SC Cambuur-AZ (zo 28 aug, 16.45u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 28 aug 2022, 16:49 Wat moet je dan doen tegen een bus? Er continu tegenaan schieten in de hoop dat die bal een keertje niet afketst?
Ach kom op zeg. Hoog tempo die bal rondspelen, inspelen doorbewegen, en de vrije man vrijspelen rond randje 16 om fatsoenlijk op doel te schieten. Maar het is vooral kwaliteit tekort vrees ik. Zeker als je zoals in de tweede helft met n semi B-team staat te ballen


Maar hoera de punten zijn binnen omdat een keeper een bal doorlaat. Wel echt een hele lekkere.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 28 aug 2022, 16:55 Ach kom op zeg. Hoog tempo die bal rondspelen, inspelen doorbewegen, en de vrije man vrijspelen rond randje 16 om fatsoenlijk op doel te schieten.
Ja, dus precies wat je moet doen bij een bus, combineren, niet kansloos er tegenaan schieten
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Tegen de beste tegenstander dit (ook Europese) seizoen werd gespeeld met een onvoldoende bezieling, dat maakte het een hachelijke vertoning
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 28 aug 2022, 17:09 Ja, dus precies wat je moet doen bij een bus, combineren, niet kansloos er tegenaan schieten
Ja, met jou brede interpretatie van het woord heb je gelijk. Maar ik schaar een rondo van 30 minuten daar niet echt onder.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SimonPoulsen schreef: 28 aug 2022, 17:13 Ja, met jou brede interpretatie van het woord heb je gelijk. Maar ik schaar een rondo van 30 minuten daar niet echt onder.
Hij is met alles tevreden joh.

Krijgt weer dubbel betaald door AZ vandaag omdat het zondag is
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Langedijk schreef: 28 aug 2022, 17:19 Hij is met alles tevreden joh.
Ik ben ook tevreden hoor. Met drie punten.
Verder zie je aan alles dat Jansen geen idee heeft.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 28 aug 2022, 17:19 Hij is met alles tevreden joh.
En jij met niets. Stel je voor dat het een keer wél goed gaat, dán heb jij pas een zware middag….🙄
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

RoycosoepieAZ schreef: 28 aug 2022, 16:24 Van mij mag AZ ook lelijk winnen met 0-1
Bedankt dat je hier tijdig toestemming voor gegeven hebt. =D>
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Langedijk schreef: 28 aug 2022, 16:47 Reijnders valt in de eerste serieuze wedstrijd ook weer door de mand.
Dit is een beetje zien wat je graag bevestigd wil zien denk ik. Als hij een goede pot had gespeeld en AZ had 4-0 gewonnen, dan had dat waarschijnlijk weer niets over Reijnders gezegd maar had het aan de slappe tegenstander gelegen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZuid-Scharwoude schreef: 28 aug 2022, 18:08 Dit is een beetje zien wat je graag bevestigd wil zien denk ik. Als hij een goede pot had gespeeld en AZ had 4-0 gewonnen, dan had dat waarschijnlijk weer niets over Reijnders gezegd maar had het aan de slappe tegenstander gelegen.
Nee dat maak jij ervan. Hij speelde uitstekend TEGEN slappe tegenstanders, niet omdat het een slechte tegenstander is. Heeft hij voldoende complimenten voor gehad. Maar zoals vandaag is hij in de duels zo ongekend slecht, dat het eigenlijk niet kan voor een nummer 6/8. En dat was vorig jaar ook al een paar keer.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZuid-Scharwoude schreef: 28 aug 2022, 18:08 Dit is een beetje zien wat je graag bevestigd wil zien denk ik. Als hij een goede pot had gespeeld en AZ had 4-0 gewonnen, dan had dat waarschijnlijk weer niets over Reijnders gezegd maar had het aan de slappe tegenstander gelegen.
Je hoeft me geen woorden in de mond te leggen hoor. Had graag gezien dat het anders was maar deze jongen is niet in staat om 5 keer achter elkaar een ruime voldoende te halen. En dan moeten de serieuze tegenstanders nog komen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 28 aug 2022, 17:43 En jij met niets. Stel je voor dat het een keer wél goed gaat, dán heb jij pas een zware middag….🙄
Ik ben alleen blij met de punten

Verder inderdaad met helemaal niks vandaag

Blij dat jouw lat zo laag ligt
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 28 aug 2022, 18:17 Je En dan moeten de serieuze tegenstanders nog komen.
En daarvoor zeg je dit :
Reijnders valt in de eerste serieuze wedstrijd ook weer door de mand.
Maar er zal wel verschil zijn tussen een serieuze wedstrijd en een serieuze tegenstander 🤔.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 28 aug 2022, 18:17 En dan moeten de serieuze tegenstanders nog komen.
Voor AZ zijn dit soort tegenstanders juist altijd het moeilijkste gebleken (de laatste jaren tenminste)
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 28 aug 2022, 18:48 Voor AZ zijn dit soort tegenstanders juist altijd het moeilijkste gebleken (de laatste jaren tenminste)
Ja, omdat er steevast geen creativiteit op 10 staat om er snel doorheen te combineren. Vandaag ook weer niet.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 28 aug 2022, 18:22
Maar er zal wel verschil zijn tussen een serieuze wedstrijd en een serieuze tegenstander 🤔.
Kun je nagaan, het was niet eens een serieuze wedstrijd 8)

Cijfermatig gezien is een uitwedstrijd bij een club uit het linker rijtje serieus. Maar dat Cambuur stelt natuurlijk niks voor. Hun beste spelers komen uit onze jeugd.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Voor elke club is zon speelwijze lastig, ook nog met dat mooie publiek er achter. Gewoon mazzel gehad en Reijnders was in mijn ogen ongelukkig. Kan een keer gebeuren. Met Hatzediakos starten is heel wat anders.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Net klaar met kijken van de opnames van de wedstrijd en de interviews. Ik heb alleen maar de complimenten voor Cambuur gehoord en dat dit toch wel echt gestolen is. Daar heb ik dan ook niks aan toe te voegen.

Een vieze 3 punter, dat smaakt toch wel echt lekker :mrgreen:
Gebruikersavatar
Sanctify
Supporter
Berichten: 239
Lid geworden op: 26 feb 2007, 22:14
Locatie: Koog aan de Zaan

De euforie van de laatste tijd is gebouwd op hele matige tegenstanders….... of ben ik nou wel erg negatief?
Vakkie P
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Sanctify schreef: 28 aug 2022, 22:50 De euforie van de laatste tijd is gebouwd op hele matige tegenstanders….... of ben ik nou wel erg negatief?
Ik snap niet waar jij merkt dat er euforie zou zijn. Niemand loopt de polonaise. Enige feit is dat de eindstand steeds in ons voordeel is.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie