AZ-FC Twente (zo 11 sep, 16.45u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 11 sep 2022, 18:03 Vooraf had ik voor een punt getekend, achteraf had je hier de punten in de tas en heb je het weggegeven.
Tekenen voor een punt thuis tegen Twente? #-o
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 11 sep 2022, 18:05 Je vindt Jansen meten over bijna 2 jaar niet objectief?
Je schiet gewoon niks op met deze yogaleraar. Resultaten zijn er niet. Spelers worden niet beter. Spel kent nauwelijk amusementswaarde.
Ik denk dat Yappi met objectief bedoelt niet beginnend met Jansen bij alles wat je tegenvalt als oorzaak of schuldige te zien (dan makt het inderdaad ook niet uit hoelang hij hier trainer is of wat dan ook)
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 11 sep 2022, 18:05 Tekenen voor een punt thuis tegen Twente? #-o
Gezien de blessures in onze selectie, de jeugdigheid van onze selectie en de goede vorm van Twente wel ja.

Je had er ook net als PSV gewoon van langs kunnen krijgen en met lege handen kunnen staan. Dan til ik zwaarder aan dat gelijkspel tegen NEC bijvoorbeeld.
Deze uitslag doet recht aan het spelbeeld en er is nog geen man overboord. Liever zie ik AZ winnen en dat zat er ook in vandaag, maar we hebben het iig niet totaal weggegeven.


Probeer ik het ook een keer positief te houden :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 11 sep 2022, 18:06 Ik denk dat Yappi met objectief bedoelt niet beginnend met Jansen bij alles wat je tegenvalt als oorzaak of schuldige te zien (dan makt het inderdaad ook niet uit hoelang hij hier trainer is of wat dan ook)
Hij is als trainer/coach de hoofdverantwoordelijke voor het spel van AZ. Dat lijkt me niet zo lastig.

Ik snap dat de Jansen-adepten er dan allerlei excuses bij halen. Maar na 2 jaar kan je die echt niet meer opvoeren.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 11 sep 2022, 17:58 De Wit niet z’n 2e kaart laten pakken
Je bedoelt waarschijnlijk zijn 1e kaart maar een schorsing tegen ajax. Waarmee Jansen dat duel dus al belangrijker maakt dan deze wedstrijd want Twente is de concurrent. ajax gaan ze toch kansloos verliezen met deze basis.

Het sprankelde gewoon niet, geen enkele amusementswaarde. Als ik naar schaken wil kijken ga ik wel naar Wijk aan Zee voor Carlsen tegen Van Wely. Van enige sfeer was daardoor ook geen sprake en ik vraag me zelfs af of ajax wel uitverkocht raakt.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 11 sep 2022, 18:05 Je vindt Jansen meten over bijna 2 jaar niet objectief?
Je schiet gewoon niks op met deze yogaleraar. Resultaten zijn er niet. Spelers worden niet beter. Spel kent nauwelijk amusementswaarde.
Je kan het niet hè, alleen deze wedstrijd beoordelen. Dat is nl. wat ik heb gedaan.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 11 sep 2022, 18:06 Ik denk dat Yappi met objectief bedoelt niet beginnend met Jansen bij alles wat je tegenvalt als oorzaak of schuldige te zien (dan makt het inderdaad ook niet uit hoelang hij hier trainer is of wat dan ook)
Ik bedoel inderdaad gewoon déze wedstrijd beoordelen. Maar dat kunnen de Jansen-haters niet. Bij alles wat misgaat komt “de afgelopen twee jaar” er weer bij.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

salmonyappi schreef: 11 sep 2022, 18:13 Je kan het niet hè, alleen deze wedstrijd beoordelen. Dat is nl. wat ik heb gedaan.
Ik vind op basis van 1 wedstrijd subjectiviteit in de hand werken. Maar goed.
AZ verliest thuis twee punten van een directe concurrent. Na een 1--0 voorsprong.
Dan heb je als schaker wel verloren.

(En die lijn zien we al twee jaar...)
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 11 sep 2022, 18:11 Je bedoelt waarschijnlijk zijn 1e kaart maar een schorsing tegen ajax. Waarmee Jansen dat duel dus al belangrijker maakt dan deze wedstrijd want Twente is de concurrent. ajax gaan ze toch kansloos verliezen met deze basis.

Het sprankelde gewoon niet, geen enkele amusementswaarde. Als ik naar schaken wil kijken ga ik wel naar Wijk aan Zee voor Carlsen tegen Van Wely. Van enige sfeer was daardoor ook geen sprake en ik vraag me zelfs af of ajax wel uitverkocht raakt.
Je hebt gelijk, ik bedoeld zijn gele kaart waardoor ie een schorsing zou krijgen.
Wat betreft het niet sprankelen: eens, het was niet goed, maar zeker wel spannend! Niet eens over “geen sprake van sfeer”. Ik vond de sfeer beter dan de afgelopen paar thuiswedstrijden, mede dankzij de Twente-supporters en daardoor ook veel actievere Ben-side.

