AZ-Vitesse (zo 29 mei, 14.30u, play-offs)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Eindelijk Buurmeester! Ook al is het maar voor een minuutje.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Ik ben bang dat bestuurders 21/22 nu als 'geslaagd seizoen' gaan beschouwen. Immers overwintering Europa, halve finale beker en plaatsing voor Europa in de competitie.
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Mooie afsluiting van het seizoen. Nu wat centjes uitgeven en het kan weer een mooi nieuw seizoen worden.
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Wildcat schreef: 29 mei 2022, 14:21 Pfffffff deze man. Altijd de tegenovergestelde mening willen hebben, vervelende eigenschap.
Het halve seizoen is slappe hap geweest en zeker nagenoeg iedere wedstrijd de eerste 20 minuten en de laatste 20 minuten.

Hoe verklaar je anders dat we telkens zo makkelijk op achterstand komen en de voorsprong iedere keer de laatste minuten weggeven?
We hebben dit seizoen maar een paar pareltjes gehad, waaronder vandaag. Het was absoluut geen goed seizoen. Wel een mooi einde.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Fantastische uitkomst van dit matige seizoen!

Hopelijk een wijze les geweest zonder consequenties
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Mooi einde dit in ieder geval na een hoop matigheid, 3 weken nu maar tot de volgende wedstrijd?
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

072 schreef: 29 mei 2022, 14:34 Mooi einde dit in ieder geval na een hoop matigheid, 3 weken nu maar tot de volgende wedstrijd?
Loting is 15 juni voor de Conference League. De tweede voorronde is op 21/28 juli.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Een aardig potje om af te sluiten maar moeten we hier nou echt blij mee zijn? Over enkele weken alweer beginnen, 18 wedstrijden tot de finale, waarschijnlijk geen exit voor Jansen en nog steeds geen directe versterkingen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Ferry schreef: 29 mei 2022, 14:39 Loting is 15 juni voor de Conference League. De tweede voorronde is op 21/28 juli.
Thanks, had de lotting en de voorronde even door elkaar haah
Van Alkmaar begint de victorie
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 29 mei 2022, 14:30 Fantastische uitkomst van dit matige seizoen!

Hopelijk een wijze les geweest zonder consequenties
Laten we hopen dat wat er bespaard zou zijn in geld zich nu gaat terugvertalen in verstevigingen.
Aan Jansen zitten we nog wel even vast, maar geef hem dan maar de investeringen waarmee de Differentcooks van de wereld hem zo graag verdedigen. Als hij het dan fout doet, tja.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 29 mei 2022, 15:02 Aan Jansen zitten we nog wel even vast, maar geef hem dan maar de investeringen waarmee de Differentcooks van de wereld hem zo graag verdedigen. Als hij het dan fout doet, tja.
Weet niet of Jansen blijft, maar ja, als hij volgend seizoen kan werken met een selectie die op peil is, dan gaan we zien of hij er wat van kan
we can come an end
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Mooi einde! Hele middag gewoon top, afscheid Koopmeiners, aanvallend voetbal resulterend in 3-0 bij rust, onder 18 mooie huldiging in de rust, niet achterover leunen in de tweede helft, mooi goals, en de pitch invasion. Gewoon prima allemaal.

Evjen, Reijnders en Kerkez MOTM, al waren andere ook gewoon goed, bijvoorbeeld Clasie.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 29 mei 2022, 15:01 Een aardig potje om af te sluiten maar moeten we hier nou echt blij mee zijn? Over enkele weken alweer beginnen, 18 wedstrijden tot de finale, waarschijnlijk geen exit voor Jansen en nog steeds geen directe versterkingen.
Chagrijn.😉

De hele wedstrijd heb ik je niet gehoord, want het ging zowaar eens goed. Nou hebben we iets en dan ga jij je afvragen of we wel blij moeten zijn.
Soms, heel soms, mag je natuurlijk ook gewoon even blij zijn; een 6-1 overwinning is toch prima en meer dan we hadden verwacht?

Chagrijn komt later wel weer. Mopperkont.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Ook nog een compliment naar het uitvak van Vitesse, heerlijke zelfspot en humor =D>
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Was een uitstekende stadionervaring. :) 6-1.. supergoed.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Mooiste goal vond ik toch met afstand die afgekeurde. Gelukkig dat Karlsson eindelijk weer scoorde, en gelijk ook twee keer. Als hij niet zo lang droog had gestaan waren de play offs waarschijnlijk helemaal niet nodig geweest.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1240
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Top middag, wat geluk in het begin, prachtige goals, heel veel energie. Jammer voor Vindahl, die van richting veranderde tegengoal, abouklal die weer eens alleen voor zich zelf ging kon mijn plezier niet vergallen. Bazoer bij AZ😁
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Rjansen17 schreef: 29 mei 2022, 16:30 Top middag, wat geluk in het begin, prachtige goals, heel veel energie. Jammer voor Vindahl, die van richting veranderde tegengoal, abouklal die weer eens alleen voor zich zelf ging kon mijn plezier niet vergallen. Bazoer bij AZ😁
ja joh.. al die gasten van Vitesse waren bij AZ, niet alleen Bazoer.
Glory Hunter
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Net terug uit het stadion, mooie pot gezien met een aantal prachtige goals. Ik had meer van Vitesse verwacht maar voor hun duurde het seizoen duidelijk een wedstrijd te lang. Die haalde zichzelf bovendien uit de wedstrijd met constant op de grond liggen en klagen bij de arbiter. AZ speelde goed en zoals gezegd een aantal goed uitgespeelde doelpunten. Ook steeds toegeslagen op de juiste momenten.

Een aantal dingen die mij opvielen;
- Kerkez lijkt mij een aanwinst. Die jongen speelt met ontzettend veel energie. Constant bezig, fel en niet bang om fouten te maken.
- Beukema mag een publiekslieveling zijn, maar het is geen briljante voetballer. Aan de bal moet het beter.
- Het middenveld speelt uitstekend. Reijnders en de Wit lieten zich gelden, Clasie deed het goed de eerste helft en Peer Koopmeiners viel goed in.
- Ik blijf een fan van Karlsson, een speler die speelt met lef en er gebeurt altijd wat. Alleen denk ik dat hij bij een betere ploeg toch anders moet gaan spelen. Aan meeverdedigen heeft hij een broertje dood.
- Aboukhlal speelt nog steeds voor zichzelf. Na drie seizoenen AZ nog steeds oogkleppen op.

Ik vond het ook wel grappig te zien dat voor mijn neus een paar supporters van ik denk de Ben side ruzie begonnen te zoeken met die van Vitesse, na afloop van de wedstrijd. En die van Vitesse daar dan weer op reageren. Ik kan me geen voorstelling maken dat zoiets leuk is. Ziet er vooral lachwekkend uit, maar ieder zijn hobby natuurlijk.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Gefeliciteerd allemaal met 10 extra wedstrijden op zondagavond 20 u.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Plaats reactie