AZ-sc Heerenveen (zo 22 mei, 14.30u, play-offs)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11141
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZuid-Scharwoude schreef: 22 mei 2022, 16:33 Hij mag toch z'n gram halen tegenover het deel van het publiek dat hem al uitfluit voordat hij ook maar een bal heeft geraakt.
Nee, vind ik niet. Die 30 man? Na bijna 100 wanprestaties? Door zo overdreven te doen staan alle kranten er weer vol mee en staat meneer Aboukhlal weer in het middelpunt van de belangstelling. Zoals alles altijd om hem moet draaien, onze vedette.

Opzouten met die gozer.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6508
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Verlenging bij Vitesse-Utrecht. Niet ongunstig voor AZ dat die 30 minuten extra moeten spelen vandaag.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11141
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Forza AZ schreef: 22 mei 2022, 18:00 Verlenging bij Vitesse-Utrecht. Niet ongunstig voor AZ dat die 30 minuten extra moeten spelen vandaag.
Laten we maar hopen op Vitesse. Slechte herinneringen aan Utrecht.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
‘81
Herry en/of Berry
Berichten: 70
Lid geworden op: 08 dec 2020, 10:28

Ferry schreef: 22 mei 2022, 16:19 Tja, daar kijk ik toch wel anders tegenaan. AZ haalde overigens in de wedstrijden zonder publiek (door corona) veel punten - bleek hier eerder. Schijnbaar voetbalt AZ makkelijker zonder publiek.

Ik vind daarnaast de organisatie van AZ er veel aan doen om de sfeer uit het stadion. Ik heb vaak een kaartje in een redelijk duur vak (E/F) en iedere keer als je een keertje opstaat of schreeuwt komt er een steward naar je toe.
Daarnaast verbaas ik me ook voor de tarieven voor de losse kaarten voor deze wedstrijden.
Losse kaarten zijn duur ja.

Verder zal ik dan in een goedkoper en sfeervoller vak zitten/staan waar je geen last hebt van stewards.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 22 mei 2022, 18:26 Laten we maar hopen op Vitesse. Slechte herinneringen aan Utrecht.
Geen slechte gedachten wanneer je terugdenkt aan de laatste finale tegen Vitesse?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

‘81 schreef: 22 mei 2022, 19:07 Losse kaarten zijn duur ja.

Verder zal ik dan in een goedkoper en sfeervoller vak zitten/staan waar je geen last hebt van stewards.
Maar het kopen van kaarten voor het uitvak is zo lastig.
____________
Hoc est nihil
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Metalingus schreef: 22 mei 2022, 17:52 Het moet niet alleen van de Ben-Side afhangen. De rest mag ook wel wat beter hun best doen. Om mij heen in vak Z is het ook alleen maar stille Willies.
Zolang de jongens op de Ben-side nog liedjes over Joden of nog erger, racistische geluiden produceren, ga ik liever niet met die jongens meedoen.

PS: met 'Ome Jan' doe ik altijd mee. Originele liedjes ftw.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 22 mei 2022, 16:19 Tja, daar kijk ik toch wel anders tegenaan. AZ haalde overigens in de wedstrijden zonder publiek (door corona) veel punten - bleek hier eerder. Schijnbaar voetbalt AZ makkelijker zonder publiek.
Dat is het hele punt, het AZ publiek zorgt niet voor dat extra gevoel van onoverwinnelijkheid wat in andere stadions wel het geval is. Sterker het is misschien zelfs wel omgedraaid want zonder publiek pakken ze meer punten zoals je terecht aangeef.
Ik vind daarnaast de organisatie van AZ er veel aan doen om de sfeer uit het stadion. Ik heb vaak een kaartje in een redelijk duur vak (E/F) en iedere keer als je een keertje opstaat of schreeuwt komt er een steward naar je toe.
Daarnaast verbaas ik me ook voor de tarieven voor de losse kaarten voor deze wedstrijden.
Ja sfeer acties worden goed ondersteund. Veel mensen willen er het beste van maken. Ben Side is goed bezig, ook lange zijde was laatst die actie.
Ja hé wat een prijzen 35 euro plus voor een kaartje.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6494
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

FugAZi schreef: 23 mei 2022, 08:29 Dat is het hele punt, het AZ publiek zorgt niet voor dat extra gevoel van onoverwinnelijkheid wat in andere stadions wel het geval is. Sterker het is misschien zelfs wel omgedraaid want zonder publiek pakken ze meer punten zoals je terecht aangeef.
Of je kan het uitleggen als mentaal aspect bij de spelers. Dat de spelers moeite hebben met de druk van het publiek.
Dat gevoel krijg ik soms ook. Of het is de wisselwerking.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 23 mei 2022, 08:46 Of je kan het uitleggen als mentaal aspect bij de spelers. Dat de spelers moeite hebben met de druk van het publiek.
Dat gevoel krijg ik soms ook. Of het is de wisselwerking.
Ze zijn al een publiek figuur, dus ze leren al snel dat al hun acties onder een vergrootglas komen te liggen. Als je voetballers over het algemeen hoor praten dan zijn ze zelf heel bewust van wat goed was en wat niet, ik durf zelfs te wedden dat hun eisen hoger zijn dan die van het publiek.
Dus ik denk die dat die druk eigenlijk wel meevalt.

Dingen als Kaaskijkers tegenover stadions die kolken ook bij een achterstand is volgens mij het echte verschil.
Maar ook de kwaadheid in de selectie om het onrecht hoe spelers worden behandeld speelt al een tijdje een rol.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12462
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Grifo schreef: 23 mei 2022, 08:10 Maar het kopen van kaarten voor het uitvak is zo lastig.
:lol:
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6494
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

FugAZi schreef: 23 mei 2022, 09:45 Maar ook de kwaadheid in de selectie om het onrecht hoe spelers worden behandeld speelt al een tijdje een rol.
Ze gaan eraan voorbij hoe supporters, seizoenkaarthouders en sponsors al een tijdje behandeld worden door de spelers?
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Hoeveel toeschouwers waren er uiteindelijk eigenlijk gister? Ik kon er niet bij zijn, maar zag er aardig leeg uit op de beelden.
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 23 mei 2022, 10:40 Ze gaan eraan voorbij hoe supporters, seizoenkaarthouders en sponsors al een tijdje behandeld worden door de spelers?
LOL.
Volgens mij winnen ze meer dan ze verliezen. Dat is bij de meeste van clubs in de eredivisie wel anders.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

072 schreef: 23 mei 2022, 10:51 Hoeveel toeschouwers waren er uiteindelijk eigenlijk gister? Ik kon er niet bij zijn, maar zag er aardig leeg uit op de beelden.
11.000
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

FugAZi schreef: 23 mei 2022, 10:5211.000
Thanks, zal wel lekker gegalmd zullen hebben 😅
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

072 schreef: 23 mei 2022, 10:56 Thanks, zal wel lekker gegalmd zullen hebben 😅
Het gefluit ging tenminste goed rond🙄
Plaats reactie