Anti 020 Topic IV

Slap lullen? Forumspelletjes? Geile wijven? Hier mag het allemaal!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Keeper Onana lijkt met zijn plaspilactie Overmars en consorten zo'n 20-28 miljoen door de neus geboord te hebben.
Waar eerder gesproken werd over transfersommen van 30 miljoen euro, zal de keeper nu hangende de uitspraak in zijn zaak voor 2 miljoen mits geschorst of 9 miljoen mits vrijgesproken naar Arsenal vertrekken.


Dat is pas nieuws :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 01 jun 2021, 10:38 Keeper Onana lijkt met zijn plaspilactie Overmars en consorten zo'n 20-28 miljoen door de neus geboord te hebben.
Waar eerder gesproken werd over transfersommen van 30 miljoen euro, zal de keeper nu hangende de uitspraak in zijn zaak voor 2 miljoen mits geschorst of 9 miljoen mits vrijgesproken naar Arsenal vertrekken.


Dat is pas nieuws :lol:
In februari betrapt, een terechte straf gekregen van een jaar schorsing: ik snap dat je als club in hoger beroep gaat, maar waarom zou men strafvermindering geven na al vier maanden? Op basis van wat?

Verheugende berichten over de centjes, dat wel 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Wat is dat toch met (ex)-020 spelers en hun hart.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Forza AZ schreef: 12 jun 2021, 17:19 Wat is dat toch met (ex)-020 spelers en hun hart.
Geen gevolg van de doping die ze zeer zeker niet gebruiken :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Forza AZ schreef: 12 jun 2021, 17:19 Wat is dat toch met (ex)-020 spelers en hun hart.
Harteloze club
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Niet dat het mij kan schelen aangezien het om die ándere kutclub uit Rotjeknor gaat, maar het gaat me om het principe: nu wil die kutclub uit amsterdam de enige speler bij feyenoord die nog enigszins kan voetballen kopen: Berghuis; qua rotkarakter past ie wel bij al die omhoog gevallen eikeltjes………
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 22 jun 2021, 17:28 Niet dat het mij kan schelen aangezien het om die ándere kutclub uit Rotjeknor gaat, maar het gaat me om het principe: nu wil die kutclub uit amsterdam de enige speler bij feyenoord die nog enigszins kan voetballen kopen: Berghuis; qua rotkarakter past ie wel bij al die omhoog gevallen eikeltjes………
Tja, dank zij die naaiclausule die Berghuis in zijn contract had laten opnemen nog voor een absoluut schijntje ook. Je kan het 020 niet eens kwalijk nemen.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Kilkenny schreef: 22 jun 2021, 19:55 Tja, dank zij die naaiclausule die Berghuis in zijn contract had laten opnemen nog voor een absoluut schijntje ook. Je kan het 020 niet eens kwalijk nemen.
Ik neem 020 álles kwalijk. Het maakt eigenlijk niet uit wat ze doen 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik vind het stiekem echt fantastisch dat ajax, PSV en Wolfsburg interesse hebben. Dit is dat laatste dominosteentje dat gaat vallen bij Feyenoord. Althans, ik hoop dat ze nu definitief topclub af zijn als hij weg is.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 22 jun 2021, 21:48 Ik neem 020 álles kwalijk. Het maakt eigenlijk niet uit wat ze doen 😉
Daar zit je in ieder geval in het goede topic voor. :)
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Ingewijden stellen dat ten tijde van de contractverlenging in 2019 geen gelimiteerde transfersom is opgenomen, maar een overeenkomst is gesloten over een minimale opbrengst en dat houdt in de praktijk in dat club en speler samen de markt verkennen om een veel grotere transfersom te realiseren. Het bedrag boven de minimale opbrengst wordt dan gedeeld. In de regel blijft het minimum-bedrag dan geheim.

Feyenoord heeft in de voorbije maanden, opvallend genoeg al, geen enkel commentaar gegeven op het bedrag van vier miljoen euro dat is gaan circuleren. De vraag is daarom of deze transfer, die uiteindelijk wel zal plaatshebben, zonder een juridische strijd tot stand komt. Gelet op zijn status als Oranje-international en topscorer in het afgelopen seizoen is hij in de ogen van Feyenoord vele miljoenen waard.
Bron:NHD
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Des te meer beide partijen elkaar de laan uit vechten, des te vrolijker de rest van Nederland zal worden.
En dat allemaal om een ex-AZ speler :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 23 jun 2021, 14:28 Des te meer beide partijen elkaar de laan uit vechten, des te vrolijker de rest van Nederland zal worden.
En dat allemaal om een ex-AZ speler :wink:
Ik denk dat de speler eigenlijk al heeft gekozen.
Of hij moet Mark v. Bommel gaan volgen naar Duitsland.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

G-Vak schreef: 23 jun 2021, 16:51 Ik denk dat de speler eigenlijk al heeft gekozen.
Of hij moet Mark v. Bommel gaan volgen naar Duitsland.
Berghuis zit er voor een combinatie van geld en zijn plekje bij Oranje warm houden.

Ik ben benieuwd. Als Feyenoord gaat procederen kunnen we lachen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
MarkusHenriksen19
Supporter
Berichten: 181
Lid geworden op: 31 jan 2019, 07:00

G-Vak schreef: 23 jun 2021, 16:51 Ik denk dat de speler eigenlijk al heeft gekozen.
Of hij moet Mark v. Bommel gaan volgen naar Duitsland.
Het zal pas erg zijn als de transfer uiteindelijk niet doorgaat, dan is het een publiek geheim dat de aanvoerder van Feyenoord liever in Amsterdam had gespeeld. Overigens gun ik hem het beste (als oud-AZ speler, maar hij komt behoorlijk goed weg met zijn rotschoppen), maar hij moet wel weten waar hij aan gaat beginnen. Hij maakt er in ieder geval geen vrienden mee in Rotterdam, vooral bij het clubje dat je beter te vriend kan houden. Overigens is datzelfde volk in Amsterdam geen haar beter en net zo triest
Maarten Martens is de enige speler van deze eeuw die de beker én landstitel als speler won. Als trainer is het je ook gegund

Eerste wedstrijd: AZ-Aalesunds FK 6-0 (25-8-2011, vEL)

>Huiberts, wijs ook BMI de deur én volg gerust zelf!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=390417

De wolf vergat even zelfs de schaapskleren, maar staat wel in de wei te mekkeren.

Iedereen prikt hier toch doorheen? Wat een VVD mentaliteit dit.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Wat heeft Virgil van Dijk hier nou weer mee te maken?
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

MO7 schreef: 29 jun 2021, 13:33 Wat heeft Virgil van Dijk hier nou weer mee te maken?
???
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

salmonyappi schreef: 30 jun 2021, 21:58???
Wat een V(irgil) V(an) D(ijk) mentaliteit dit.
:wink:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Forza AZ schreef: 01 jul 2021, 07:16:wink:
Diep! 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie