PSV-AZ (za 12 nov, 21.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

AZA'dam schreef: 12 nov 2022, 22:52 Ja, de wedstrijden tegen Feyenoord en RKC hadden anders kunnen lopen met een betere keeper.
RKC verdiende 100% de overwinning, ook zonder de blunders van Verhulst.

Maar bijzonder, deze wedstrijd dan weer. Niet onterecht winnen bij PSV (2e helft vond ik AZ sterker, 1e helft PSV lichtelijk), maar de andere wedstrijd totaal niet thuisgeven. Máár gelukkig hebben de concurrenten dezelfde problemen.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Mijn grote vriend Hatzidiakos had verantwoordelijk kunnen zijn voor drie tegendoelpunten (kijk maar terug) maar die heeft een enorme hoeveelheid mazzel gehad dat die weggegeven kansen niet werden afgestraft. De rest van het team was prima. Pieken en dalen liggen wel heel dicht bij elkaar, maar in ieder geval blijft het voorlopig na de winterstop spannend
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Grillig, onvoorspelbaar, raadselachtig.
Geen peil op dit AZ te trekken, maar top gedaan mannen.
Kijk uit naar de tweede seizoenshelft.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Grifo schreef: 12 nov 2022, 23:46 RKC verdiende 100% de overwinning, ook zonder de blunders van Verhulst.
Onzin, RKC liep apathisch over het veld na de 0-1, het wachten was op de 0-2
En de blunder van Hobie kantelde de wedstrijd, zeker in de 1e helft

Gisteren heeft het hele team gestreden (en er alles aan gedaan om te voorkomen dat Hobie een nieuwe blunder kon maken
Genoten van het hele team (en het uitvak =D> )
Laatst gewijzigd door AZ-073 op 13 nov 2022, 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 12 nov 2022, 22:32 Gewonnen door inzet, concentratie en een beetje geluk. Netjes. Toch een dubbel gevoel omdat je met een betere trainer, een goede keeper en een plan B dit jaar echt kampioen had kunnen worden. Thuis tegen Vitesse wordt het straks gewoon weer stroperig aanvallen.

En Feyenoord na morgen 3 punten los. Dat bevalt me helemaal niet.
Ach misschien gaan die verbazingwekkend op hun snufferd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Bertje schreef: 13 nov 2022, 10:04 Grillig, onvoorspelbaar, raadselachtig.
Geen peil op dit AZ te trekken, maar top gedaan mannen.
Kijk uit naar de tweede seizoenshelft.
Het is niet zo moeilijk hoor. Al jaren hetzelfde liedje. Als je er niks van verwacht, wordt het top. Heb je daarna weer hoop en optimisme, dan is het weer kut. Nooit anders geweest.
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

galblazer schreef: 13 nov 2022, 19:17 Het is niet zo moeilijk hoor. Al jaren hetzelfde liedje. Als je er niks van verwacht, wordt het top. Heb je daarna weer hoop en optimisme, dan is het weer kut. Nooit anders geweest.
:|

Gewoon consistent niets verwachten, dat lijkt me dan het beste. :D
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 13 nov 2022, 19:44 Gewoon consistent niets verwachten, dat lijkt me dan het beste. :D
Laten we vooral 0 punten en dramatisch voetbal verwachten tegen Excelsior en RKC

Het is puur voetballend gewoon matig tot zwak
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Langedijk schreef: 13 nov 2022, 20:05 Laten we vooral 0 punten en dramatisch voetbal verwachten tegen Excelsior en RKC

Het is puur voetballend gewoon matig tot zwak
Van PSV bedoel je natuurlijk. Ja, dat klopt. :D
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

differentcook schreef: 13 nov 2022, 19:44 :|

Gewoon consistent niets verwachten, dat lijkt me dan het beste. :D
Dat lukt me dus niet. Ik zit nou al weer, tegen beter weten in, naar wedstrijdschema na de winterstop te kijken :?
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

galblazer schreef: 14 nov 2022, 19:48 Dat lukt me dus niet. Ik zit nou al weer, tegen beter weten in, naar wedstrijdschema na de winterstop te kijken :?
Ja, dat heb ik dus ook. Dan zie ik het veel zwaardere programma van de concurrentie en reken ik AZ alweer aan kop eind januari. Tegen beter weten in.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49


Link: http://www.youtube.com/watch?v=4pbVpQoo6C8

Leuke beelden, zo een heel klein beetje achter de schermen.

