Anti 020 Topic IV

Slap lullen? Forumspelletjes? Geile wijven? Hier mag het allemaal!
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Lecompte schreef: 06 mar 2020, 05:45 Als je helemaal de opperste vorm van leedvermaak wil hebben moet je nu naar het forum van ajax showtime gaan.
Slaat jouw virusscanner dan geen alarm als je die lettercombinatie intoetst ;-)?

Laat me raden, wat hier geschreven werd vorig seizoen, toen we een slechte fase hadden, maar dan 5-10 x zoveel posts? Teneur Ten Hag weg, prutsers op het veld, anders spelen, Overmars weg en mogelijk vd Sar ook, gecombineerd met een richtingen strijd vanuit de diverse colonnes binnen de club ;-)?
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ook in tijden van crisis kan de kinderroof gewoon door gaan :
'Sten Kremers maakt de overstap van De Graafschap naar ajax, net als Harm Dieker in 2016. De zestienjarige doelman annex international van Nederland Onder-17 werd al langere tijd door de club uit Amsterdam in de gaten gehouden. (de Gelderlander)'
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 27 mar 2020, 11:12 Ook in tijden van crisis kan de kinderroof gewoon door gaan :
'Sten Kremers maakt de overstap van De Graafschap naar ajax, net als Harm Dieker in 2016. De zestienjarige doelman annex international van Nederland Onder-17 werd al langere tijd door de club uit Amsterdam in de gaten gehouden. (de Gelderlander)'
Lijkt mij dat hij beter veel kan spelen bij de O-17 van de Graafschap,
dan vechten voor je plekje bij ajax. Aantal keepers bij ajax intussen 52 ?
Ben ik trouwens de enige die vind dat deze website wat "flets" overkomt?
Alsof de zwarte letters wat minder zwart zijn?
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

G-Vak schreef: 27 mar 2020, 11:30 Lijkt mij dat hij beter veel kan spelen bij de O-17 van de Graafschap,
dan vechten voor je plekje bij ajax. Aantal keepers bij ajax intussen 52 ?
Ben ik trouwens de enige die vind dat deze website wat "flets" overkomt?
Alsof de zwarte letters wat minder zwart zijn?
Het kan zijn dat ajax hem opgepikt heeft omdat ze een blauwtje bij een van onze jongens gelopen hebben... dat ook nog :roll:
Er zal naar verluid 1tje uit hun jeugd vertrekken, dan moet je er natuurlijk 3 voor terug halen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

DeZuivelDuivel schreef: 27 mar 2020, 11:12 Ook in tijden van crisis kan de kinderroof gewoon door gaan :
'Sten Kremers maakt de overstap van De Graafschap naar ajax, net als Harm Dieker in 2016. De zestienjarige doelman annex international van Nederland Onder-17 werd al langere tijd door de club uit Amsterdam in de gaten gehouden. (de Gelderlander)'
Was het ook kinderroof als wij deze keeper nu hadden gehaald?
Gebruikersavatar
Ikkyu-San
Supporter
Berichten: 229
Lid geworden op: 06 okt 2013, 13:14
Locatie: Pn'Cras

Dario Hubner schreef: 27 mar 2020, 13:41 Was het ook kinderroof als wij deze keeper nu hadden gehaald?
Dat is een vraag die hoort in het ik-denk-best-genuanceerd-over-020-en-neem-anderen-graag-de-maa-topic
Kwaliteit voor minder geld, wie is daar niet op gesteld?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Dat gecalimero is net zo erg als 020. De zoon van Meerdink kwam ook van De Graafschap naar ons. Feit is dat die opleiding een lagere status heeft dan die van ons en 020, dus die overgang is niet discutabel want je kan zo'n jongen niet een betere opleiding ontzeggen.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

VI vanmorgen:
Wat is het beste elftal van ajax waarbij alleen spelers in aanmerking komen die sinds 2000 zijn uitgekomen voor de Amsterdammers? Die vraag stelden we aan clubwatcher Marco Timmer, die ook de nodige anekdotes deelt.
Komkommertijd, daar kan niemand iets aan doen, maar om dan je site met dit soort flauwekul te vullen...........🤢
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 13 apr 2020, 09:05 VI vanmorgen:



