Go Ahead Eagles-AZ (wo 25 jan, 18.45u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16205
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

galblazer schreef: 27 jan 2023, 19:30 Ik heb, uit bijgeloof, niet de wedstrijd gezien, maar slechts de samenvatting. Ik vind ook, dat je eigenlijk niet over een wedstrijd kunt oordelen op basis van een samenvatting. Daarom even mijn vraag. Ik had de indruk dat Pavlidis een dijk van een wedstrijd speelde. Klopt dat?
Klopt, maar dat kan je hier ook teruglezen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

galblazer schreef: 27 jan 2023, 19:30 Ik heb, uit bijgeloof, niet de wedstrijd gezien, maar slechts de samenvatting. Ik vind ook, dat je eigenlijk niet over een wedstrijd kunt oordelen op basis van een samenvatting. Daarom even mijn vraag. Ik had de indruk dat Pavlidis een dijk van een wedstrijd speelde. Klopt dat?
Ja speelde geweldig, net als Odgaard, Reijnders, Clasie, Karlsson en Yuki. Eigenlijk speelde het hele elftal goed met heel veel variatie in de manieren van aanvallen (lange bal, links, rechts) .
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

vriend schreef: 27 jan 2023, 11:12 Je kan ook gewoon je telefoon buiten handbereik houden. Niet iedereen in de wereld zit op een live verslag van je angsten te wachten.
=D>
_________________
"I don't know that!"
Plaats reactie