AZ-sc Heerenveen (zo 22 mei, 14.30u, play-offs)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Pfffff wat is het toch weer slecht.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Zoals gewoonlijk duurt elke aanval een half uur. Zo krijg je ook nooit een kans
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Langedijk schreef: 22 mei 2022, 13:19 Zo, 1 schot op doel en 3 gele kaarten in 45 80 minuten zie ik. Publiek wordt weer verwend.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Voel hem al weer aankomen.
Ze doen maar wat. Professioneel voetbal noemt men dit.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Wat een held!! En mooi ook hoe die daar met z'n shirt staat =D>
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Zei 't toch. :roll:
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Joostess schreef: 22 mei 2022, 14:20 Wat een held!! En mooi ook hoe die daar met z'n shirt staat =D>
Hij had er 4 kunnen maken in die 8 minuten. Wat een dramatische voetballer. En geestelijk ook in de war.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Dit kon natuurlijk alleen maar zo eindigen. Maar maakt totaal niet uit hoe. Topperssss. Aboukhlal held! Clasie = Modric.
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Langedijk schreef: 22 mei 2022, 14:26 Hij had er 4 kunnen maken in die 8 minuten. Wat een dramatische voetballer. En geestelijk ook in de war.
4?😂
Drie wel, maar die ene deed ie keurig.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 22 mei 2022, 14:26 Hij had er 4 kunnen maken in die 8 minuten. Wat een dramatische voetballer. En geestelijk ook in de war.
Hij maakte er i.i.g. eentje die van belang is. Verder ga ik er maar niet op in…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Je kan zeggen wat je wilt maar ze hebben naar vermogen gepresteerd. Beter wordt het niet, maar het was goed genoeg en ze hebben keihard gewerkt, precies wat ik graag zie. Twee wereldpasses van Clasie, een erg leuke Kerkez, als die zo blijft spelen kan Wijndal rustig vertrekken, en een mooi goal van Aboukhlal.
Het was niet goed, maar wel spannend en terecht gewonnen!

O ja, ik was er wel bij trouwens 😉. Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan……..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Aha. Door.. heel mooi.
Glory Hunter
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Aboukhlal heeft sinds maart voor het eerst weer eens gescoord, dan moet je uiteraard je shirtje tonen aan het publiek.

Verder:
Laat het dan maar zo'n seizoen zijn dat ze na zoveel verloren playoff finales, deze dan toch winnen... dan hebben we in ieder geval Europees voetbal en klopt de basis van het volgende seizoen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Hehe.. Aboukhlal zie ik hier in de commentaren. De winnende.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6492
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

FugAZi schreef: 22 mei 2022, 09:38 Ja het laffe publiek in Alkmaar kost AZ echt punten. Al de zwakke momenten van spelers worden hier afgestraft met laf wegkijken en of massa's kritiek.
Tja, daar kijk ik toch wel anders tegenaan. AZ haalde overigens in de wedstrijden zonder publiek (door corona) veel punten - bleek hier eerder. Schijnbaar voetbalt AZ makkelijker zonder publiek.

Ik vind daarnaast de organisatie van AZ er veel aan doen om de sfeer uit het stadion. Ik heb vaak een kaartje in een redelijk duur vak (E/F) en iedere keer als je een keertje opstaat of schreeuwt komt er een steward naar je toe.
Daarnaast verbaas ik me ook voor de tarieven voor de losse kaarten voor deze wedstrijden.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

DeZuivelDuivel schreef: 22 mei 2022, 15:37 Aboukhlal heeft sinds maart voor het eerst weer eens gescoord, dan moet je uiteraard je shirtje tonen aan het publiek.

Verder:
Laat het dan maar zo'n seizoen zijn dat ze na zoveel verloren playoff finales, deze dan toch winnen... dan hebben we in ieder geval Europees voetbal en klopt de basis van het volgende seizoen.
Hij mag toch z'n gram halen tegenover het deel van het publiek dat hem al uitfluit voordat hij ook maar een bal heeft geraakt. Ik heb er niet zo'n moeite mee hoor. Sneu dat je als supporters (ook al was het maar een klein deel) zo reageert terwijl het team juist alle support nodig heeft.

Hem verder deze zomer lekker laten gaan naar een club waar hij meer speeltijd krijgt. Bij AZ wordt het toch geen basismateriaal de komende jaren.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Wildcat schreef: 22 mei 2022, 13:35 Ik vind het genant dat verslaggevers nagenoeg iedere wedstrijd zeggen dat er zo weinig sfeer in het stadion is en het uitpubliek het enige is wat zijn best doet.

Zelfs thuis hebben we niet eens thuis voordeel.
De verslaggevers hebben toch gewoon gelijk?! Ik waan me iedere thuiswedstrijd in een bibliotheek, zo stil is het meestal. Vak S, dus dichter bij de Ben Side dan bij het uitvak, maar meestal hoor je de uitsupporters meer.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6508
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Langedijk schreef: 22 mei 2022, 10:21 Nu heb ik doordeweeks weinig zin om voor te veel geld naar Randers te kijken in de poulefase van een derderangs toernooi.
Te veel geld? Ik had een passpartout voor de groepsfase voor maar 30 euro.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1357
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Het moet niet alleen van de Ben-Side afhangen. De rest mag ook wel wat beter hun best doen. Om mij heen in vak Z is het ook alleen maar stille Willies.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Forza AZ schreef: 22 mei 2022, 17:50 Te veel geld? Ik had een passpartout voor de groepsfase voor maar 30 euro.
Ik heb het niet over de prijs die ik zou moeten betalen. Dat is namelijk € 0. Ik bedoel de extra supporters die je nodig hebt om het stadion gevuld te krijgen. Kaartje, parkeren, benzine, hapje, drankje, gewoon de hele beleving. Dat is gewoon duur bij AZ voor anderhalf uur met weinig vermaak. Zeker met een heel gezin.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie