Anti 020 Topic IV

Slap lullen? Forumspelletjes? Geile wijven? Hier mag het allemaal!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

MO7 schreef: 17 feb 2021, 18:20 Nog 268,5 miljoen te gaan en dan zijn ze stuk. [-o<
Kunnen we dat niet wat versnellen? Kan het dak (en de rest) van die betonbak niet instorten?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3135
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Die is alleen niet van hun, dus dat schiet niet op.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Toppertje die Argentijnse recidivist. :lol:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AlkmaarForever schreef: 18 feb 2021, 21:30 Toppertje die Argentijnse recidivist. :lol:
Want? Wat heb ik gemist?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Keurige terugspeelbal waar de 1-0 uit valt.

Helaas nu 1-1, wat een schwalbe in de 16 van diezelfde kwal.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Godverdomme, nog 1-2 ook.
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Nou ja, wel terecht natuurlijk, maar daarom zou die 1-0
als eindstand wel grappig zijn geweest.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Wij krijgen een bizarre rode kaart tegen Rijeka en ajax krijgt nu een bizarre strafschop kado tegen Lille. Het verschil in een notendop.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 18 feb 2021, 22:17 Wij krijgen een bizarre rode kaart tegen Rijeka en ajax krijgt nu een bizarre strafschop kado tegen Lille. Het verschil in een notendop.
Zou dat voortrekken van ajax dat we in Nederland gewend zijn ook in Europa doorsijpelen?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Langedijk schreef: 18 feb 2021, 22:17 Wij krijgen een bizarre rode kaart tegen Rijeka en ajax krijgt nu een bizarre strafschop kado tegen Lille. Het verschil in een notendop.
In de slow-motion herhaling zie je dat hij een duw krijgt in z'n zij. Vind ik niet gek dat daar een strafschop voor gegeven wordt.
MarkusHenriksen19
Supporter
Berichten: 181
Lid geworden op: 31 jan 2019, 07:00

AlkmaarForever schreef: 18 feb 2021, 21:45 Godverdomme, nog 1-2 ook.
Het vervelende is dat enerzijds AZ voordeel heeft bij goede prestaties van alle Nederlandse clubs (bijvoorbeeld een kans op pCL als Nederland nog meer stijgt en we 2e worden, of directe plaatsing pEL). Maar anderzijds worden elk jaar de verschillen nog groter waardoor zelfs PSV lijkt af te haken voor de landstitel. Ergens zie ik het wel gebeuren dat wij onze (klein) kinderen kunnen vertellen dat FC Twente, AZ of Feyenoord ooit nog eens landskampioen werden zoals een EC1/CL winst van een Nederlandse club ook een utopie is geworden. Nu zijn de verschillen altijd groot geweest, maar waar een Benfica in de jaren zeventig groot was door zijn aanhang, heb je nu een malafide sjeik, iemand uit een voormalige Sovjet-republiek of een dorpsclub uit Engeland
Maarten Martens is de enige speler van deze eeuw die de beker én landstitel als speler won. Als trainer is het je ook gegund

Eerste wedstrijd: AZ-Aalesunds FK 6-0 (25-8-2011, vEL)

>Huiberts, wijs ook BMI de deur én volg gerust zelf!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

ESPN-analist Kenneth Perez viel tijdens de slotfase van Lille-ajax van de ene verbazing in de andere. Arbiter Ivan Kruzliak gaf een penalty aan de Amsterdammers, werd ingeseind door de VAR, bekeek de beelden nog eens terug en bleef tóch bij zijn beslissing: Dusan Tadic scoorde voor ajax, dat volgens Perez goed wegkwam.

