Excelsior-AZ (zo 23 okt, 12.15u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Grifo schreef: 23 okt 2022, 23:37 Van Brederode eruit was echt terecht. Die liep ontzettend aan te kloten voorin. De druppel voor mij was dat ie echt een goede schotkans kreeg, maar wachtte en wachtte en vervolgens de bal maar aan een gedekte medespeler gaf. Weg goede mogelijkheid. Ik vermoed dat dat ook de druppel voor Jansen was, want nog geen 2 minuten later ging het bord omhoog. Dekker moet tactisch zijn geweest, want echt grove fouten heb ik Dekker niet zien maken.
Natuurlijk was Dekker tactisch. Aangezien men de middenvelders redelijk verdedigde kwam er eigenlijk amper voeding naar de aanval. Dekker neemt aanvallend 0 initiatief en geef alle ballen braaf aan de andere CV. Kortom geen dreiging. Ik neem het Dekker niet kwalijk: jonge jongen, verdedigt volgens mij best aardig, lijkt nog niet de positie te hebben om de bal verder naar voren te spelen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Als je dan kijkt naar het gemak waarmee GA Eagles Excelsior wegspeeld wordt de schaamte van vorige week alleen maar groter………
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 29 okt 2022, 23:01 Als je dan kijkt naar het gemak waarmee GA Eagles Excelsior wegspeeld wordt de schaamte van vorige week alleen maar groter………


Daarvoor ging PSV er dik en ajax er met 7-1 overheen. Je kan je niet meer in het openbaar vertonen :D
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

FugAZi schreef: 30 okt 2022, 09:33 Daarvoor ging PSV er dik en ajax er met 7-1 overheen. Je kan je niet meer in het openbaar vertonen :D
Ik zal een hoodie opdoen vanmiddag 😎
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 29 okt 2022, 23:01 Als je dan kijkt naar het gemak waarmee GA Eagles Excelsior wegspeeld wordt de schaamte van vorige week alleen maar groter………
weggespeelt? :wink:
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 30 okt 2022, 18:59 weggespeelt? :wink:
Als je me dan verbetert doe het dan goed 😎😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 30 okt 2022, 19:16 Als je me dan verbetert doe het dan goed 😎😉
Je hebt deze inmiddels zelf verbeterd en ik liet het gaan toen het eerst fout gespeld was. Nu je het nodig vond om mij te verbeteren (voor iets dat wel duidelijk was) krijg je hem alsnog van me
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 30 okt 2022, 19:17 Je hebt deze inmiddels zelf verbeterd en ik liet het gaan toen het eerst fout gespeld was. Nu je het nodig vond om mij te verbeteren (voor iets dat wel duidelijk was) krijg je hem alsnog van me
Lol 😉.

Maar wat is “duidelijk” in dezen. Dit leek me ook wel duidelijk toch? Eén letter…..bij jou was het een heel ander woord.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 30 okt 2022, 19:24 Lol 😉.

Maar wat is “duidelijk” in dezen. Dit leek me ook wel duidelijk toch? Eén letter…..bij jou was het een heel ander woord.
Ook precies één letter
we can come an end
Plaats reactie