Anti 020 Topic IV

Slap lullen? Forumspelletjes? Geile wijven? Hier mag het allemaal!
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Op het speciale wedstrijdshirt was de naam van de tegenstander gespeld als Psv in plaats van de drie letters allen in hoofdletters te vermelden zoals de rest van Nederland doet.

De badge met respect zit natuurlijk wel (niet gecontroleerd) op de mouw.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

En uiteraard weer een spandoek om een overleden moordenaar te eren.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Tagliafico en de flinterdunne lijn tussen passie en onbezonnenheid
Eufemistische kijk van VI op een halve gek. Zo kan je alles wel goed praten.
Blind voegde eraan toe dat Tagliafico zijn spel dan ook zeker niet moet veranderen. ‘Dit is het type spel dat hij speelt en dat heeft ons ook al veel gebracht. Die passie willen we er niet uithalen. Hij wint ook veel duels voor ons, waarmee hij ons tijdens wedstrijden op sleeptouw neemt. Dat gif in zijn spel moet hij houden.’
Dus; dat hij af en toe een speler doormidden schopt moet ie vooral blijven doen………
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik moet helaas toegeven dat “ze” het goed hebben gedaan gisteren. Het vreselijke nadeel is dat het bij VI hosanna in de gloria is met maar liefst 13 items op de homepage over deze glorieuze-2.0-totaalvoetbal-overwinning. Eén en al lof en veren. 🤢………..🤮
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

salmonyappi schreef: 20 okt 2021, 07:10 Ik moet helaas toegeven dat “ze” het goed hebben gedaan gisteren. Het vreselijke nadeel is dat het bij VI hosanna in de gloria is met maar liefst 13 items op de homepage over deze glorieuze-2.0-totaalvoetbal-overwinning. Eén en al lof en veren. 🤢………..🤮

Mwa, was wel aardig ja.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Niet overdrijven. Dortmund bakte er gewoon niets van net als Utrecht afgelopen zondag tegen AZ. :wink: :lol:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik zag de oude grijsaard Sjakie Swart weer eens bij ESPN zitten. Ik moet altijd zo lachen om de argumenten van die man. Hij vindt eigenlijk dat clubs gewoon moeten voetballen, aanvallen en er een leuke wedsteijd van moeten maken als ze tegen ajax spelen. Hij verfoeit de speelwijze van proberen goals tegen te houden. Iedereen moet open huis houden tegen de godenzonen 😂😂😂
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Dat men die oude seniele opperjood ook nog een platform geven voor z'n uitspraken.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

De elitaire grapjassen hebben besloten dat ze letterlijk boven de wet staan en hebben 4 met corona besmette spelers via een privéjet naar Nederland gehaald.

Dwazen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wat te denken van deze zin (een heel kort fragment van VI-Pro, daar zullen ze geen punt van maken lijkt me……):
DINSDAG
Met 63 mensen reist ajax op maandagochtend af naar de Algarve. De velden zijn geweldig, de lucht is blauw en de zon zorgt voor een prettig begin van het nieuwe jaar. Hier moet de selectie van Erik ten Hag de basis leggen voor een succesvolle tweede seizoenshelft.
63 mensen !!!! Wat een flauwekul. Je kan 11 spelers opstellen, je hebt er zo’n 6 a 8 nodig voor de bank, wat hulptrainers en een kok……dan ben je er wel lijkt me. Nee hoor: 63 man. Wedden dat Overmars en Sarretje ook in het zonnetje zitten?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Het is en blijft een irritante kutclub:
De Amsterdammers willen de talentvolle Ihattaren voor een half jaar huren van Juventus, meldt ESPN. Bovendien heeft ajax een optie tot koop bedongen.

ESPN heeft de aanstaande overstap van Ihattaren naar ajax gecheckt bij zijn zaakwaarnemer, Ali Dursun. Hij wil de overstap bevestigen noch ontkennen.

Als ajax er voor kiest Ihattaren definitief in te lijven, komt hij voor vier jaar vast te liggen in Amsterdam. De overstap zou behoorlijk pikant zijn; Ihattaren vertrok afgelopen zomer door de achterdeur bij PSV, de club die hem opleidde.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3135
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Omdat ze Ihattaren willen huren?
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

dirkjan schreef: 20 jan 2022, 13:14 Omdat ze Ihattaren willen huren?
Omdat………om alles.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

dirkjan schreef: 20 jan 2022, 13:14 Omdat ze Ihattaren willen huren?
Omdat ze de deal waarbij Ihattaren bij zinnen moest worden gekregen en te huren van FC Utrecht hebben gekaapt.

Ihattaren zal het zelf niet zo zien, maar het feit dat ajax hier instapt zorgt vooral dat die jongen zijn les echt niet gaat leren.

Dus slecht omdat het van Utrecht gekaapt is en slecht omdat het juist slecht is voor die jongen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 25 jan 2022, 13:57 Omdat ze de deal waarbij Ihattaren bij zinnen moest worden gekregen en te huren van FC Utrecht hebben gekaapt.

Ihattaren zal het zelf niet zo zien, maar het feit dat ajax hier instapt zorgt vooral dat die jongen zijn les echt niet gaat leren.

Dus slecht omdat het van Utrecht gekaapt is en slecht omdat het juist slecht is voor die jongen.
Die Ihattaren zag gewoon dat de poort in de arena breder is om het veld te betreden.

Verder is het een Marokkaan, een moslim en een dikzak. Dieper kan je niet vallen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

kuifje schreef: 27 jan 2022, 08:52 Die Ihattaren zag gewoon dat de poort in de arena breder is om het veld te betreden.

Verder is het een Marokkaan, een moslim en een dikzak. Dieper kan je niet vallen.
Pardon? Wat impliceer je nou met deze opmerking?
Dat je hoe dan ook een klojo bent als je Marokkaan, moslim of dikzak bent?
Beetje vreemde opmerking…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3135
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Och jee, yappi komt weer politiek correct doen :lol:

Neem het leven, en zeker een (voetbal)forum op internet als deze, toch niet zo serieus man.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

salmonyappi schreef: 27 jan 2022, 09:11 Pardon? Wat impliceer je nou met deze opmerking?
Dat je hoe dan ook een klojo bent als je Marokkaan, moslim of dikzak bent?
Beetje vreemde opmerking…….
Hoezo, ben je een dikzak? :lol:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

dirkjan schreef: 27 jan 2022, 11:19 Och jee, yappi komt weer politiek correct doen :lol:

Neem het leven, en zeker een (voetbal)forum op internet als deze, toch niet zo serieus man.
Nee hoor. Als ik dit allemaal serieus zou nemen was ik allang eerder en vaker in de pen geklommen, en ook ik blèr af en toe hele rare dingen, dat ben ik me bewust, maar ik heb hier en daar grenzen en als iemand m.i. daar overheen gaat zeg ik daar wat van. Ook dat gebeurt op een forum. 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie