Anti 020 Topic IV

Slap lullen? Forumspelletjes? Geile wijven? Hier mag het allemaal!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Van Voetbalzone.
Hugo Borst heeft in zijn wekelijkse column in het Algemeen Dagblad hard uitgehaald naar Mohamed Ihattaren. De columnist ziet het niet gebeuren dat de middenvelder bij ajax zijn voetbalcarrière op de rit krijgt. “Hij heeft bij PSV 1001 kansen gehad en hij heeft ze niet gepakt. Omdat hij zichzelf geen pijn kan doen”, aldus Borst.

“ajax gaat hem genezen”, schrijft Borst cynisch in zijn column. “Ik wil de boel heus niet grondig verpesten. Maar hebben we niet allemaal genoeg gezien? Wonderen bestaan niet. Het is echt niet zo dat je gezond wordt als je water drinkt op De Toekomst. Er is daar geen heilige bron. Niemand van die club is verlicht. Sorry. De waarheid is: iedereen die ajax 1 haalt, heeft ongelofelijk hard moeten werken, die heeft tegenslagen moeten overwinnen, die is vaak verdrietig geweest, in huilen uitgebarsten.

De columnist gelooft niet Ihattaren de intrinsieke kracht heeft om na zijn periodes bij PSV en Sampdoria opeens te slagen bij ajax. “De ware voetballiefhebber zou het zo graag geloven, dat Mo gered is nu hij bij ajax zit”, aldus Borst. “Die indruk bestaat. Dat-ie daar weer de ge-wel-di-ge voetballer wordt die hij ehhh, nooit geweest is. Want dat is het: alle voetbalkenners hebben beweerd dat hij uitzonderlijk was. Onlangs zei Wim Kieft, een heerlijke cynicus, het weer. Ik wist niet wat ik hoorde.”
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

N.a.v. de column van Hugo Borst:
Die jongen zal snel beseffen dat het geen speeltuin is daar.
Hij zal hard moeten buffelen om weer op enig nivo te komen.
Maar als je die kop van Bogarde op je af ziet komen wil je wel..!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Hoewel diep triest gezien de reden, mogen we allen even een rondje gniffelen vanwege het vertrek van Overmars bij ajax.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 06 feb 2022, 22:43 Hoewel diep triest gezien de reden, mogen we allen even een rondje gniffelen vanwege het vertrek van Overmars bij ajax.
Weer zo’n aan zichzelf twijfelende geile vijftiger die wil weten of de jonge vrouwen hem nog willen…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Als je er door een club zonder enig moreel besef al uitgeflikkerd word, dan heb je er waarschijnlijk echt een bende van gemaakt. Alles afkopen is kennelijk mislukt, want het kan niet anders dan dat ze alles hebben gedaan om dit te voorkomen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

ja.. en toen gingen de AZ vrouwen naar ajax.. maar omdat AZ weer een vrouwenteam wil oprichten zetten de ex AZ speelsters de overmars dickpics in. en nou moet ie weg.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

MO7 schreef: 07 feb 2022, 07:32 Als je er door een club zonder enig moreel besef al uitgeflikkerd word, dan heb je er waarschijnlijk echt een bende van gemaakt. Alles afkopen is kennelijk mislukt, want het kan niet anders dan dat ze alles hebben gedaan om dit te voorkomen.
Begin december verlengde Overmars nog zijn contract. Ik verwacht dat het dus vooral iets is dat naar buiten is gekomen in de laatste twee maanden. Een week na de transferdeadline - 's avonds om 23.30 uur- volgt dan het persbericht...
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Macht corrumpeert.
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

Ferry schreef: 07 feb 2022, 09:20 Begin december verlengde Overmars nog zijn contract. Ik verwacht dat het dus vooral iets is dat naar buiten is gekomen in de laatste twee maanden. Een week na de transferdeadline - 's avonds om 23.30 uur- volgt dan het persbericht...
NRC stond op het punt om uit te pakken. Het zal echt niet 1 verkeerd gevallen whatsappje zijn vermoed ik gezien de consequentie. Er gaan zeker nog wel bij meer clubs lijken uit de kast komen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Heerlijk nieuws toch. Daar gaat het bolwerk. Rommelen met Gordon was blijkbaar niet genoeg voor die geile dwerg.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Overmars, de man die AZ mogelijk een kampioenschap door de neus heeft geboord:
https://www.nu.nl/voetbal/6098927/gudde ... mpact.html
we can come an end
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Onana, Promes, Labyad, negeren van coronaregels en nu dit weer. Men voelt zich onaantastbaar blijkbaar.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

The Voice, ajax... who's next. De KNVB!. Nijhuis lijkt me wel zo'n typje.. en Gözübüyük. Vandaar is het een klein stapje naar de VAR.

oh.. ik zie dat ze al begonnen zijn. Gudde over Overmars, en over Ronald Koeman. tja.. er komt een plekje vrij bij ajax.

Ik vind dat elke medewerker bij de KNVB met een clubvoorkeur ontslagen zou moeten worden.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

vriend schreef: 08 feb 2022, 00:15 Onana, Promes, Labyad, negeren van coronaregels en nu dit weer. Men voelt zich onaantastbaar blijkbaar.
Als v.d.Sar dit allemaal geweten heeft
mag hij ook zijn koffers pakken.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

vriend schreef: 08 feb 2022, 00:15 Onana, Promes, Labyad, negeren van coronaregels en nu dit weer. Men voelt zich onaantastbaar blijkbaar.
Met dank ook aan de bond die ze bij alles faciliteert en nooit bestraft.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Dat fucking ajax maakt weer eens winnende goal in de blessure-tijd. Zó irritant! Ze spelen al weken ver onder de maat tegen rechterrijtje-clubs, maar weten zich alleen te motiveren als ze tegen AZ spelen. Die arrogante klojo’s.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Toch wel lekker dat Onana meedeed vanavond. :lol:
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Die honden liggen eruit, mooi zo
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Dit was genieten met een hoofdletter G

Kost wel ons misschien wel een 3e CL ticket maar dat is dan maar zo
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

En weer huilie huilie dat t geen vrije trap was. Hij tikt m toch aan waardoor die gozer uit balans raakt?
Sowieso mooi voor die lamlul Blind die elke wedstrijd zo ongeveer bij elke beslissing reclameert en appelleert.
Laatst bij de bekerpot ergerde ik me al kapot aan dat gejank.
Plaats reactie