RKC Waalwijk-AZ (zo 6 nov, 16.45u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wildcat schreef: 06 nov 2022, 17:42

Bakkali is laat in tien minuten zien wat hij kan en als je voetbal gevolgd heb dan weet je hoe goed die gast is.
Oh wacht een edit:
Hiermee bewijs je toch volkomen dat je uit je nek lult?

Bakkali heeft inderdaad veel talent, maar die jongen heeft net als Ihattaren ontzettend veel problemen gekend en iedereen die een beetje voetbal volgt weet dat. Daarom geef ik daarvoor de complimenten aan de trainer van RKC, die hem blijkbaar aan het voetballen krijgt. Maar daarmee blijft het een enfant terrible.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

De Rode Baron schreef: 06 nov 2022, 17:51 Wat heeft die Bazoer nu op de plek van de Wit gebracht?
Ik heb Odgaard nog een hele mooie steekpass op Pavlidis zien geven waar hij vrij voor de keeper kwam.
Begrijp niet goed wat jansen met die Bazoer op die positie wil, had gewoon Odgaard op 10 gezet, Pavlidis in de punt en Yuki op rechts
Dat is gewoon een gigantische blinde vlek van onze pseudo trainer. Heeft ie bij slot gezien ofzo. Hij wil perse iemand in de as van het veld die alles op safe speelt, niet kan voetballen en nauwelijks scoort/assist geeft. Wie weet werkt het de 78e keer wel joh, maar eerst ff flink rouwen
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

SimonPoulsen schreef: 06 nov 2022, 17:48 Kan toch niet als verrassing komen dit. AZ speelt al 2 jaar zo?

Logisch gevolg van een incapebele trainer+ staf die niet verder komen dan 1 uber voorspelbare tactiek.
We hebben twee tactieken toegepast deze wedstrijd
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 06 nov 2022, 17:54 maar eerst ff flink rouwen
Ben wel klaar met dat gerouw, wil wel weer eens 24 uur vieren
we can come an end
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 06 nov 2022, 17:48 Ik ken Bel Hassani en ik geef Oosting er ook de credits voor dat hij spelers als Bel Hassani en Bakkali aan het voetballen krijgt. Het team dat hij neerzet staat gewoon goed.

Wij hebben een trainer die na zo vaak al gezien te hebben dat Bazoer op 10 niet werkt het gewoon weer doet. Die zijn jongens niet scherp de wei weet in te sturen en dan zijn we nog eens niet aangekomen bij de keeper.

Jouw begin bewering is dat RKC kwalitatief beter zou zijn dan AZ. Tja dan houd het snel op. Vandaag hebben ze verdiend gewonnen, maar dit mag je als AZ zijndd helemaal niet gebeuren.
Heb je er ooit wel eens over nagedacht dat wij denken dat we veel beter zijn dan dat we zijn? Of blijf je geloven dat we dicht tegen de top aan zitten?

Kwalitatief zijn zij op het moment, en zeker thuis gewoon sterker. Dat is niet per speler tegen elkaar afwegen, maar wel als geheel en met een trainer die de jongens op de juiste manier kan activeren.

Maar wij zijn gewoon niet zo goed, ons positiespel is gewoon veel trager dan dat van veel ploegen en RKC speelt ook sneller/leuker. En ze hebben vandaag bewezen ook
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Als er in Eindhoven wordt verloren en Sparta wint haar wedstrijd gaat dat clubje ons ook nog voorbij en gaan we naar de 6e positie.
Man, drie weken deden we gewoon nog mee! :x
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 06 nov 2022, 17:52 Oh wacht een edit:
Hiermee bewijs je toch volkomen dat je uit je nek lult?

Bakkali heeft inderdaad veel talent, maar die jongen heeft net als Ihattaren ontzettend veel problemen gekend en iedereen die een beetje voetbal volgt weet dat. Daarom geef ik daarvoor de complimenten aan de trainer van RKC, die hem blijkbaar aan het voetballen krijgt. Maar daarmee blijft het een enfant terrible.
Ik bewijs niks, zeg gewoon dat hij heel goed is en onze jongens bitter weinig klaar spelen.

Zijn gedrag buiten het veld heeft niks met de kwaliteit van RKC te maken.

Dus je hele opmerking kan de prullenbak in.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

De Rode Baron schreef: 06 nov 2022, 17:51 Wat heeft die Bazoer nu op de plek van de Wit gebracht?
Ik heb Odgaard nog een hele mooie steekpass op Pavlidis zien geven waar hij vrij voor de keeper kwam.
Begrijp niet goed wat jansen met die Bazoer op die positie wil, had gewoon Odgaard op 10 gezet, Pavlidis in de punt en Yuki op rechts
Misschien is het je ontgaan maar er is maar 1 persoon die op 10 hoort te spelen en dat is Reijnders. Is direct al van zo veel meer waarde dan iedere andere voetballer op die positie bij ons.