AZ-ajax is volgens mij altijd uitverkocht. 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

salmonyappi schreef: 11 sep 2022, 18:16 Ik bedoel inderdaad gewoon déze wedstrijd beoordelen. Maar dat kunnen de Jansen-haters niet. Bij alles wat misgaat komt “de afgelopen twee jaar” er weer bij.
Als er een duidelijke stijgende lijn in het spel en de tactiek had gezeten, hadden jij en je Jansen-fanclub de afgelopen 2 jaar met alle macht aangegrepen om jullie gelijk te halen.

Nu komt dat ff niet uit dus mag het niet. Maar ga lekker door met oogkleppen op naar tranentrekkend voetbal te kijken en jezelf wijs maken dat het allemaal wel meevalt. Ik ben gewoon niet tevreden met het spel dat ik te zien krijg voor bijna 300 euro per seizoen.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 11 sep 2022, 18:19 Ik vind op basis van 1 wedstrijd subjectiviteit in de hand werken. Maar goed.
AZ verliest thuis twee punten van een directe concurrent. Na een 1--0 voorsprong.
Dan heb je als schaker wel verloren.

(En die lijn zien we al twee jaar...)
Ik vind op basis van twee seizoenen vooringenomenheid in de hand werken 😉.

Bij schaken heet een voorsprong weggeven remise, en niet verlies.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

salmonyappi schreef: 11 sep 2022, 18:24 Bij schaken heet een voorsprong weggeven remise, en niet verlies.
Inderdaad. Precies de mentaliteit van Jansen: niet verliezen. In plaats van je directe tegenstander op achterstand zetten.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 11 sep 2022, 18:11 Hij is als trainer/coach de hoofdverantwoordelijke voor het spel van AZ. Dat lijkt me niet zo lastig.
Iedereen in de selectie en staff heeft zijn/haar eigen verantwoordelijkheden
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bombaman schreef: 11 sep 2022, 18:22 Als er een duidelijke stijgende lijn in het spel en de tactiek had gezeten, hadden jij en je Jansen-fanclub de afgelopen 2 jaar met alle macht aangegrepen om jullie gelijk te halen.

Nu komt dat ff niet uit dus mag het niet. Maar ga lekker door met oogkleppen op naar tranentrekkend voetbal te kijken en jezelf wijs maken dat het allemaal wel meevalt. Ik ben gewoon niet tevreden met het spel dat ik te zien krijg voor bijna 300 euro per seizoen.
Ik ben geen lid van de Jansen-fanclub. Ik ben AZ-fan.
Ik zie wel degelijk een stijgende lijn; AZ speelt leuker voetbal dan vorig seizoen. 1-1 tegen Twente, een gelijkwaardige ploeg is helemaal geen slecht resultaat. Natuurlijk hadden ze die 1-0 in 2-0 moeten veranderen en de wedstrijd moeten winnen. Maar dat gebeurde niet. Waarom heb ik net al uitgelegd.
En de plek op de ranglijst valt ook niet erg tegen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 11 sep 2022, 18:29 Iedereen in de selectie en staff heeft zijn/haar eigen verantwoordelijkheden
Precies. En Jansen is de hoofdverantwoordelijke. Zoals ik stelde.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 11 sep 2022, 18:26 Inderdaad. Precies de mentaliteit van Jansen: niet verliezen. In plaats van je directe tegenstander op achterstand zetten.
Nee. Jij zegt dat 1-1 verlies is. En hoppa het wordt weer naar Jansen gedraaid. Oogkleppen heet dat.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik vond het wel een sterke wedstrijd van Beukema
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 11 sep 2022, 18:30 Precies. En Jansen is de hoofdverantwoordelijke. Zoals ik stelde.
Dus daar hebben die voetballers niets mee te maken, hebben daar géén invloed op 😂😂😂
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 11 sep 2022, 18:30 Precies. En Jansen is de hoofdverantwoordelijke. Zoals ik stelde.
Voor het maken van de opstelling en leiden van de trainingen en besprekingen, ja
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ferry schreef: 11 sep 2022, 18:26 Inderdaad. Precies de mentaliteit van Jansen: niet verliezen. In plaats van je directe tegenstander op achterstand zetten.
Het was een kopie van de wedstrijd in maart. Alleen komen ze nu door een toevalstreffer op voorsprong waardoor ze niet verliezen. Jansen zal dus wel trots op zichzelf zijn.

Eerste serieuze tegenstander en meteen een zaadpot. Het was te verwachten.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie