FC Utrecht-AZ (zo 9 okt, 14.30u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

FugAZi schreef: 10 okt 2022, 06:23 Ik vond de fouten van Clasie en Kerkez van grotere orde dan de fout van Hobie.
Hun fouten horen bij het standaard spel en hebben met concentratie te maken, Hobie zijn fout was een niet standaard bal of spelsituatie. Die bal krijgt via de kluts namelijk ook nog een rare dwarrel en gaat haast vertraagd in een boogje de lucht in. Ik snap wel dat hij uitkomt omdat het leek of hij hem kon pakken. Conclusie ongelukkig en jammer.
Het uitkomen of niet, dat was inderdaad het probleem niet. Ik snap best dat ie uitkwam. Door de wat vreemde snelheid van de bal was het lastig te beoordelen of hij wel of niet had moeten komen. Maar als ie dan uitkomt moet ie wel zijn doel verkleinen en naar de bal toekomen, ipv het veld uitstappen en vergeten waar zijn doel staat.

Hoe dan ook: ik heb geen moment het gevoel gehad dat Utrecht iets zou kunnen halen deze wedstrijd en dat is een lekker gevoel dat ik dit seizoen al vaker heb gehad dan heel vorig seizoen.
____________
Hoc est nihil
Plaats reactie