Mooi om Pavlidis te zien op 6:05. Ik denk dat zijn reactie richting Karlsson gaat die nog bezig is met balen dat hij de bal niet van Reijnders kreeg, in plaats van meteen weer in positie te gaan bij de ingooi van PSV.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3148
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Allemaal een rolkoffertje onderuit de bus, alleen Karlsson en Pavlidis met een rugtas uit de bus zelf, waarbij de eerste zijn (reserve?) schoenen gewoon los in zijn hand heeft. Als Karlsson het veld op gaat voor de warming up heeft ie namelijk weer schoenen in zijn handen. Grappig.

Edit: hij had nieuwe schoenen denk ik, hij wisselt tijdens de warming up van schoenen.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Perry schreef: 15 nov 2022, 07:34
Leuke beelden, zo een heel klein beetje achter de schermen.

Mooi om Pavlidis te zien op 6:05. Ik denk dat zijn reactie richting Karlsson gaat die nog bezig is met balen dat hij de bal niet van Reijnders kreeg, in plaats van meteen weer in positie te gaan bij de ingooi van PSV.
Zeker leuk om te zien. Mooi ook hoe dit seizoen het uitvak steeds goed gevuld is aan AZ kant en hoe goed dat vak steeds te horen is in uitwedstrijden. Echt beter dan eerdere jaren.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZuid-Scharwoude schreef: 15 nov 2022, 17:44 Zeker leuk om te zien. Mooi ook hoe dit seizoen het uitvak steeds goed gevuld is aan AZ kant en hoe goed dat vak steeds te horen is in uitwedstrijden. Echt beter dan eerdere jaren.
Nou nog in ons eigen stadion 🙄
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

salmonyappi schreef: 16 nov 2022, 13:42 Nou nog in ons eigen stadion 🙄
Meer mensen in het stadion nodig.. Ik denk dat er best nog veel seizoenkaarten zijn te slijten op dit forum, gezien de drukte tijdens wedstrijden.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6508
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

salmonyappi schreef: 16 nov 2022, 13:42 Nou nog in ons eigen stadion 🙄
De sfeer is de laatste 1,5 jaar al een stuk beter geworden. Er is een redelijk grote groep die de hele wedstrijd door de sfeer er in probeert te brengen. Of dat ook goed te horen is in de rest van het stadion of op TV kan ik niet zeggen, want ik sta altijd bovenaan de sfeertribune.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Forza AZ schreef: 16 nov 2022, 18:05 De sfeer is de laatste 1,5 jaar al een stuk beter geworden. Er is een redelijk grote groep die de hele wedstrijd door de sfeer er in probeert te brengen. Of dat ook goed te horen is in de rest van het stadion of op TV kan ik niet zeggen, want ik sta altijd bovenaan de sfeertribune.
Het is zeker verbeterd de afgelopen anderhalf jaar. Alleen hoor je in vak P vaak het uitvak harder dan onze Ben Side. Ze zouden iets aan de akoestiek van het uitvak moeten doen eigenlijk. Geluiddempers of zo. :wink:

Maar de Molenaar tribune begint zo nu en dan tekeken van leven te vertonen. Er is hoop op nog meer verbetering van de thuissfeer.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Het beleid werpt zijn vruchten af (?)
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik weet niet waar jullie vandaan halen dat de sfeer op de Molenaartribune verbetert. Ik zit in vak Q en daar was de sfeer de eerste 10 jaar echt een stuk beter dan nu. Misschien omdat we allemaal een jaartje ouder worden, maar het is er nog steeds erg saai. Ik en mijn vrienden zingen uit volle borst mee, maar het overgrote deel is kaaskijkers hoor.

Inderdaad is bovenin vak P altijd een goede groep te horen, maar dat is de enige.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie