Opsporing verzocht II

Slap lullen? Forumspelletjes? Geile wijven? Hier mag het allemaal!
P.Funk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 388
Lid geworden op: 27 dec 2003, 18:38
Locatie: Sun-City
Contacteer:

Nu 10-US is ontmaskerd en die topic gesloten is opnieuw een opsporing verzocht maar nu een echte!

Ik zat vanmorgen TVNH te kijken en daarin was een voorstukje van het opsporingprogramma Ter Plaatse van TVNH dat vanavond om 18.25 uur wordt uitgezonden. Hierin zie je een klein boefje die in zijn AZ-shirt de kluisjes van het Egmondse zwembad openbreekt.
Vanmorgen lieten ze ff snel een flits zien waarin ik hem niet herkende maar misschien dat een van jullie deze schavuit wel kent.
Gebruikersavatar
Bill
Supporter
Berichten: 176
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:33
Locatie: Huiswaard

Ik zag het voorstukje ook. Ik zat nog te twijfelen om een topic te openen over dit onderwerp. Ik ga vanavond zeker ff kijken.
. Hierin zie je een klein boefje die in zijn AZ-shirt de kluisjes van het Egmondse zwembad openbreekt.
Alles wijst erop dat het Dick is. Het is in Egmond en je spreekt van een kleine schavuit :lol:
Tsja........
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Bowlingbanen, zwembaden... what's next Dick?
Gebruikersavatar
Dick
Beheerder
Berichten: 466
Lid geworden op: 01 jan 2004, 17:01
Locatie: Derp
Contacteer:

Kut ! Ontmaskerd! Hierbij meld ik me af bij het forum !
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

Bill schreef:[..]


Dat is allemaal prima maar waarom trek je dan een AZ shirt aan, ooit gehoord van een bivakmuts :wink:
Een ajaxiet die niet herkent wil worden?
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

Raar maar ik reageer op Bill en mijn antwoord staat boven zijn getyp
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Gebruikersavatar
JvB
Supporter
Berichten: 100
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:22
Locatie: Alkmaar

Jongens, laten we de wijsheid opbrengen om ons hier buiten te houden... Ik denk dat het alleen maar negatieve publiciteit op kan leveren wat niet ten goede zal komen aan het club-imago...



Zegt JvB met een drankje op... :roll:
Dit is die sh*t waarop iedereen heeft gewacht
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Dick heeft ook geen smaak.. Trekt ie meteen het lelijkste shirt van de afgelopen jaren aan.En ook die schichtige gelaatsuitdrukkingen bewijzen dat er nog niet erg veel routine in deze praktijken zit.

De geruchten gaan trouwens dat ze volgende keer beelden laten zien Haarlem-AZ waar in een tunneltje een vuurwerk-element aan werd gestoken.Waar iedereen een daverende knal verwachtte, bleef het echter bij een paar lichtflitsjes.Desalniettemin is het niet de bedoeling om mensen proberen te laten schrikken, en zullen de videobeelden gebruikt worden om de dader op te sporen, aldus Vera Oorlichter, van de politie Haarlem.
Hup AZ.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Dit forum heeft trouwens wel een keurig voorspellend vermogen.Het denkt dat Peter Andre morgen rond drieën gaat zeggen dat :
Dick tegenover het zwembad woont, dus hij zal ongetwijfeld de onbeveiligde plekjes in en rondom het zwembad weten, snel naar binnen kunnen glippen, dingen stelen en snel z'n huis weer in gaan om z'n veroverde spullen onder z'n bed te verstoppen.


Geplaatst: Do Jan 15, 2004 3:05 am

--------------------------------------------------------------------------------
Dick woont tegenover het zwembad dus hij zal ongetwijfeld de onbeveiligde plekjes in en rondom het zwembad weten, snel naar binnen kunnen glippen, dingen stelen en snel z'n huis weer in gaan om z'n veroverde spullen onder z'n bed te verstoppen.
Hup AZ.
alkmaarderhoutole
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 24 dec 2003, 21:00
Contacteer:

Dick woont tegenover het zwembad dus hij zal ongetwijfeld de onbeveiligde plekjes in en rondom het zwembad weten, snel naar binnen kunnen glippen, dingen stelen en snel z'n huis weer in gaan om z'n veroverde spullen onder z'n bed te verstoppen.
Gebruikersavatar
Bill
Supporter
Berichten: 176
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:33
Locatie: Huiswaard

Peter Andre schreef:Dick woont tegenover het zwembad dus hij zal ongetwijfeld de onbeveiligde plekjes in en rondom het zwembad weten, snel naar binnen kunnen glippen, dingen stelen en snel z'n huis weer in gaan om z'n veroverde spullen onder z'n bed te verstoppen.
Dat is allemaal prima maar waarom trek je dan een AZ shirt aan, ooit gehoord van een bivakmuts :wink:
Tsja........
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Bill schreef:[..]


Dat is allemaal prima maar waarom trek je dan een AZ shirt aan, ooit gehoord van een bivakmuts :wink:
Inderdaad, is weer eens wat anders dan die Smurfenmuts van je :lol: .
NIL SATIS NISI OPTIMUM
letscall
Herry en/of Berry
Berichten: 66
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:59
Locatie: Alkmaar

dus dit is nou dick???


http://www.ter-plaatse.nl/
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

letscall schreef:dus dit is nou dick???


http://www.ter-plaatse.nl/
[img]http://www.ter-plaatse.nl/fotos/Watertoren2[1].jpg[/img]

[img]http://www.ter-plaatse.nl/fotos/Watertoren1[1].jpg[/img]

Het vriendje van Dick is ook niet al te snugger, je moet toch weten dat je een spuitbus mee moet nemen om die camera te ontmantelen.
Gebruikersavatar
Dick
Beheerder
Berichten: 466
Lid geworden op: 01 jan 2004, 17:01
Locatie: Derp
Contacteer:

Owwww, gelukkig ! Ze hebben me vriend gepakt! :wink:

Nee, ik ben het niet, en het is ook geen andere Egmonder.
Gebruikersavatar
Danny
Herry en/of Berry
Berichten: 53
Lid geworden op: 31 dec 2003, 00:22
Locatie: Alkmaar

Geen andere egmonder?
Dat wil dus zeggen dat jij echt iedere egmonder kent,om te kunnen beweren dat dit geen egmonder is..
Nou ja,doet er ook niet toe..volgens mij herken ik hem wel..maar dat komt natuurlijk omdat ik standaard naar de boeven speur..
ik zal eens kijken of ik hem aan de paal kan nagelen,slaap ik ook weer goed vanavond :D
Binnenkort weer op de tribune's??
Gebruikersavatar
Dick
Beheerder
Berichten: 466
Lid geworden op: 01 jan 2004, 17:01
Locatie: Derp
Contacteer:

Danny schreef:Geen andere egmonder?
Dat wil dus zeggen dat jij echt iedere egmonder kent,om te kunnen beweren dat dit geen egmonder is..
Nou ja,doet er ook niet toe..volgens mij herken ik hem wel..maar dat komt natuurlijk omdat ik standaard naar de boeven speur..
ik zal eens kijken of ik hem aan de paal kan nagelen,slaap ik ook weer goed vanavond :D
Geen Egmonder van die leeftijd bedoel ik dus (16 - 19jr), omdat ik die zogoed als allemaal ken. Je verdraaid m'n standpunt :wink:.
Gebruikersavatar
Brian McBride
Dagjesmens
Berichten: 42
Lid geworden op: 31 dec 2003, 09:45
Locatie: Heiloo

letscall schreef:dus dit is nou dick???


http://www.ter-plaatse.nl/
Haha :lol: =lol..
Don Corleone
Herry en/of Berry
Berichten: 51
Lid geworden op: 09 jan 2004, 14:06
Locatie: alkmaar

krijg je nog een beloning als je weet wie het zijn?? die slimme gast die recht in de camera kijkt komt me bekent voor!
Gebruikersavatar
AZ ole
Supporter
Berichten: 143
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:44
Locatie: Alkmaar

Rico?
Plaats reactie