Ik wil even melden V

Slap lullen? Forumspelletjes? Geile wijven? Hier mag het allemaal!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Grappig, ik dacht daar gisteren na de wedstrijd toevallig aan. Dat het huidige AZ een type Van Galen/Perez mist. Bijvoorbeeld een speler die de speler van Mariupol opzoekt die al geel had gekregen om wellicht een tweede geel te forceren wat net de doorslag kan geven in een wedstrijd (zie Feyenoord gisteren ook).
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Van Galen zou nu nooit meer bij AZ terecht komen. Het was namelijk niet bepaald de ideale schoonzoon. Ik denk ook niet dat hij als winterschilder in een lullig Instagramfilmpje had opgetreden. Dan had hij degene die dat bedacht had wel een poffer op zijn neus gegeven.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

MO7 schreef: 09 aug 2019, 22:55 Van Galen zou nu nooit meer bij AZ terecht komen. Het was namelijk niet bepaald de ideale schoonzoon. Ik denk ook niet dat hij als winterschilder in een lullig Instagramfilmpje had opgetreden. Dan had hij degene die dat bedacht had wel een poffer op zijn neus gegeven.

Link: http://www.youtube.com/watch?v=JyyS5N2FYE0
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

:lol: Dat dit kennelijk in je parate geheugen zat is best zorgwekkend...
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

MO7 schreef: 09 aug 2019, 22:55 Van Galen zou nu nooit meer bij AZ terecht komen. Het was namelijk niet bepaald de ideale schoonzoon.
Ben bang dat je hierin nog wel eens gelijk kan hebben.
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

Afbeelding
Gebruikersavatar
Assendelft
Seizoenkaarthouder
Berichten: 495
Lid geworden op: 03 mar 2005, 13:35
Locatie: Assendelft Zaanstreek

Antti, Dropkick en GMT en Michael complimenten voor een leuke Podcast .....

#kleine comeback op verzoek van Antti ;-)
Ik heb 70 hobby's : Soixante-Neuf en vissen !!!!!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Welkom terug Assendelft \:D/
Hup AZ.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

RoyalHaskoning, Royal Antwerp... zou er dan toch een samenwerking met de koninklijke aan zitten te komen?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Assendelft schreef: 20 aug 2019, 09:48 Antti, Dropkick en GMT en Michael complimenten voor een leuke Podcast .....

#kleine comeback op verzoek van Antti ;-)
En ook nog op TV gespot gisteren!
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

...dat ik gisteravond met mijn veteranenteam een bekerwedstrijd heb gespeeld tegen dat van Urvin Lee (0-9 ros). Laten we zeggen dat hij nog uitstekend mee kan, op mijn niveau....
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Assendelft schreef: 20 aug 2019, 09:48 Antti, Dropkick en GMT en Michael complimenten voor een leuke Podcast .....

#kleine comeback op verzoek van Antti ;-)
Gaaf!
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Ik wil even melden dat:

It chapter 2 toch enigzins tegenvalt.
part 1 is leuk en ook geen probleem om die nogmaals te kijken.
Bij 2 heb ik dat totaal niet. Ook geen chemie met de cast die de volwassenen spelen.
Al vanaf het begin voelt de film anders aan.

Rambo V wordt de volgende.
Deel 1 en 4 vind ik echt brilliant. Deel 1 is voor mij toch echt éen van de beste films allertijden.
Aan gore schijnt het niet te liggen dit keer maar ik ben bang dat het niet als een echte Rambo film gaat aanvoelen. Misschien omdat ie zijn matje mist.. :wink:
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3132
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Dat de tolk van Aad een leuk twitteraccount is.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

dirkjan schreef: 27 sep 2019, 10:46 Dat de tolk van Aad een leuk twitteraccount is.
Goede tip 👍🏻
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

pAuluZ schreef: 19 sep 2019, 16:38 Rambo V wordt de volgende.
Deel 1 en 4 vind ik echt brilliant. Deel 1 is voor mij toch echt éen van de beste films allertijden.
Aan gore schijnt het niet te liggen dit keer maar ik ben bang dat het niet als een echte Rambo film gaat aanvoelen. Misschien omdat ie zijn matje mist.. :wink:
Het duurt effe in deel V maar dan wordt er in no-time even flink op los geknald, gehakt, geschoten, gevuurd, ge-ontploft, gestoken, ge-vallen, geprikt, gekraakt en vermorzeld.

In de pauze aanschuiven is in wezen voldoende. Het matje en de hoofdband worden wel gemist, maar die zie je in het donker van de tunnels toch niet ;)
_________________
"I don't know that!"
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Kilkenny schreef: 27 sep 2019, 17:00 Het duurt effe in deel V maar dan wordt er in no-time even flink op los geknald, gehakt, geschoten, gevuurd, ge-ontploft, gestoken, ge-vallen, geprikt, gekraakt en vermorzeld.

In de pauze aanschuiven is in wezen voldoende. Het matje en de hoofdband worden wel gemist, maar die zie je in het donker van de tunnels toch niet ;)
Ik heb er wel van genoten hoor, het begin vond ik zelfs beter dan het einde.
Dat ging veel te snel, beetje afgeraffeld. Had wel langer mogen duren, en een echte eindbattle is er ook niet echt. Maar een toffe film, één die ik zeker nog wel eens ga kijken!

Ik blijf het sowieso mooi vinden dat mijn helden uit de 80's nog steeds films maken.
Volgend jaar weer een nieuwe * Ghostbusters, met Bill Murray, Dan Akroyd, sigourney weaver etc. (Wie weet schuift Rick Morranis ook nog wel even aan.)
* vervolg van Twins, Triplets met Eddy Murpy die eveneens komt met Beverly hills cop 4.
En zelfs eindbaas Clint Eastwood heeft er weer één. The mule.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Vandalen spuiten hele trein zilver in Wormerveer.

zilveren trein.jpg
zilveren trein.jpg (24.62 KiB) 5069 keer bekeken
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Het is misschien niet helemaal goed in de zin van dat 't mag ofzo.. maar hij is wel mooi geworden.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Ik ben er net achter gekomen dat Des Kunst een voor- en achternaam is, en niet alleen een achternaam #-o :lol:
Plaats reactie