Opsporing verzocht II

Slap lullen? Forumspelletjes? Geile wijven? Hier mag het allemaal!
Gebruikersavatar
cAZtricum
Fanatic
Berichten: 670
Lid geworden op: 31 dec 2003, 15:40
Locatie: Castricum

Bolmi schreef:[..]


Ko is, :hart:

Heel erg in, :hart:
Als in tè :hart: ? Ik kom 'm alleen af en toe nog 's tegen vlakbij de uitgang van het home. Helemaal verpest is ie dus nog niet. :wink:
Gebruikersavatar
Padre
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 12 jan 2004, 18:43
Locatie: Alkmaar

cAZtricum schreef:[..]


Als in tè :hart: ? Ik kom 'm alleen af en toe nog 's tegen vlakbij de uitgang van het home. Helemaal verpest is ie dus nog niet. :wink:
Jawel, zelfs daar staat zijn meisje aan zijn zijde.


:wink:
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Padre schreef:[..]


Jawel, zelfs daar staat zijn meisje aan zijn zijde.


:wink:
Een vrouw in je leven hoeft toch niet te betekenen dat je niet meer kan/mag/moet/wilt forummen? Ik begrijp dat nooit hoor.
...-
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Ik heb deze man de afgelopen 4 jaar niet in opsporing verzocht gezien :shock:

http://www.nu.nl/news/1408359/14/Man_li ... _huis.html
Vak S
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

cAZtricum schreef:[..]
Antti is een maand of twee door Azie aan het trekken. DKM weet een site waar je de avonturen van Antti kunt volgen.
Voordat er misverstanden ontstaan: ik ben ook drie weken in Amerika geweest. Dat is heel wat anders dan Azië. En daarnaast heb ik de treurige backpack driehoek Vietnam-Laos-Cambodja links laten leggen. Dus niet dat mensen denken dat ik op zoek was naar mijzelf...
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Antti Opdam schreef:En daarnaast heb ik de treurige backpack driehoek Vietnam-Laos-Cambodja links laten leggen. Dus niet dat mensen denken dat ik op zoek was naar mijzelf...
Daarom hou ik zo van deze man.
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
High Low
Seizoenkaarthouder
Berichten: 294
Lid geworden op: 07 sep 2004, 06:12
Locatie: Alkmaar

Ik zou vanmorgen in mijn nieuwe auto stappen (3 weken oud), zie ik iets vreemds. Mijn zijspiegels zijn verdwenen! Ik dacht eerst dat ze er af geschopt waren, maar ze zijn keurig gedemonteerd.
Gejat dus door een of andere auto-pimpende pisvlek die te schraal is om die spullen zelf te kopen. :evil:

Mocht je donkerblauwe zijspiegels met knipperlicht van model Skoda Octavia te koop aangeboden zien worden of heeft je buurman nieuwe zijspiegels, Pb mij dan even.

Gelukkig is het een lease-auto, dus dit wordt wel weer geregeld, maar mensen moeten met hun poten van mijn spullen afblijven! :x
hondelulleeeeehhh!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

High Low schreef:Ik zou vanmorgen in mijn nieuwe auto stappen (3 weken oud), zie ik iets vreemds. Mijn zijspiegels zijn verdwenen! Ik dacht eerst dat ze er af geschopt waren, maar ze zijn keurig gedemonteerd.
Gejat dus door een of andere auto-pimpende pisvlek die te schraal is om die spullen zelf te kopen. :evil:

Mocht je donkerblauwe zijspiegels met knipperlicht van model Skoda Octavia te koop aangeboden zien worden of heeft je buurman nieuwe zijspiegels, Pb mij dan even.

Gelukkig is het een lease-auto, dus dit wordt wel weer geregeld, maar mensen moeten met hun poten van mijn spullen afblijven! :x
Waarschijnlijk had de dief je avatar op dit forum gezien en geconcludeerd dat je die spiegels toch niet nodig hebt :wink:
Gebruikersavatar
Mister M.
Fanatic
Berichten: 588
Lid geworden op: 06 jan 2005, 10:50

High Low schreef:Ik zou vanmorgen in mijn nieuwe auto stappen (3 weken oud), zie ik iets vreemds. Mijn zijspiegels zijn verdwenen! Ik dacht eerst dat ze er af geschopt waren, maar ze zijn keurig gedemonteerd.
Gejat dus door een of andere auto-pimpende pisvlek die te schraal is om die spullen zelf te kopen. :evil:

Mocht je donkerblauwe zijspiegels met knipperlicht van model Skoda Octavia te koop aangeboden zien worden of heeft je buurman nieuwe zijspiegels, Pb mij dan even.

Gelukkig is het een lease-auto, dus dit wordt wel weer geregeld, maar mensen moeten met hun poten van mijn spullen afblijven! :x
Ja volg de Skoda rijder :wink: .

Deze dief heeft dat iets te letterlijk opgenomen.
Nessuno attaca noi senza essere punito. Capisce?
Gillus
Fanatic
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:22
Locatie: Alkmaar

je weet het
spazekaas
Seizoenkaarthouder
Berichten: 298
Lid geworden op: 29 jul 2006, 17:58
Locatie: Alkmaar N.

sander26 schreef:Ik zoek PIET PAULUSMA, wie kan mij helpen??
Als het goed is woond hij te Harlingen! Mijn vriendin kent zijn Dochter dus een date is wel te regellen.
D1RK BEDANKt ~ F072A, F075A, F072A (,AZ´) 1 ~ Assimileren of wederkeren ~
Gebruikersavatar
High Low
Seizoenkaarthouder
Berichten: 294
Lid geworden op: 07 sep 2004, 06:12
Locatie: Alkmaar

Mister M. schreef:[..]


