gewoon doelpunten.
Disclaimer:
Toelichting
In het verleden werden dubbele ontkenningen als Ik maak nooit geen fouten wel afgekeurd omdat hiermee eigenlijk het tegendeel zou worden beweerd van wat men bedoelt: de ene ontkenning zou de andere opheffen. Tegenwoordig wordt ingezien dat deze dubbele ontkenningen een versterkende functie hebben. De ontkenning wordt ermee niet ontkracht, maar juist beklemtoond: Dat heb ik nooit niet gedaan (nooit niet = 'absoluut nooit'); Daar heb ik niks geen zin in (niets geen = 'helemaal geen'). Over de vraag of deze dubbele ontkenningen fout zijn, verschillen de naslagwerken van mening.
Glory Hunter
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Afbeelding
Tim Howard - Everton
Afbeelding
Adnane Tighadouini - NAC
Afbeelding
Maar ook: Achenteh van Vitesse.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Plaats reactie