FC Groningen-AZ (za 1 okt, 18.45u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12448
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De vraag is hoelang deze balans en sfeer top blijft.
we can come an end
vriend
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Als je de commentaren in ALLE wedstrijdtopics van dit seizoen leest zou je denken dat AZ er geen kut van kan en in een stervensfase verkeert.

Dat AZ eerste staat moet voor menig forummert een zware teleurstelling zijn.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

vriend schreef: 01 okt 2022, 20:48 Als je de commentaren in ALLE wedstrijdtopics van dit seizoen leest zou je denken dat AZ er geen kut van kan en in een stervensfase verkeert.

Dat AZ eerste staat moet voor menig forummert een zware teleurstelling zijn.
Ja die hopen echt op een totale ineenstorting :lol:
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2248
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

vriend schreef: 01 okt 2022, 20:48 Als je de commentaren in ALLE wedstrijdtopics van dit seizoen leest zou je denken dat AZ er geen kut van kan en in een stervensfase verkeert.

Dat AZ eerste staat moet voor menig forummert een zware teleurstelling zijn.
Denk niet dat je mij rekent tot de forummers met een negatieve benadering maar er valt gewoon nog een hoop op aan te merken. Dat sommigen wellicht wat veel de nadruk leggen op alles wat er niet goed gaat en voorbij gaan aan hoe geweldig de resultaten tot nu toe zijn ligt waarschijnlijk aan hun aard. Of denk je werkelijk dat ze AZ liever zien verliezen om zo hun wrange gelijk te halen ?
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Retteketet. Er zullen hier sommigen vast anders over denken, maar ik hoop dat de blessure van De Wit meevalt.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

FugAZi schreef: 01 okt 2022, 20:45 Als je vorig jaar gewoon die eerste wedstrijden gewonnen had dan was het allemaal anders geweest. (AZ had bv tegen RKC uit 18 uitgespeelde kansen) . Nu moest iedereen terug naar de basis om uit het dal te komen. Die fase na het slechte begin was net zoals nu, dus heel veel verschil is er niet.
Ik zie hoewel soms nog stroef, simpelweg een beter functionerend team.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16205
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

MO7 schreef: 01 okt 2022, 21:12 Retteketet. Er zullen hier sommigen vast anders over denken, maar ik hoop dat de blessure van De Wit meevalt.
Onze beste man momenteel.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
vriend
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

AZA'dam schreef: 01 okt 2022, 20:58 Of denk je werkelijk dat ze AZ liever zien verliezen om zo hun wrange gelijk te halen ?
Ja, dat denk ik. Een figuur als Langedijk zwelgt er in. En hij is niet de enige.

Soms betreur je de vrijheid van meningsuiting.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5410
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

vriend schreef: 01 okt 2022, 22:05 Soms betreur je de vrijheid van meningsuiting.
:shock:

Ga jij eens heel snel in Noord-Korea wonen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11134
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

vriend schreef: 01 okt 2022, 22:05 Ja, dat denk ik. Een figuur als Langedijk zwelgt er in. En hij is niet de enige.

Soms betreur je de vrijheid van meningsuiting.
Ga je mond spoelen vent

Gisteren niks gezien dus geen commentaar op de wedstrijd. Maar blij met de overwinning en het feit dat de talloze blessures dit jaar prima opgevangen worden.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1646
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

DonnyDelano schreef: 01 okt 2022, 18:37 Aardige aanname van Peerke =D>
Mooiste actie van de wedstrijd. Had hij in A'dam gespeeld, dan zou dit al voldoende zijn voor een vaste plek in de WK-selectie.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Een heeijke wedstrijd gezien met snelle aanvallen. Het is nu aan het team en ook aan Jansen om dit door te laten ontwikkelen.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1137
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Afbeelding
Kan weleens een heel bijzonder shirtje worden.... leuk voor dat jochie!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6489
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

adrie1979 schreef: 02 okt 2022, 10:21 Kan weleens een heel bijzonder shirtje worden.... leuk voor dat jochie!
Mooie plaat!
vriend
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

pAZcal schreef: 01 okt 2022, 22:55 :shock:

Ga jij eens heel snel in Noord-Korea wonen.
Shit, ik ben de ironiesmiley weer vergeten. Stom van me. Een doodzonde in de moderne wereld van snel geraakte mensen.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1646
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

adrie1979 schreef: 02 okt 2022, 10:21
Kan weleens een heel bijzonder shirtje worden.... leuk voor dat jochie!
Hoe maak je van een Groningen supporter een AZ supporter!
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Mooi voor dat jochie, toch nog 1 Groningen supporter blij gemaakt.

Voor de rest een top wedstrijd.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Voltreffer Vick schreef: 02 okt 2022, 11:17 Hoe maak je van een Groningen supporter een AZ supporter!
Als we als club echt willen groeien, zal je ook van buiten de regio supporters moeten trekken. Kerkez heeft dat goed begrepen!
Ik zat trouwens laatst tegen ajax naast een groepje vrienden van elkaar uit Overijssel, waarbij er één een aantal jaar geleden voor AZ was geworden (zonder echt duidelijke reden) en een wedstrijd of 5 per seizoen bezoekt. Toch bijzonder.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Dat jochie trok het shirt van Kerkez meteen aan, dus ik denk dat hij gewoon in een "neutraal" vak zat.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

FugAZi schreef: 01 okt 2022, 20:45 Die fase na het slechte begin was net zoals nu, dus heel veel verschil is er niet.
Nee, zeker niet. Het spel is nu vele malen beter.

Genoten van de manier waarop er even met flinke cijfers in Groningen wordt gewonnen. =D> Hopelijk valt de blessure van Dani mee (een waar wereldwonder dat ik dit zeg, maar heeft een heel goed seizoen tot nu toe)!
Plaats reactie