AZ-Feyenoord (zo 16 okt, 16.45u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

MB80 schreef: 15 okt 2022, 09:05
Hoe dan ook, hopelijk heeft men zich inderdaad “gespaard” voor Feyenoord en was het niet gewoon een lamlendige dag.
Ik denk dat het één samengaat met het ander.
Met dit team is “sparen” niet mogelijk. Alleen met 100% inzet en strijd kunnen we van bijna iedereen winnen. Sparen=lamlendigheid.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Roadman schreef: 14 okt 2022, 15:45 Waren die er dan ? [-X Ik heb ze niet gezien iig. Tenminste niet aan Alkmaarse kant #-o
Bal van de lijn van Bazoer, terwijl hun handballer de bal bijna in eigen doel sloeg een paar sekonden ervoor.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Bij vak J worden wat dingen georganiseerd voor kinderen, alleen m'n zoontje en ik zitten in V. Weet iemand of we bij J het stadion binnen kunnen, en als ik mn seizoenskaart oid laat zien naar V kunnen? (neem aan dat die hekken dicht zijn)
Van Alkmaar begint de victorie
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

072 schreef: 15 okt 2022, 19:17 Bij vak J worden wat dingen georganiseerd voor kinderen, alleen m'n zoontje en ik zitten in V. Weet iemand of we bij J het stadion binnen kunnen, en als ik mn seizoenskaart oid laat zien naar V kunnen? (neem aan dat die hekken dicht zijn)
Je was nog zo blij dat je in V ging zitten...

Hekken zijn dicht, lexaanwand kan je eventueel overheen klimmen. Maar je komt het stadion niet binnen bij J.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

#hupaz - gewoon nog een week bovenaan!
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Grifo schreef: 16 okt 2022, 11:03 Je was nog zo blij dat je in V ging zitten...

Hekken zijn dicht, lexaanwand kan je eventueel overheen klimmen. Maar je komt het stadion niet binnen bij J.
Ik? Ik heb een seizoenskaart op V...
Van Alkmaar begint de victorie
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 13 okt 2022, 19:18 Afgaande op vandaag moet het a.s. zondag een kneiterintense wedstrijd worden van AZ (als het verlies niet onder de huid gaat kruipen)
Als je er vanuit gaat dat ze met opzet hebben verloren om zwak over te komen ja :lol:

Ben benieuwd, zou zomaar weer een typische AZ omslag kunnen worden vandaag, dus ik hoop dat onze trainert mij weer eens in positieve zin kan verbazen (hij was immers goed op weg tot deze week).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Sander73
Seizoenkaarthouder
Berichten: 358
Lid geworden op: 21 mei 2022, 09:32

Ik verwacht vanmiddag een ontzettend lastige wedstrijd voor AZ. Alleen met minimaal dezelfde inzet als tegen ajax hebben we een kans, ik ben alleen zeer benieuwd of de ploeg dat nogmaals op kan brengen. ‘Willen’ zeker, maar ‘kunnen’ ik vraag het me af.
Voor mij in ieder geval de wedstrijd die ik AZ het liefst zou zien winnen dit seizoen waar dat voorheen de pot tegen ajax was.

Wat me ook opvalt is dat ik veel meer als voorheen iedere week hoop op verlies van Twente. Het gat tussen de eerste vier en de rest mag van mij zsm zo groot mogelijk worden.
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Sander73 schreef: 16 okt 2022, 12:15 Ik verwacht vanmiddag een ontzettend lastige wedstrijd voor AZ. Alleen met minimaal dezelfde inzet als tegen ajax hebben we een kans, ik ben alleen zeer benieuwd of de ploeg dat nogmaals op kan brengen. ‘Willen’ zeker, maar ‘kunnen’ ik vraag het me af.
Voor mij in ieder geval de wedstrijd die ik AZ het liefst zou zien winnen dit seizoen waar dat voorheen de pot tegen ajax was.

Wat me ook opvalt is dat ik veel meer als voorheen iedere week hoop op verlies van Twente. Het gat tussen de eerste vier en de rest mag van mij zsm zo groot mogelijk worden.
Exact hetzelfde gevoel mbt vanmiddag en Twente! Ik ben benieuwd of wij in de Utrecht-uit of de ajax-thuis (dekker ipv bmi) opstelling gaan spelen. Eigenlijk zijn er alleen voorin vraagstukken, uitgaande dat iedereen fit is! Meer blessures kan dit AZ niet aan. Persoonlijk zou ik met Mees beginnen linkshalf (tegen opkomende pedersen) en dan Karlsson erin vanaf minuut 55-60 oid.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 916
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

We gaan ze pakken vandaag. Lekker sfeertje, goed voetbalweer, het team heeft er zin in. Straks lekker zes punten voor op Feyenooit !!!
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Voorlopig het eerste wapenfeit door Feyenoord op de paal :oops:
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

We hebben de scheidsrechters niet mee, daarnet geen buitenspel en nu geen vrij trap #-o
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Scheidsrechter is een grote flapdrol. AZ is veel te lief en loopt achter de teiten aan omdat het domweg te rustig start en Feyenoord laat voetballen.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Feyenoord heeft AZ behoorlijk in de tang met drukzetten, waardoor AZ voortdurend kansloze lange ballen geeft en niet aan voetballen komt. Zeker Beukema is na die domme penalty heel erg risicoloos aan het spelen, terwijl er soms best ruimte lag voor een andere oplossing.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2249
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Jammer dat we ze voetballend niet de baas zijn.
Penalty was het gevolg van de fout van Panta die 'm zo inleverde.
In zulke wedstrijden tegen sterke tegenstanders zie je dat sommige een te lage handelingssnelheid hebben om op dit niveau effectief te zijn.
Heb het gevoel dat er een rode kaart van invloed gaat zijn op het resultaat vandaag.
Heerlijk spannende wedstrijd tot nu toe maar jammer dat AZ niet kan domineren. De gebruikelijke foutjes en onzorgvuldigheden kunnen we ons vandaag niet veroorloven.
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Hey verhulst, wisselen aub
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11142
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Lekker laten staan die kutkeeper

Beukema kan dit niveau trouwens ook niet aan

Verschrikkelijk
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Feyenoord is in alles gewoon feller helaas :roll:
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Voelt niet alsof ze deze willen winnen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12463
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 16 okt 2022, 16:23 Voelt niet alsof ze deze willen winnen.
Of niet kunnen
we can come an end
Plaats reactie