AZ-Vitesse (za 7 jan, 18.45u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AlkmaarForever schreef: 07 jan 2023, 19:52 De titelaspiraties kunnen nu wel de vrieskist in.
Nou, ik weet niet wie er titelaspiraties had. Met Pascal Jansen aan het roer?
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 07 jan 2023, 19:49 "Er is geen plan"

Geen omschakeling.
Geen overlappende backs
Geen afstandschoten
En 0 gevaar uit standaardsituaties.

Tactische wanprestatie nummer 30.

Men rommelt wat aan tot de bal bij de zijkant komt om een voorzet te geven. Op goed geluk hopen dat de bal goed valt. Pascal2025!!!
Precies, en dit nog twee jaar lang.!!!
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Ferry schreef: 07 jan 2023, 19:54 Nou, ik weet niet wie er titelaspiraties had. Met Pascal Jansen aan het roer?
Titelaspiraties AZ? Met Jansen en Huiberts, hahaha. Jij bent grappig.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

nou, 24 uur rouwen dan maar :-|
(ook ivm de mensen die tijdens de spannende slotfase al van hun plekje wegliepen)
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Echt bizar om deze trainer te verlengen. 70 minuten kutvoetbal tegen een lamlendige tegenstander om maar vooral geen doelpunt tegen te krijgen. Gelukkig winnen ze niet met 1-0 door dat toevallige buitenspeldoelpunt want dan was het weer geweldig geweest. Ik zet ondertussen mijn 80e streepje achter wedstrijden zonder entertainment onder deze assistent-trainer.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZA'dam schreef: 07 jan 2023, 19:50 Wat is die Karlsson toch een slapjanus. Verliest twee keer kort na elkaar de bal en een halve minuut later doet hij echt he-le-maal niets om die voorzet er uit te houden. De rest van zijn speeltijd grossierde hij in fouten en heeft hij niet één keer kunnen overtuigen.

Zelfs in de extra tijd leek het gevoel van urgentie nog te ontbreken. Zouden ze gedacht hebben dat het vanzelf nog wel goed zou komen?
Als dit is wat ons de komende weken te wachten staat dan kunnen we Excelsior uit woensdag sowieso ook wel vergeten.

Evjen kwam er in met de juiste spirit. Verder was het moeilijk om spelers te vinden die een dikke voldoende scoorden.
Heel ergerlijk voetbal werd er grote delen van de wedstrijd gespeeld.
Pavlidis werd vaak genegeerd en maakte toch een mooie treffer toen ie wel de bal kreeg. Die mag ook bij de voldoendes.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

differentcook schreef: 07 jan 2023, 20:04 nou, 24 uur rouwen dan maar :-|
(ook ivm de mensen die tijdens de spannende slotfase al van hun plekje wegliepen)
Maak er maar 2 jaar van.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Langedijk schreef: 07 jan 2023, 20:06 Echt bizar om deze trainer te verlengen. 70 minuten kutvoetbal tegen een lamlendige tegenstander om maar vooral geen doelpunt tegen te krijgen. Gelukkig winnen ze niet met 1-0 door dat toevallige buitenspeldoelpunt want dan was het weer geweldig geweest. Ik zet ondertussen mijn 80e streepje achter wedstrijden zonder entertainment onder deze assistent-trainer.
Velen met jou. Waarin niet wachten tot in februari met eventuele contractverlenging. Ik hoop dat er een escape clausule in het nieuwe contract van Jansen is opgenomen. Met een standaard afkoopsom.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

En Karlsson a.u.b. nog verkopen voor de deadline. De speler die “altijd iets extra’s heeft” had nul nuttige bijdrages vanavond. Hakje hier, schijnbeweginkje daar op volstrekt nutteloze momenten, constant balverlies en nul mee verdedigen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

salmonyappi schreef: 07 jan 2023, 20:42 En Karlsson a.u.b. nog verkopen voor de deadline. De speler die “altijd iets extra’s heeft” had nul nuttige bijdrages vanavond. Hakje hier, schijnbeweginkje daar op volstrekt nutteloze momenten, constant balverlies en nul mee verdedigen.
In de rust bij espn

"Karlsson had met afstand de meeste balveroveringen"
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Maar sowieso kan je vandaag niet 1 persoon de schuld geven ofzo. Als team klopt er gewoon geen klote van. Geen patronen, geen plan. Gewoon niks.
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 576
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

AZA'dam schreef: 07 jan 2023, 19:50 Wat is die Karlsson toch een slapjanus. Verliest twee keer kort na elkaar de bal en een halve minuut later doet hij echt he-le-maal niets om die voorzet er uit te houden. De rest van zijn speeltijd grossierde hij in fouten en heeft hij niet één keer kunnen overtuigen.


Evjen kwam er in met de juiste spirit. Verder was het moeilijk om spelers te vinden die een dikke voldoende scoorden.
Heel ergerlijk voetbal werd er grote delen van de wedstrijd gespeeld.
Vervolgens wordt Evjen naar rechts verbannen en Bazoer ingebracht. Dan voel je het eigenlijk al aankomen.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Had er een hoop zin in na 2 maanden, wat een anticlimax is dit geworden zeg...
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Laat de blessuretijd volgende keer maar zitten. Dit was echt 5 minuten zonde van je tijd. Balletje terug, balletje breed, balletje op de voet. 0,0 urgentie om er nog een overwinning uit te slepen. Als er maar geen risico's genomen worden is kennelijk belangrijker.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Evjen echt prima op de 10. Karlsson niet zo laten vallen lijkt mij en dan volgende week weer halleluja zeker,, gewoon prima speler. Wissels wederom bepalend dramatisch en echt dieptepunt was odgaard. Ontbrak aan echt diepgaande middenvelder, toch die de Wit...
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Bazoer heeft al zoveel punten gekost, al begreep ik dat good old Hatsidiakos weer es niet verdedigde…
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Denniz schreef: 07 jan 2023, 21:58 Bazoer heeft al zoveel punten gekost, al begreep ik dat good old Hatsidiakos weer es niet verdedigde…
Zoals gezegd: het hele team verzaakte (en Jansen). Ik benoemde Karlsson omdat ik me aan hem zat te ergeren, maar er waren weinig “uitblinkers”.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

PSV speelt ook gelijk…… zo jammer weer dit.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 07 jan 2023, 22:02 PSV speelt ook gelijk…… zo jammer weer dit.
Wat maakt het nog uit wat de rest doet. Met deze spelopvatting gaan ze grote moeite hebben met elke zwakke tegenstander en af en toe leuk weerstand bieden aan de topclubs. Met een andere trainer en keeper hadden ze fluitend bovenaan gestaan maar bij AZ willen ze gewoon niets winnen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 07 jan 2023, 22:16 Wat maakt het nog uit wat de rest doet.
Nou, heel simpel: hadden wij gewonnen hadden we nu boven ze gestaan. Ik had dat wel prettig gevonden.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie