Excelsior-AZ (zo 23 okt, 12.15u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Achterlijk gedoe met die afstandschoten bij ons. Niet eenmaal gevaarlijk, pure wanhoopsschoten omdat men voetballend het niet voor elkaar krijgt.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Antti Opdam schreef: 23 okt 2022, 11:55

Had er ook niet over moeten beginnen.

Of leg dan op zijn minst uit waarom je dit wel goed keeperswerk vindt ...
Inderdaad. Nu weten we het wel. If it walks en talks like a duck, it is a duck.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ga je kapot schamen AZ.
Ze doen ook precies wat je verwacht. Tegen de kleintjes…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Die corners hebben we ook echt helemaal geen drol aan hea. Kan net zo goed gewoon een doeltrsp aan de tegenstanders geven.

Was trouwens net gewoon hands van Excelsior in de 16 en Hatzidiakos werd toch ook neer getrokken leek me
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

salmonyappi schreef: 23 okt 2022, 11:58 Inderdaad. Nu weten we het wel. If it walks en talks like a duck, it is a duck.
Mijn vriendin keek ook over mijn schouder mee en moest erg om deze discussie lachen.

Volwassen mannen die hiermee bezig zijn ...

Ze begrijpt gewoon de ernst niet ...

:|
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Kijk verhulst dat is uitkomen, lamlul van een lahdo mag hem ook wel beter inschieten.

Verder is het gewoon kansloos dat AZ niemand voorin heeft die beetje fysiek heeft.
Laatst gewijzigd door SimonPoulsen op 23 okt 2022, 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

:lol:
Antti Opdam schreef: 23 okt 2022, 12:03 Mijn vriendin keek ook over mijn schouder mee en moest erg om deze discussie lachen.

Volwassen mannen die hiermee bezig zijn ...

Ze begrijpt gewoon de ernst niet ...

:|
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Het is wat Langedijk zei: ajax maakt er 7, psv 6 tegen dit miezerige kutclubje.
En wij? 😶😶😶😶😶😶
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

#dionforpresident
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Drie op rij verloren. Tegen twee keer FC bal op het dak.
Lekker bezig.
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Antti Opdam schreef: 23 okt 2022, 12:03 Mijn vriendin keek ook over mijn schouder mee en moest erg om deze discussie lachen.

Volwassen mannen die hiermee bezig zijn ...

Ze begrijpt gewoon de ernst niet ...

:|
Huurhuis voor haar zoeken
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

De zoveelste wanprestatie tegen een laagvlieger. Keer op keer op keer het zelfde voorspelbare kutvoetbal. Vorig jaar ladingen punten verloren, en in Europa 12× superslecht. Dit jaar gaat niet anders zijn.
Men weet het gewoon niet. Zodra je achterkomt kunnen we het wel vergeten. Want een planB om iets te forceren is er niet.
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Schandalige prestatie van AZ, ze moeten zich schamen [-X
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Maar laten we wel wezen: als je tegen zo’n miezerige kutclub. met max. 4000 toeschouwers (die helemaal niet thuishoort in de Eredivisie) niet overduidelijk wint heb je sowieso niks te zoeken in de titelstrijd en moet je gewoon even je mond houden. Ik houd mijn hart vast voor donderdag…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Nou, dan zit er niets anders op dan weer 24 uur te rouwen :|
we can come an end
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Oke de blauwdruk om punten tegen AZ te pakken ligt nu ook op straat.

We hebben genoeg kansen gehad in de tweede helft om ze te maken. Als je met die zelfde intensiteit had gestart win je zo een wedstrijd gewoon ruim.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wildcat schreef: 23 okt 2022, 12:11 Oke de blauwdruk om punten tegen AZ te pakken ligt nu ook op straat.
Mwah, met wat meer kwaliteit in de aanval (lees: Pavlidis en Karlsson in vorm) hadden ze dik op de broek gehad.
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Ik wil toch wel een lans breken voor meestertacticus P. Jansen. Ook bekend van podcasts. Ging al helemaal in zichzelf geloven toen hij een keer bovenaan stond.

Wordt door Feyenoord overklast door de opbouwende middenvelders vast te zetten en veel lopende middenvelders te hebben.
Vervolgens denkt de club uit Kralingen: dat kunnen wij ook. Dus die zet het middenveld vast en veel lopende mensen.

Dan word je nog geholpen door een rare keeper en een mager centraal duo. En je hebt voorin niemand lopen die een goal maakt.

En straks weer drie minuten obligate antwoorden voor AZ.TV. Gokje: 'we moeten elkaar durven de waarheid vertellen!'

Fijne zondag!
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Grifo schreef: 23 okt 2022, 11:14 Ja klopt. Maar het minste wat je mag verwachten is scherpte en strijd. Ik zie dat niet vandaag. Je hebt een week kunnen voorbereiden...

Als de coach zijn tactisch onvermogen weer eens ventileert én de spelers niet thuisgeven in de basisvoorwaarden dan krijg je dit.
Prima verwoord
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

differentcook schreef: 23 okt 2022, 12:14 Mwah, met wat meer kwaliteit in de aanval (lees: Pavlidis en Karlsson in vorm) hadden ze dik op de broek gehad.
Laten die er nou niet niet zijn of net niet in vorm. Als Pavlidis terug komt moet hij ook weer een tijd wennen. Odgaard weet ik ook even niet van wat ik moet zeggen, eigenlijk is de hele voorhoede gewoon klote momenteel. Daarbij kom je met de Wit gewoon tot te weinig kansen door het centrum ook.
Plaats reactie