Ja volg de Skoda rijder :wink: .

Deze dief heeft dat iets te letterlijk opgenomen.
De dief moet uitkijken dat de Skoda-rijder niet achter hem aan komt. :evil:

Je bent wel even lekker bezig: half uur online proces verbaal indienen en 4 uur schadebedrijven bezoeken en formulieren invullen.
De schade bedraagt zeker meer dan 1.000 euro. De buit is maximaal 150 euro. Gelukkig voor de leasemaatschappij hebben ze de draadjes doorgeknipt en die dingen meegenomen, anders zou het onder vandalisme vallen en moeten ze een hogere premie betalen.

Ik heb in ieder geval 2 potentiele verdachten op het oog.
High Low schreef:[..]
16 december:

Verder wil ik net even melden dat hier in Hoefplan zojuist 2 verdachte figuren bijzonder veel interesse hadden in willekeurige geparkeerde auto's.
Toch maar even de jas aangeschoten (en een stalen pijp in mijn binnenzak) om te kijken wat ze aan het doen waren.

De vogels waren helaas al gevlogen. Vervolgens maar de plissie gebeld of ze even een rondje konden doen.
hondelulleeeeehhh!
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

High Low schreef:Skoda

De schade bedraagt zeker meer dan 1.000 euro.
Hebben ze toch je hele auto meegenomen?
Vak S
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

High Low schreef:[..]Ik heb in ieder geval 2 potentiele verdachten op het oog.
Op 16 December had je deze auto toch nog niet, of heb je je spiegels over laten zetten op deze nieuwe auto? :wink:
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Gebruikersavatar
VAK K
Glory-hunter
Berichten: 88
Lid geworden op: 10 sep 2005, 14:58

High Low schreef:Ik zou vanmorgen in mijn nieuwe auto stappen (3 weken oud), zie ik iets vreemds. Mijn zijspiegels zijn verdwenen! Ik dacht eerst dat ze er af geschopt waren, maar ze zijn keurig gedemonteerd.
Gejat dus door een of andere auto-pimpende pisvlek die te schraal is om die spullen zelf te kopen. :evil:

Mocht je donkerblauwe zijspiegels met knipperlicht van model Skoda Octavia te koop aangeboden zien worden of heeft je buurman nieuwe zijspiegels, Pb mij dan even.

Gelukkig is het een lease-auto, dus dit wordt wel weer geregeld, maar mensen moeten met hun poten van mijn spullen afblijven! :x

Ik snap alleen niet hoe je met Skoda spiegels een andere auto kan Pimpen.

Maar inderdaad ze moeten met hun poten van je spullen afblijven.
If I cant win I wont play.
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

VAK K schreef:
Ik snap alleen niet hoe je met Skoda spiegels een andere auto kan Pimpen.
Ik denk dat een Lada Samara,gelijk het dubbele waard word met deze spiegels :wink:
Barrygoal R de Vries schreef: Op 16 December had je deze auto toch nog niet, of heb je je spiegels over laten zetten op deze nieuwe auto?
Scherupp!



@ Geintje,maar het blijft kut dat ze aan je spullen zitten.
Vak S
Gebruikersavatar
sjoerd100
Supporter
Berichten: 120
Lid geworden op: 02 nov 2005, 19:14
Locatie: noord-scharwoude
Contacteer:

Volgens mij zitten de spiegels van een auto bijna altijd vast aan de binnenkant met 2 of 3 schroeven? Of is dat bij skoda anders? Nog niet echt ervaring mee. Want dan is het netjes om ze goed te kunnen demonteren.
AZ ALKMAAR
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

Waar moet dit heen met dit land als ze al onderdelen van een Skoda jatten.
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Gebruikersavatar
Tarik
Supporter
Berichten: 139
Lid geworden op: 03 mar 2006, 12:02

High Low schreef:Ik zou vanmorgen in mijn nieuwe auto stappen (3 weken oud), zie ik iets vreemds. Mijn zijspiegels zijn verdwenen! Ik dacht eerst dat ze er af geschopt waren, maar ze zijn keurig gedemonteerd.
Gejat dus door een of andere auto-pimpende pisvlek die te schraal is om die spullen zelf te kopen. :evil:

Mocht je donkerblauwe zijspiegels met knipperlicht van model Skoda Octavia te koop aangeboden zien worden of heeft je buurman nieuwe zijspiegels, Pb mij dan even.

Gelukkig is het een lease-auto, dus dit wordt wel weer geregeld, maar mensen moeten met hun poten van mijn spullen afblijven! :x
Ben je bijna jarig ? Misschien is het een "misplaatste" grap ? Of worden ze nu gespoten in de clubkleuren en worden je nieuwe spiegels van de week gedemonteerd en de oude gemonteerd ?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Heeft iemand Kuifje al gespot of zal hij na het teruglezen van zijn posts van afgelopen zomer zijn ondergedoken? Ik heb in ieder geval voldoende lokaas uitgezet om hem toch zeker zeven a acht posts (van gemiddeld vier alinea's) te doen laten happen.
Plaats reactie