Collega Kees Kwakman vond dat ajax 'een beetje hulp' kreeg van de Slowaakse scheids en Perez was het hier roerend mee eens. "ajax verdiende het op basis van het spel, maar het is natuurlijk een regelrechte schande", aldus de geboren Deen. "Die pannenkoek krijgt van de VAR ook nog de kans om het te herstellen..."
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Idrissi speelt tegenwoordig bij ajax. hehe.. dat vind ik grappig.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Jack schreef: 19 feb 2021, 14:03 Idrissi speelt tegenwoordig bij ajax. hehe.. dat vind ik grappig.
Want? Ik lach me dood........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

salmonyappi schreef: 19 feb 2021, 16:32 Want? Ik lach me dood........
dribbel dribbel .. bal kwijt. Een slechte speler. Ging altijd met de bal voor een tegenstander staan, probeerde dan een actie en raakte nagenoeg altijd de bal kwijt. Ik schiet nog in de lach als ik bedenk hoe vaak hij hetzelfde fout deed. Dat ajax 'm nu heeft is grappig. Kennelijk verzwakt ajax zichzelf ook met zogenaamde 'versterkingen'. Het kopen van spelers verzwakt een club net zo gemakkelijk als dat het een club zogenaamd versterkt.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

ajax heeft angst voor de toekomst; komt alles financieel wel goed de komende tijd? De jaarcijfers waren ook zorgwekkend met een eigen vermogen van ruim 268 miljoen. En dan lees je dit op voetbalzone:

Zondag, 21 februari 2021 om 10:46 • Chris Meijer
ajax heeft concrete belangstelling voor Claudinho, zo meldt het Braziliaanse Yahoo Esportes. Een afvaardiging van de Amsterdammers zou reeds om de tafel hebben gezeten met de entourage van de 24-jarige aanvallende middenvelder én officials van zijn club Red Bull Bragantino. Er wordt gemeld dat ajax zelfs al een bod van vijftien miljoen euro zou hebben uitgebracht op Claudinho
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

salmonyappi schreef: 21 feb 2021, 22:10 De jaarcijfers waren ook zorgwekkend met een eigen vermogen van ruim 268 miljoen.
Dat waren halfjaarcijfers. ajax hanteert - net als AZ - een gebroken boekjaar.
ajax is gewoon bezig om zich te verzekeren van een koppositie in Nederland. En daarmee een jaarlijkse startpremie in de CL. Alles moet daar voor wijken.

En dan haal je inderdaad Haller. En Idrissi.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Al die ajax neuzen heel het jaar huilen over AZ die naar het CAS stapt.

En nu stappen ze zelf naar het CAS omdat pillenboer onana toevallig op die ene dag van de controle een doping maskerend middeltje heeft genomen. En hij kreeg al de minimumstraf... Dat ze hem 2 jaar mogen geven. Calimeros
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

capefear schreef: 23 feb 2021, 09:49 Dat bedoel ik; 22 miljoen uitgeven aan een speler en 3 miljoen aan staatssteun ontvangen. :?
Grappig om de gedachtenkronkels van supporters uit Amsterdam te lezen.
Die 3 miljoen zou dan magisch puur voor het kantoorpersoneel zijn... want dat is blijkbaar een gescheiden BV binnen de ajax NV ofzo?
Het zou daarnaast onmogelijk zijn geweest om ook maar een cent uit de 22 miljoen die voor Haller betaald is over te hevelen naar dat magische losse budget voor kantoorpersoneel.

Make that the cat wise :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

DeZuivelDuivel schreef: 23 feb 2021, 10:01 Grappig om de gedachtenkronkels van supporters uit Amsterdam te lezen.
Die 3 miljoen zou dan magisch puur voor het kantoorpersoneel zijn... want dat is blijkbaar een gescheiden BV binnen de ajax NV ofzo?
Het zou daarnaast onmogelijk zijn geweest om ook maar een cent uit de 22 miljoen die voor Haller betaald is over te hevelen naar dat magische losse budget voor kantoorpersoneel.

Make that the cat wise :lol:
Misschien hebben ze daar toch een creatievere boekhouder.
Ik zeg ook zo vaak tegen mijn boekhouder als ZZPer 'kun je er nou niets meer uit halen, dan enkel TOZO steun'
Plaats reactie