FC Groningen-AZ (za 1 okt, 18.45u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 01 okt 2022, 18:45 Dat hadden we inderdaad al eerder kunnen staan. En dan had je nu punten uitgelopen.
Eigenlijk hadden we gewoon elk seizoen kampioen moeten worden vind ik.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1646
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Het is dat ik weet dat ze gewoonen hebben maar op basis van het gros van de reacties hier lijkt het dat we zijn gedegradeerd naar de 3e divisie na weer een 7-0 nederlaag. De blaadjes vallen weer vroeg dit jaar op het forum….. eigenlijk vallen ze altijd op dit forum
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Voltreffer Vick schreef: 01 okt 2022, 19:02 Het is dat ik weet dat ze gewoonen hebben maar op basis van het gros van de reacties hier lijkt het dat we zijn gedegradeerd naar de 3e divisie na weer een 7-0 nederlaag. De blaadjes vallen weer vroeg dit jaar op het forum….. eigenlijk vallen ze altijd op dit forum
Precies…….het is echt vreselijk: we winnen uit met 1-4 van Groningen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Voltreffer Vick schreef: 01 okt 2022, 19:02 Het is dat ik weet dat ze gewoonen hebben maar op basis van het gros van de reacties hier lijkt het dat we zijn gedegradeerd naar de 3e divisie na weer een 7-0 nederlaag. De blaadjes vallen weer vroeg dit jaar op het forum….. eigenlijk vallen ze altijd op dit forum
https://www.youtube.com/watch?v=dJbp_GjD9VE
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Oh jongens. Een nepblessure van Karlsson zegt ie, om op adem te komen.
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 01 okt 2022, 19:06 Oh jongens. Een nepblessure van Karlsson zegt ie, om op adem te komen.
Wie, wat, waar?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Niet verrassend dat de 1-3, die toch een keerpunt in de wedstrijd was, van Kerkez afkomstig was. En al eerder bijna van Lahdo. Dat waren wel degenen die er het hardste voor vochten. Reijnders speelde een hele sterke tweede helft, beter dan de eerste en stopte er ook veel energie in.
Verder lieten een aantal jongens blijken dat ze nog een lange weg te gaan hebben naar topvorm, Bazoer, Karlsson en Yuki bijvoorbeeld.
Gelukkig dat Groningen niet zoveel weerstand bood en dat die derde goal op een juist moment viel om de boel zo te draaien dat Groningen het geloof weer verloor.
Misschien hadden trouwens wel meer jongens een griepje onder de leden (gehad).
Hopelijk is het met de Wit niet te ernstig want dat is toch een beetje de motor van het team tot nu toe.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 01 okt 2022, 19:11 Wie, wat, waar?
Zegt Karlsson in een interview na de wedstrijd over het moment dat hij op het veld zat en iemand van de medische staf liet komen
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6543
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Best ongekend om hier met 1-4 te winnen met zon ductape elftal. Prima goals ook. Aanname van Peertje het hoogtepunt, vast van ze broer geleerd
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Mooie winst van het collectief want alle invallers zijn er duidelijk klaar voor. 1-4 in Groningen daar had iedereen van te voren voor getekend =D>
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Vreselijk vreselijk vreselijk.

Gewoon 1-4 winnen van Groningen.

Hoe hemeltergend wil je het hebben, dadelijk sta je nog bovenaan... bah bah :roll:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

salmonyappi schreef: 01 okt 2022, 19:00 Eigenlijk hadden we gewoon elk seizoen kampioen moeten worden vind ik.
Waarom is niemand daar eerder op gekomen????
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 01 okt 2022, 19:33 Vreselijk vreselijk vreselijk.

Gewoon 1-4 winnen van Groningen.

Hoe hemeltergend wil je het hebben, dadelijk sta je nog bovenaan... bah bah :roll:
Sterker nog…..we stáán bovenaan: ajax-eagles 1-1 😂
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

salmonyappi schreef: 01 okt 2022, 19:58 Sterker nog…..we stáán bovenaan: ajax-eagles 1-1 😂
Nu is het weekend helemaal naar de klote
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

072 schreef: 01 okt 2022, 19:36 Waarom is niemand daar eerder op gekomen????
Zeker wel: Ferry!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

salmonyappi schreef: 01 okt 2022, 19:58 Sterker nog…..we stáán bovenaan: ajax-eagles 1-1 😂
Kan er echt met mijn kop niet bij :x
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

DeZuivelDuivel schreef: 01 okt 2022, 20:10 Kan er echt met mijn kop niet bij :x
Inderdaad heel opmerkelijk dat AZ nu ineens bovenaan staat terwijl allerlei sterkhouders langdurig geblesseerd zijn en/of bezig met terugkomen uit blessures en daarom nog lang niet top zijn.
Tijdens de wedstrijd kon je bij vlagen ook wel zien dat AZ over veel voetballend vermogen beschikt en van een veel hoger niveau dan Groningen is.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZA'dam schreef: 01 okt 2022, 20:20 Inderdaad heel opmerkelijk dat AZ nu ineens bovenaan staat terwijl allerlei sterkhouders langdurig geblesseerd zijn en/of bezig met terugkomen uit blessures en daarom nog lang niet top zijn.
Tijdens de wedstrijd kon je bij vlagen ook wel zien dat AZ over veel voetballend vermogen beschikt en van een veel hoger niveau dan Groningen is.
Wanneer je ook wedstrijden met 3 doelpunten verschil blijft winnen dan valt het ook niet echt meer op de conto van 'geluk' te schrijven.
Dit is precies wat ik van een trainer verwacht 'ondanks' allerlei problemen presteren en de jongens wat boven zichzelf uit laten stijgen. Precies de reden waarom ik er vorig jaar op dezelfde grond kritiek op had. Juist omdat die selectie toch bij vlagen meer intact was dan deze.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
lowietje
Fanatic
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Er wordt bij vlagen heerlijk getikt en de sfeer binnen het team lijkt vanaf de buitenkant gezien top. Heb zomaar het gevoel dat het wel eens een mooi seizoentje kan worden …
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 01 okt 2022, 20:22 Wanneer je ook wedstrijden met 3 doelpunten verschil blijft winnen dan valt het ook niet echt meer op de conto van 'geluk' te schrijven.
Dit is precies wat ik van een trainer verwacht 'ondanks' allerlei problemen presteren en de jongens wat boven zichzelf uit laten stijgen. Precies de reden waarom ik er vorig jaar op dezelfde grond kritiek op had. Juist omdat die selectie toch bij vlagen meer intact was dan deze.
Als je vorig jaar gewoon die eerste wedstrijden gewonnen had dan was het allemaal anders geweest. (AZ had bv tegen RKC uit 18 uitgespeelde kansen) . Nu moest iedereen terug naar de basis om uit het dal te komen. Die fase na het slechte begin was net zoals nu, dus heel veel verschil is er niet.
Plaats reactie