Odgaard speelt met schoenendozen om en kan bijna geen bal vasthouden, dat wordt in de kleine ruimte een probleem
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wildcat schreef: 06 nov 2022, 17:58 Heb je er ooit wel eens over nagedacht dat wij denken dat we veel beter zijn dan dat we zijn? Of blijf je geloven dat we dicht tegen de top aan zitten?

Kwalitatief zijn zij op het moment, en zeker thuis gewoon sterker. Dat is niet per speler tegen elkaar afwegen, maar wel als geheel en met een trainer die de jongens op de juiste manier kan activeren.

Maar wij zijn gewoon niet zo goed, ons positiespel is gewoon veel trager dan dat van veel ploegen en RKC speelt ook sneller/leuker. En ze hebben vandaag bewezen ook
Je moet niet vergeten dat AZ veel grote kansen (o.a. Yuki, Pavlidis, Reijnders) heeft verprutst en Verhulst RKC twee doelpunten heeft geschonken
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Wildcat schreef: 06 nov 2022, 18:02 Odgaard speelt met schoenendozen om en kan bijna geen bal vasthouden, dat wordt in de kleine ruimte een probleem
Beetje meer respect mag je wel hebben voor deze kunstenaar. Juist op 10 heb je ook meer ruimte!
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Wildcat schreef: 06 nov 2022, 18:02 Misschien is het je ontgaan maar er is maar 1 persoon die op 10 hoort te spelen en dat is Reijnders. Is direct al van zo veel meer waarde dan iedere andere voetballer op die positie bij ons.
Reijnders had moeten scoren en zijn gepruts was de aanleiding tot de 2-1.

Deze wedstrijd ging echter volledig terecht verloren. Bij vlagen werden we weggespeeld door RKC. Zij hebben een kans of 7 gehad, wij 3? Om je echt kapot voor te schamen, dit veldspel en deze keeper.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

De (mijn) gedroomde voorhoede met Karlsson, Pavlidis, Odgaard en Reijnders op 10 mochten het meer dan een half uur laten zien, maar wat een ongelooflijke teleurstelling.

Als Reijnders die bal maakt, speel je misschien nog gelijk. Maar winst heeft er nooit in gezeten. Slechtste wedstrijd van het seizoen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

FugAZi schreef: 06 nov 2022, 18:18 De (mijn) gedroomde voorhoede met Karlsson, Pavlidis, Odgaard en Reijnders op 10 mochten het meer dan een half uur laten zien, maar wat een ongelooflijke teleurstelling.

Als Reijnders die bal maakt, speel je misschien nog gelijk. Maar winst heeft er nooit in gezeten. Slechtste wedstrijd van het seizoen.
Nou dat laatste is nog aardig discutabel :lol: .
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Conclusie wil je na het WK er nog wat van maken zal er volgende week gewonnen moeten worden anders gooi je alles overboord
en ga je met sparta, heerenveen, utrecht nog strijden.
(Jansen gaf dit ook wel aan bij ESPN, dus ik hou hem eraan voor volgende week!)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

De Rode Baron schreef: 06 nov 2022, 18:22 Jansen gaf dit ook wel aan bij ESPN, dus ik hou hem eraan voor volgende week!
Ik mag toch aannemen dat hij volgende week niet meer op de bank zit
Laatst gewijzigd door Langedijk op 06 nov 2022, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 06 nov 2022, 18:25 Ik mag toch aannemen dat hij volgende werk niet meer op de bank zit
Langedijk……dit is AZ…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

FugAZi schreef: 06 nov 2022, 18:18 De (mijn) gedroomde voorhoede met Karlsson, Pavlidis, Odgaard en Reijnders op 10 mochten het meer dan een half uur laten zien, maar wat een ongelooflijke teleurstelling.
Ze krijgen ook amper kansen voorin. Het duurt zo lang voordat deze ploeg bij de andere 16 komt. Achterin gaat alles minuten lang breed, en daarna terug op Verhulst die hem vervolgens inlevert of over de zijlijn schiet. Niemand schuift in, niemand beweegt tussen de linies.

Een serieuze trainer kan echt wel iets leuks maken van deze selectie. Deze apathische assistent niet.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 06 nov 2022, 18:27 Langedijk……dit is AZ…….
Ik weet het. En ik gun hem ook nog wel een flinke afstraffing als afscheid.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 06 nov 2022, 18:21 Nou dat laatste is nog aardig discutabel :lol: .
Welke heb jij op het oog? Qua kansen creëren is toch wel de slechte toch? (wat een drama, maar een paar kansjes/mogelijkheden). Ooh shit qua verdedigen ook. Kerkez totaal gedold door Belletje :lol:
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

FugAZi schreef: 06 nov 2022, 18:30 Welke heb jij op het oog? Qua kansen creëren is toch wel de slechte toch? (wat een drama, maar een paar kansjes/mogelijkheden). Ooh shit qua verdedigen ook. Kerkez totaal gedold door Belletje :lol:
Dundee uit. En eigenlijk alle poulewedstrijden in Europa :lol:

Tegen Excelsior was het ook verschrikkelijk. Cambuur was drama maar won je lucky door die rode kaart.
Plaats reactie