Komkommertijd, daar kan niemand iets aan doen, maar om dan je site met dit soort flauwekul te vullen...........🤢
Komkommertijd, daar kan niemand iets aan doen, maar om dan het forum met dit soort flauwekul te vullen......…. :mrgreen:
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Kilkenny schreef: 13 apr 2020, 18:38 Komkommertijd, daar kan niemand iets aan doen, maar om dan het forum met dit soort flauwekul te vullen......…. :mrgreen:
Grapjas. 😬
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

De socials van AZ worden platgegooid met super arrogante reacties van ajax supporters na het nieuws van vandaag (vooral instagram).

Ik gun die Amsterdammers echt helemaal niks meer, wat een kwallengehalte.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6508
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 25 mei 2020, 18:57 De socials van AZ worden platgegooid met super arrogante reacties van ajax supporters na het nieuws van vandaag (vooral instagram).

Ik gun die Amsterdammers echt helemaal niks meer, wat een kwallengehalte.
De ware aard van die grafclub komt zo weer even duidelijk aan de oppervlakte. Ook wel goed voor iedereen om dat weer even duidelijk te kunnen zien.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Ondanks dat het er voor 020 op lijkt dat die beste CL plek geregeld is, merk je aan alle reacties dat men daar erg zenuwachtig is voor een andere beslissing.
Die zenuwen / angst zijn best vermakelijk O:)
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Falcx
Fanatic
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 okt 2005, 20:25
Locatie: Heerhugowaard

ajax heeft Kudus gehaald voor 9 miljoen.

Wel grappig om de filmpjes te kijken, dan kun je zien dat zijn speelstijl (en gebrek aan overzicht) vergelijkbaar is met Bruma van PSV :lol:
Sterker nog, de fameuze compilatiefilmpjes van Bruma laten meer voetbalintelligentie zien.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6494
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Falcx schreef: 15 jul 2020, 14:25 ajax heeft Kudus gehaald voor 9 miljoen.
Hoe kan je die transfer 'goed' praten, als je als club net 3,9 miljoen ontvangt voor 'steun' vanuit de NOW....
Gebruikersavatar
Falcx
Fanatic
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 okt 2005, 20:25
Locatie: Heerhugowaard

Ferry schreef: 15 jul 2020, 14:27 Hoe kan je die transfer 'goed' praten, als je als club net 3,9 miljoen ontvangt voor 'steun' vanuit de NOW....
Goede vraag.. Onnodig grote bedragen uitgeven, terwijl je gemeenschapsgeld opstrijkt. Ik verbaasde me er ook over dat de top 4 (dus ook AZ) gebruik maakt van de NOW.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ik neem aan dat Tata-steel ondertussen ook ijzererts blijft inkopen. Ik hoop van harte dat ook deze mislukt, maar de koppeling met de NOW-regeling vind ik wel erg populistisch.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6494
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

MO7 schreef: 15 jul 2020, 14:50 Ik hoop van harte dat ook deze mislukt, maar de koppeling met de NOW-regeling vind ik wel erg populistisch.
Dat mag je vinden. Ik vind dat bedrijven alleen NOW aan moeten vragen als ze het nodig hebben. En zo was deze ook bedoeld - volgens mij.
Met de (over-)volle selectie in Amsterdam en jeugdspelers die klagen geen kansen te krijgen op een training met de selectie (!) had ik als CFO misschien gezegd: nu is het geen goed moment om een speler van buiten te halen voor 9 miljoen.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Dit geldt eigenlijk voor alle clubs. Het is eigenlijk meer een Corona topic vraagstuk of een politiek topic vraagstuk, maar niet anti 020.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6494
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Kilkenny schreef: 15 jul 2020, 16:25 Dit geldt eigenlijk voor alle clubs. Het is eigenlijk meer een Corona topic vraagstuk of een politiek topic vraagstuk, maar niet anti 020.
Nee, het gaat hier juist om ajax. Andere clubs vragen NOW aan, maar heb ik nog niet kunnen betrappen op het aankopen van een 26e selectie speler voor 9 miljoen...
Plaats reactie